eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Przebudowa drogi gminnej nr 170695C, ul. Sierpecka - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-27

Ogłoszenie nr 500306596-N-2018 z dnia 27-12-2018 r.

Lipno: Przebudowa drogi gminnej nr 170695C, ul. Sierpecka - etap II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504044-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500008397-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500039823-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipno, Krajowy numer identyfikacyjny 910866554, ul. ul. A. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 886 202, e-mail uglipno@poczta.onet.pl, faks 542 886 200.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy: www.uglipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 170695C, ul. Sierpecka - etap II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RGK.271.02.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy drogi gminnej nr 170695C, ul. Sierpecka - etap II. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 170695C, ul. Sierpecka - etap II: 1) Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Lipno Wieś I. Pas drogowy stanowi działki 111/12, 111/13, 112/9, 115/6, 117/2, 118/4, 192, 198/6, 198/7, 200/1, 236/1 obręb Lipno Wieś I. Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową nie ulepszoną bez umocnionych zjazdów na przyległe działki. Istniejąca nawierzchnia posiadające liczne wyboje, zastoiska wody bez poboczy i zjazdów wymaga przebudowy celem zapewnienia prawidłowej obsługi przyległych terenów. Teren objęty inwestycją jest zurbanizowany. Na terenie pasa drogowego drogi zlokalizowane są linie telefoniczne, linie energetyczne i wodociąg. 2) Zamówienie obejmuje wykonanie 311,00 mb nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 5,0 m o spadku daszkowym 2%. 3) Konstrukcja jezdni: a) Warstwa ścieralna AC 11 S wg WT2 2010 r gr. 5 cm; b) Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010 r E2 >= 180Mpa I0 <= 2,2 o grubości 20 cm; c) Warstwa odsączająca wykonana z pospółki o WSP wodoprzp. K10 8 m/d i Is >= 1,0 o grubości 10 cm d) Sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe G-1 E2 >= 120 Mpa Is >= 1,0. 4. Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie z SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami terenowymi planowanych robót budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do dnia 31 sierpnia 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji zamówienia. Zakończenie robót będących przedmiotem umowy nastąpi w terminie do dnia 31 grudnia 2018 r..

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu realizacji zamówienia wynika z konieczności zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w projekcie w zakresie przebudowy przyłącza energetycznego którego termin realizacja uzależniony jest wyłącznie od operatora sieci energetycznej. Realizacja przebudowy sieci energetycznej jest niezbędna, ponieważ nie ma rozwiązań alternatywnych a brak realizacji tego zakresu skutkuje niewykonaniem całego zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.