eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › "Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego w okresie do dnia 30 kwietnia 2019 r. 1 część (1 odrębny rejon obszarowy)" - zamówienie powtórzone



Ogłoszenie z dnia 2018-12-22

Ogłoszenie nr 500306246-N-2018 z dnia 22-12-2018 r.

Wojnicz: "Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego w okresie do dnia 30 kwietnia 2019 r. 1 część (1 odrębny rejon obszarowy)" - zamówienie powtórzone OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Dawid Studencki - Pełnomocnik Zamawiającego


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz, Krajowy numer identyfikacyjny 85166097300000, ul. Rynek 1, 32830 Wojnicz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 790 108, e-mail um@wojnicz.pl, faks 146 790 100.
Adres strony internetowej (url): www.wojnicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego w okresie do dnia 30 kwietnia 2019 r. 1 część (1 odrębny rejon obszarowy)" - zamówienie powtórzone
Numer referencyjny ZP 24/2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego do dnia 30 kwietnia 2019 r. na 1 część (1 odrębne rejon obszarowy). 5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 3 Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectwa: Grabno, Milówka, Rudka, Więckowice (wszystkie drogi) i działki w sołectwie Łopoń zaznaczone na mapie jako drogi nr: 961, 992/3, 992/10; Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 3 - wynosi około: 26 km; Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2, co daje szacunkową liczbę kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 312 km.

II.5) Główny Kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust, 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Działając na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w ramach w/w postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki. Uzasadnienie: W dwóch uprzednio prowadzonych postępowania w trybie przetargu nieograniczonego tj: ZP 17/2018 (Ogłoszenie nr 629900-N-2018 z dnia 2018-10-02 r.) oraz ZP 22/2018 (Ogłoszenie nr 644691-N-2018 z dnia 2018-11-06 r.), które dotyczyły tożsamego zakresowo przedmiotu zamówienia (to samo zamówienie w zakresie części 3 w tych postępowaniach) do upływu terminów składania ofert nie złożono żadnej oferty na tą część postępowania. Mając zatem na względzie, że pierwotne warunki zamówienia nie zostaną zmienione, udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jest dopuszczalne w zakresie części, na które oferty nie złożono.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.