eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanerów i dysków dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-28

Ogłoszenie nr 500307507-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.

Izba Administracji Skarbowej w Opolu: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanerów i dysków dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 656672-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 001022920, ul. ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 454 00 67/70, e-mail is@op.mofnet.gov.pl, faks 77 456 43 13.
Adres strony internetowej (url): http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanerów i dysków dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1601-ILZ.260.55.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanerów i dysków, wraz zapewnieniem usług gwarancyjnych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania został przedstawiony w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia). 4. Miejscem dostawy jest Opole. 5. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części tzw. zadania wg kryterium przedmiotowego: 1) Zadanie nr 1 obejmuje zakup i dostawę urządzeń wielofunkcyjnych, na którą składają się: a) Duże urządzenia wielofunkcyjne A3, mono - 38 sztuk; b) Małe urządzenia wielofunkcyjne A4, mono - 4 sztuki. 2) Zadanie nr 2 obejmuje zakup i dostawę drukarek i skanerów, na którą składają się: a) Drukarki przenośne - 34 sztuki, b) Skaner stacjonarny - 2 sztuki, c) Skanery przenośne - 60 sztuk. 3) Zadanie nr 3 obejmuje zakup i dostawę dysków przenośnych - 3 sztuki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 42962000-7


Dodatkowe kody CPV: 30121100-4, 30232100-5, 30232120-1, 30233000-1, 38520000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 314471.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Elektroniki Eltropol Piotr Rybajczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plac Piłsudskiego 15-17c
Kod pocztowy: 45-706
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 273419.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 273419.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 359159.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM - PODANO BRUTTO


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie na zadanie nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 2 we wskazanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia terminie, nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie na zadanie nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 3 we wskazanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia terminie, nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.