To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-27
Ogłoszenie nr 500306715-N-2018 z dnia 27-12-2018 r.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie: Konserwacja sygnalizacji świetlnych RDW Hrubieszów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 654052-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Grabowiecka
,
22500
Hrubieszów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://zdw.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja sygnalizacji świetlnych RDW Hrubieszów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R3.ST.372.32.2018.tk
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług będzie obejmował: 1. Zakres usług dla zadania nr 1 będzie obejmował: 1) Uliczna sygnalizacja świetlna a. Prowadzenie dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z " szczegółowe warunki techniczne znaków i sygnałów drogowych i warunki ich umieszczania " - załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r . /Dz. U. z 2003 r nr 220 poz. 2181 z późniejszymi zmianami / b. Powiadamianie RDW w Hrubieszowie tel. 846962093 lub 691955219 o awariach i przerwach w pracy sygnalizacji z wpisem do dziennika eksploatacji sygnalizacji. c. Uruchomienie sygnalizacji po długotrwałej przerwie w pracy powinno być poprzedzone nadawaniem sygnału żółtego migającego przez co najmniej jedną dobę. Uruchomienie sygnalizacji powinno odbywać się po godzinach szczytu komunikacyjnego. d. Stwierdzone nieprawidłowości wpływające na bezpieczeństwo ruchu powinny być usunięte maksymalnie w terminie do 18 godzin lub zgodnie ze złożoną ofertą od telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, e. Stan techniczny urządzeń sygnalizacji oraz warunki eksploatacji powinny być oceniane na podstawie wyników oględzin dokonywanych co najmniej raz w ciągu doby. f. Oględziny codzienne w zakresie: - sprawność zainstalowanych źródeł światła i poprawność realizowanych programów sygnalizacji, stan widocznych części przewodów oraz osprzętu, stan ochrony przeciwporażeniowej, stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, stan czystości latarni sygnalizacyjnych i soczewek kamer, usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i niezwłocznie ich usunięcie - w przypadku konieczności wymiany uszkodzonych elementów Zamawiający dostarczy je niezwłocznie Wykonawcy na jego wniosek, w razie potrzeby wykonać zabiegi konserwacyjne, wszystkie czynności powinny być wpisanie w dzienniku eksploatacji sygnalizacji. g. Wykonanie raz do roku przeglądu urządzeń sygnalizacji: szczegółowe oględziny, badania stanu technicznego, sprawdzenie urządzeń sterowania, pomiary rezystancji izolacji, pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, sprawdzenie stanu komór sygnalizacyjnych, masztów, sterownika i szaf zasilających, wymianę zużytych elementów, przy czym uszkodzone elementy będą dostarczone przez Zamawiającego, czynności konserwacyjne i naprawy zapewniające lepszą pracę urządzeń, sprawdzenie i naprawa powłok malarskich, wyniki przeglądu i zakres wykonanych prac należy odnotować w dzienniku eksploatacji sygnalizacji. h. Co najmniej raz na trzy miesiące należy: dokręcić wkręty w listwach zaciskowych w szafie, dokręcić wkręty listew zaciskowych w komorach sygnalizacyjnych, sprawdzić szczelność zamontowanego osprzętu. i. W sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub niebezpieczeństwa porażenia oraz na polecenie przedstawicieli policji i Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach należy sygnalizacje przełączyć na "żółte migające" lub wyłączyć "na ciemno". Powinno to być odnotowane w dzienniku eksploatacji sygnalizacji. 2) Aktywny znak drogowy D-6 Obsługa znaku polegać będzie na Konserwację układów sterowniczych znaków raz w miesiącu. a. Czyszczenie odbłyśników lamp sygnalizacyjnych nie rzadziej niż raz na kwartał) w terminie uzgadnianym z Zamawiającym). b. Usuwanie usterek w instalacji elektrycznej wewnątrz konstrukcji znaku, stwierdzone nieprawidłowości powinny być usunięte maksymalnie w terminie do 18 godzin lub zgodnie ze złożoną ofertą, od telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego (obejmuje wszystkie czynności i materiały użyte do usuwania usterek). c. Wykonania niezbędnych badań elektrycznych sprawdzanie rezystancji, oraz działania instalacji przeciwprzepięciowej i przeciwporażeniowej (jeden raz w roku) w terminie uzgadnianym z Zamawiającym. d. Sprawdzania stanu przewodów zasilających raz w miesiącu. 2. Zakres usług dla zadania nr 2 będzie obejmował: 1) Aktywny znak C-9 w m Tyszowce Obsługa znaku polegać będzie na: a. Konserwacji układów sterowniczych znaków raz w miesiącu. b. Wymianie uszkodzonych diod LED na bieżąco c. Usuwania usterek w instalacji elektrycznej wewnątrz konstrukcji znaku, stwierdzone nieprawidłowości powinny być usunięte maksymalnie w terminie do 36 godzin lub zgodnie ze złożoną ofertą od telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. d. Sprawdzania stanu przewodów zasilających raz w miesiącu. e. Sprawdzenie modułów ładowania akumulatorów raz w miesiącu. f. Części zamienne niezbędne do przeprowadzania napraw zapewni Zamawiający na wniosek Wykonawcy. 2) Aktywny znak C-9 w m Bełżec Obsługa znaku polegać będzie na: a. Konserwacji układów sterowniczych znaków raz w miesiącu. b. Wymianie uszkodzonych diod LED na bieżąco c. Usuwania usterek w instalacji elektrycznej wewnątrz konstrukcji znaku d. Stwierdzone nieprawidłowości powinny być usunięte maksymalnie w terminie do 36 godzin lub zgodnie ze złożoną ofertą od telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. e. Części zamienne niezbędne do przeprowadzania napraw zapewni Zamawiający na wniosek Wykonawcy. f. Sprawdzania stanu przewodów zasilających raz w miesiącu. g. Sprawdzenie modułów ładowania akumulatorów i napięć akumulatorów raz w miesiącu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Usługi polegające na stałej konserwacji urządzeń sterowniczych ulicznej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Zamojska - Staszica - Piłsudskiego - Leśmiana oraz konserwacji i naprawach bieżących urządzeń elektrycznych aktywnego znaku drogowego D-6 "Przejście dla pieszych" ul. Zamojska w ciągu drogi woj. nr 844 w m. Hrubieszów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15875.12
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE Leszek Krygiel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Usługi polegające na stałej konserwacji urządzeń sterowniczych 2 szt. znaku drogowego C-9 "Nakaz jazdy z prawej strony znaku" w ciągu drogi woj. nr 850 w m. Tyszowce skrzyżowanie z drogą powiatową nr 3511L w km 29+100 oraz 2 szt. znaku drogowego C-9 "Nakaz jazdy z prawej strony znaku" w ciągu drogi woj. nr 865 w m. Bełżec |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5953.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE Leszek Krygiel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE - MATERIAŁY OPATRUNKOWE, IGŁY STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY DO INFUZJI
- "DOSTAWA LEKÓW DO APTEKI SZPITALNEJ"
- Nadzór inwestorski nad pracami wykonanymi w ramach zagospodarowania poscaleniowego dla operacji "Scalanie gruntów wsi Jarosławiec w gminie Uchanie"
- Przebudowy i remonty dróg gminnych
- Rozbudowa drogi gminnej nr 111100L w miejscowości Kozodawy
- "Remont drogi 3402L Kol. Staszic - Zadębce odc. Staszic - Chyżowice"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.