To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-28
Ogłoszenie nr 500307507-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.
Izba Administracji Skarbowej w Opolu: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanerów i dysków dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 656672-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 001022920,
ul. ul. Ozimska
19,
45-057
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 454 00 67/70, e-mail
is@op.mofnet.gov.pl, faks
77 456 43 13.
Adres strony internetowej (url): http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanerów i dysków dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1601-ILZ.260.55.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanerów i dysków, wraz zapewnieniem usług gwarancyjnych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania został przedstawiony w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia). 4. Miejscem dostawy jest Opole. 5. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części tzw. zadania wg kryterium przedmiotowego: 1) Zadanie nr 1 obejmuje zakup i dostawę urządzeń wielofunkcyjnych, na którą składają się: a) Duże urządzenia wielofunkcyjne A3, mono - 38 sztuk; b) Małe urządzenia wielofunkcyjne A4, mono - 4 sztuki. 2) Zadanie nr 2 obejmuje zakup i dostawę drukarek i skanerów, na którą składają się: a) Drukarki przenośne - 34 sztuki, b) Skaner stacjonarny - 2 sztuki, c) Skanery przenośne - 60 sztuk. 3) Zadanie nr 3 obejmuje zakup i dostawę dysków przenośnych - 3 sztuki.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 42962000-7
Dodatkowe kody CPV: 30121100-4, 30232100-5, 30232120-1, 30233000-1, 38520000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
314471.54
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Elektroniki Eltropol Piotr Rybajczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
273419.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM - PODANO BRUTTO |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie na zadanie nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 2 we wskazanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia terminie, nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie na zadanie nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 3 we wskazanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia terminie, nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa żywienia medycznego na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Zakup i dostawa klejów skórnych i tkankowych.
- Dostawa implantów piersi dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu na okres 24 miesiące.
- U/10/2024 Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- Zakup, dostawa i montaż Płuczko - Dezynfektorów
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Krasnymstawie"
- Dostawa zestawów komputerowych i laptopów wraz z oprogramowaniem biurowym oraz urządzeń drukujących do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drukarki 3D i filamentów dla koła naukowego PGRacing Team Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- "Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego"
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.