eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Remont budynku Domu Studenta nr 2 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ulicy Wspólnej 11-13

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-21

Ogłoszenie nr 500306057-N-2018 z dnia 21-12-2018 r.

Elbląg: Remont budynku Domu Studenta nr 2 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ulicy Wspólnej 11-13
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608202-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500237363-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, Krajowy numer identyfikacyjny 17071162800000, ul. ul. Wojska Polskiego 1, 82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 55 629 0 505, e-mail zp@pwsz.elblag.pl, faks 55 629 0 510.
Adres strony internetowej (url): www.pwsz.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku Domu Studenta nr 2 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ulicy Wspólnej 11-13

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/PN/2312/16/1835/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontu segmentu D budynku Domu Studenta nr 2 przy ul. Wspólnej 11-13 w tym: a) zwiększenie izolacyjności akustycznej ściany działowej w pom. nr 4 na poziomie parteru budynku w zakresie: - demontaż okładziny z płyt gipsowych - dostawienie ścianek akustycznych do istniejących ścian - dostawienie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych - wykonanie okładzin z płyt gipsowych dekoracyjnych na stropach. b) naprawa i wzmocnienie ścian w pom. nr 3 i 4 na poziomie parteru budynku w zakresie: - wzmocnienie filara istniejącej ściany konstrukcyjnej rusztem stalowym: podstemplowanie zagrożonych nadproży i stropów, odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, zerwanie posadzki cementowej, rozebranie warstwy izolacyjnej, wykonanie podlewek, wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych, przeciwwilgociowych, wykonanie jastrychów cementowych, wykonanie posadzek samopoziomujących, posadzek z tworzyw sztucznych, obudowanie słupów stalowych płytami gipsowo- kartonowymi, wykonanie gładzi gipsowych - naprawa spękań ściany działowej: naprawa rys, wykonanie warstwy zbrojonej na ścianach, wykonanie gładzi na ścianach, c) remont pomieszczeń nr 101 i 102 na I piętrze z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych o łącznej powierzchni 38,10 m2 w zakresie: - przebudowa ścian działowych - demontaż stolarki drzwiowej drewnianej - uzupełnienie otworów w murze po demontażu istniejących drzwi wejściowych - rozebranie posadzek z terakoty, skucie nierówności betonu, wykonanie warstw wyrównawczych i izolacji przeciwwilgociowej - wykonanie okładzin podłogowych z płytek gresowych w pomieszczeniu sanitarnym - montaż stolarki drzwiowej drewnianej - rozebranie okładzin ściennych z glazury - licowanie ścian z płytek gres w pomieszczeniu sanitarnym - wymiana opraw oświetlenia sufitowego - wykonanie instalacji przyzywowej z połączeniem z portiernią w budynku - montaż osprzętu elektrycznego - wykonanie izolacji akustycznej istniejących ścian - przygotowanie ścian pod malowanie - malowanie istniejących ścian i sufitów - układanie wykładzin dywanowych obiektowych - montaż tablic informacyjnych i piktogramów na wbudowanej stolarce drzwiowej - roboty sanitarne: demontaż ustępu z miską, umywalki, kabiny prysznicowej, brodzika, itp.; montaż rurociągów, brodzika bezprogowego, ustępów, umywalek, deszczownic, montaż poręczy przy wc, umywalce, itp., wyposażenie łazienek w siedzisko prysznicowe, suszarkę do rak itp., demontaż i montaż grzejników elektrycznych, montaż wentylatora - roboty elektryczne: rozbudowa rozdzielnic TK2/D i T2/D- Mocowanie na gotowym podłożu aparatów z częściowym rozebraniem i złożeniem bez podłączenia, wykonanie instalacji odbiorczych: mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach, ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle, montaż przewodów, zaprawianie bruzd, przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu, montaż na gotowym podłożu puszek bakelitowych, łączników instalacyjnych, gniazd wtyczkowych, przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe, montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych sufitowych, mocowanie na gotowym podłożu aparatów z częściowym rozebraniem i złożeniem bez podłączenia, wykonanie instalacji ochronnych: pierwszy pomiar uziemienia, pierwszy pomiar skuteczności zerowania, następny pomiar skuteczności zerowania, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego. d) remont pomieszczeń na poziomie poddasza o łącznej powierzchni 115 m2, na poziomie I piętra o łącznej powierzchni 221,30m2, na poziomie parteru o łącznej powierzchni 259,40m2 w zakresie: - usunięcie zacieków na sufitach i ścianach, - naprawa pęknięć tynków wewnętrznych, - wymiana uszkodzonych płytek w pomieszczeniach sanitarnych, - wykonanie izolacji akustycznej istniejących ścian, - przygotowanie ścian pod malowanie, - malowanie istniejących ścian i sufitów, - zerwanie posadzki pcv, - demontaż listew przypodłogowych, - wyrównanie warstw pod posadzki z zapraw samopoziomujących, - układanie wykładzin dywanowych obiektowych, - przygotowanie i malowanie stolarki drzwiowej drewnianej. e) wykonanie izolacji akustycznej ścian wewnętrznych na poziomie parteru i I piętra w zakresie: - demontaż okładziny z płyt gipsowych na stropach - wykonanie ścianek akustycznych systemowych dostawionych do istniejących ścian np.: - wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczych rusztach metalowych - montaż okładzin z płyt gipsowych dekoracyjnych na stropach na rusztach metalowych. 1) Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja stanowiąca: a) ZAŁĄCZNIK Nr 1a do SIWZ- Przedmiar robót- Branża budowlana "Remont budynku Domu Studenckiego nr 2 PWSZ (segment "D") w zakresie zwiększenia izolacyjności akustycznej ściany działowej w pom. nr 4 na poziomie parteru budynku segment "D"" b) ZAŁĄCZNIK Nr 1b do SIWZ- Przedmiar robót- Branża budowlana" Remont budynku Domu Studenckiego nr 2 PWSZ w zakresie naprawa i wzmocnienie ścian w pom. 3 i 4 na poziomie parteru budynku (Segment D)", c) ZAŁĄCZNIK Nr 1c do SIWZ- Projekt remontu wzmocnienia ścian w pom. 3 i 4 na parterze budynku segment ,,D"- Opis techniczny, Rysunki, Dokumentacja zdjęciowa d) ZAŁĄCZNIK Nr 1d do SIWZ- Przedmiar robót- Branża budowlana Remont pomieszczeń nr 101, 102 na i piętrze z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz zwiększenie akustyczności ścianek działowych na parterze i pierwszym piętrze - segment "D" Domu Studenta nr 2 PWSZ, e) ZAŁĄCZNIK Nr 1e do SIWZ- Przedmiar robót- Branża budowlana Remont budynku domu studenta nr 2 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych f) ZAŁĄCZNIK Nr 1f do SIWZ- Przedmiar robót- Remont budynku Domu Studenta nr2 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz zwiększenie akustyczności ścianek działowych na parterze i pierwszym piętrze g) ZAŁĄCZNIK Nr 1g do SIWZ- Przedmiar robót- Remont budynku Domu Studenta nr 2 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz zwiększenie akustyczności ścianek działowych na parterze i pierwszym piętrze h) ZAŁĄCZNIK Nr 1h do SIWZ- Przedmiar robót- Roboty remontowe budowlane pomieszczeń na parterze i pierwszym - zwiększenie akustyczności ścianek działowych segment "D" Domu Studenta nr 2 PWSZ i) ZAŁĄCZNIK Nr 1i do SIWZ Przedmiar robót- Branża sanitarna -Remont pomieszczeń nr 101, 102 na 1 piętrze z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych segment "D" Domu Studenta nr 2 PWSZ j) ZAŁĄCZNIK Nr 1j do SIWZ Przedmiar robót- Branża elektryczna -Remont pomieszczeń nr 101 i 102 na poziomie 1 piętra z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz zwiększenie akustyczności ścianek działowych na poziomie parteru i 1 piętra segment D Domu Studenckiego nr 2 PWSZ k) ZAŁĄCZNIK Nr 1k do SIWZ- Projekt techniczny remontu budynku ,,D" Domu Studenta Nr 2 PWSZ przy ul. Wspólnej 11-13 w Elblągu -Opis techniczny, Rysunki, Charakterystyka obiektu, l) ZAŁĄCZNIK Nr 1l do SIWZ- Projekt budowlano-wykonawczy remont pomieszczeń nr 101 i 102 na i piętrze z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz zwiększenie akustyczności ścianek działowych na parterze i piętrze -segment "D" Domu Studenckiego nr 2 PWSZ Elbląg ul. Wspólna 11-13- instalacje elektryczne Powyższa dokumentacja opracowana została przez FEDERACJĘ STOWARZYSZEŃ - NAUKOWO - TECHNICZNYCH RADĘ REGIONALNĄ W ELBLĄGU 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 108 w maju 2018 roku.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45300000-0,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 3 października 2018 roku do dnia 6 grudnia 2018 roku

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowymo ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a)zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b)zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W wyniku zaleceń pokontrolnych Państwowej Inspekcji Sanitarnej pomieszczenie kuchni w Domu Studenta Nr 2 wymaga natychmiastowego odnowienia pod rygorem wyłączenia jego z użytkowania. Wobec powyższego zachodzi konieczność wykonanie dodatkowych robót w zakresie remontu kuchni, które nie są objęte zamówieniem podstawowym określonym w umowie Nr ZP/2316/104/2047/2018 z dn. 3-10-2018 na remont budynku Domu Studenta nr 2 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ulicy Wspólnej 11-13 zawartej z Wykonawcą Zakład Ogólnobudowlany Tomasz Klecha z siedzibą ul. Rawskiej 18B, 82-300 Elbląg. Zamówienie zostało udzielone na podstawie wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP/PN/2312/16/1835/2018 z dn. 24-08-2018r. Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego określona w/w umowie wynosi netto: 307.407,41 zł, brutto: 332.000,00 zł, wartość robót dodatkowych stanowi 2,67 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualna zmiana wykonawcy nie ma uzasadnienia w aspekcie zarówno ekonomicznym jak również technicznym w szczególności wobec możliwości skorzystania z zamienności i interoperacyjności sprzętu, który jest aktualnie dostępny i stosowany na budowie w ramach realizacji zamówienia podstawowego. Zmiana wykonawcy i wprowadzenia równolegle innego na budowę w tym samym obiekcie, spowodowałaby istotne niedogodności organizacyjne jak też musiałaby skutkować wyższymi kosztami dla Zamawiającego (co najmniej o koszty stałe związane z organizacją i funkcjonowaniem drugiego placu budowy). W aktualnej sytuacji na rynku budowlanym wykonanie robót dodatkowych przez innego Wykonawcę skutkowało by również istotnym opóźnieniem wykonania przedmiotowych robót dodatkowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.