eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Radziejach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-21

Ogłoszenie nr 500306096-N-2018 z dnia 21-12-2018 r.

Gmina Węgorzewo: Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Radziejach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 647304-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Węgorzewo, Krajowy numer identyfikacyjny 79067130800000, ul. ul. Zamkowa 3, 11600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 874 275 400, e-mail inwestycje@wegorzewo.pl, faks 874 275 401.
Adres strony internetowej (url): www.wegorzewo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Radziejach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IPP.271.21.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bezspoinowego systemu ociepleniowego (BSO) ścian budynku Zespołu Szkół w Radziejach. Prace obejmują docieplenie ścian styropianem grafitowym o gr. 12 cm i wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego o strukturze baranka o uziarnieniu 3,0 mm. Zamówienie dotyczy budynku zaznaczonego na planie sytuacyjnym nr 1 i nr 2 (łącznik). Zakres robót związanych z dociepleniem budynków obejmuje: 1. Montaż rusztowań zewnętrznych, 2. Przygotowanie podłoża pod docieplenie z uzupełnieniem ubytków tynków, 3. Przyklejenie płyt styropianowych grafitowych do ścian gr. 12 cm EPS 70-031 (l <= 0,031 W/mK), 4. Przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli do ścian z cegły, 5. Przyklejenie warstwy siatki na ścianach, 6. Wykonanie tynków silikonowych na gotowym podłożu o uziarnieniu 3,0 mm i fakturze baranek wraz z warstwami pośrednimi w kolorze RAL uzgodnionym z dyrektorem szkoły i pasami o innej barwie jako oprawa otworów okiennych i drzwiowych, 7. Montaż narożników wypukłych i listew cokołowych, 8. Demontaż i montaż nowych podokienników z blachy powlekanej, 9. Demontaż i montaż nowych obróbek ogniomurów i wiatrownic z blachy powlekanej, 10. Demontaż i ponowny montaż rur spustowych po wykonaniu docieplenia, 11. Wymianę rury wywiewnej z PCV, 12. Obsadzenie elementów w ścianach w postaci kratek wentylacyjnych, uchwytów flag, 13. Wymianę wsypów piwnicznych z blachy stalowej walcowanej na gorąco, 14. Wykonanie nowych ścianek z blachy stalowej wraz z zadaszeniem zejścia do piwnicy, 15. Wymianę balustrady stalowej - zejście do piwnicy, 16. Wykonanie w strefie cokołowej ocieplenia płytami termoizolacyjnymi gr. 5 cm, z cienkowarstwowym tynkiem mozaikowym, 17. Montaż rur winidurowych o średnicy do 37 mm pod warstwą izolacyjną w celu wprowadzenia przewodów różnych przebiegających po ścianach budynku, 18. Wymianę wsporników i przewodów z pręta instalacji odgromowej na ścianach budynku i dachu płaskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi SIWZ oraz załączniki : Załącznik Nr 1 do SIWZ - Rysunki techniczne poszczególnych ścian budynków; Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacja fotograficzna, Załącznik Nr 3 do SIWZ - Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót; Załącznik Nr 4 do SIWZ - Przedmiar robót ( materiał pomocniczy). UWAGA: Załączone przedmiary robót, są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4


Dodatkowe kody CPV: 45324000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 198877.48
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólno-Budowlane Dariusz Stefanowicz BIZUN
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mazurska 24B/4, 11-400 Kętrzyn
Kod pocztowy: 11-400
Miejscowość: Kętrzyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135048.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135048.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177849.33
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.