eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa materiałów biurowych oraz papieru na potrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach, MJO oraz MBP w Gliwicach w okresie 12 miesięcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-21

Ogłoszenie nr 500305508-N-2018 z dnia 21-12-2018 r.

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru na potrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach, MJO oraz MBP w Gliwicach w okresie 12 miesięcy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622558-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500258291-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Miejska Biblioteka Publiczna w Gliwicach, ul. KOściuszki 17, 44-100 Gliwice REGON 000280979, Patrycja Kandyba, tel. 32 2391313
Dom Dziecka nr 1, ul. Toszecka 25, 44-100 Gliwice, REGON: 000724229, Patrycja Kandyba, tel.: 32 2391313
Dom Dziecka nr 2, ul. Dworcowa 43/2, 44-100 Gliwice, REGON: 000724235, Patrycja Kandyba, tel.: 32 2391313
Dom Dziecka nr 3, ul. M. Kopernika 109, 44-117 Gliwice, REGON: 00072441, Patrycja Kandyba, tel.: 32 2391313
Żłobki Miejskie, ul. Kozielska 71, 44-121 Gliwice, REGON: 276709776, Patrycja Kandyba, tel.: 32 2391313
Zespół Przedszkoli Miejskich nr 1, ul. Młodopolska 4, 44-119 Gliwice, REGON: 243568011, Patrycja Kandyba, tel.: 32 2391313
Zespół Przedszkoli Miejskich nr 2, ul. Młodych Patriotów 10, 44-122 Gliwice, REGON: 363897960, Patrycja Kandyba, tel.: 32 2391313
Zespół Przedszkoli Miejskich nr 3, ul. Sokornik 48, 44-100 Gliwice, REGON: 363898008, Patrycja kandyba, tel.: 32 2391313
Zepół Przedszkoli Miejskich nr 4, ul. Sienkiewicza 9, 44-100 Gliwice, REGON: 363898014, Patrycja Kandyba , tel.: 32 2391313
Przedszkole Miejskie z Oddziałami Integracyjnymi nr 21, ul. Górnych Wałów 19, 44-100 Gliwice, REGON: 240785229, Patrycja kandyba, tel.: 32 239 1313
Przedszkole Miejskie nr 23, ul. Królowej Bony 6, 44-100 Gliwice, REGON: 241784578, patrycja Kandyba , tel.: 32 2391313
Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Goździkowa 2, 44-152 Gliwice, REGON: 000721580, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 6 im. Noblistów POlskich w Gliwicach, ul. Jasnogórska 15-17, 44-100 Gliwice, REGON: 2673660001, Patrycja Kandyba, Tel.: 32 2391313
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 3 im. Arki Bożka, ul. Daszyńskiego 424, 44-151 Gliwice, REGON:000721596600000, Patrycja Kandyba , tel.: 32 239 1313
Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Spacerowa 6, 44-114 Gliwice, REGON: 000721640, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Szkoła Podstawowa nr 9 im. Króla jana III Sobieskiego, ul. Sobieskiego 14, 44-100 Gliwice, REGON: 000721656, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Szkola Podstawowa nr 11 im. Hugona Kołłataja, ul. POcztowa 31, 44-100 Gliwice, REGON 000721478, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Szkoła Podstawowa nr 28 im. Witolda Budryka, ul. ks. Marcina Strzody, 44-10 Gliwice, REGON: 000721432, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Szkoła Podstawowa nr 41im. Władysława Broniewskiego, ul. Kormoranów 23, 44-100 Gliwice, REGON: 00072133700000, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
I Liceum Ogolnokształcące Dwujezyczne im. Edwarda Dembowskiego, ul. Zimnej Wody 8, REGON: 000721432, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
V Liceum Ogólnokształcace z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Andrzeja Struga, ul. Górnych Wałów 29, 44-100 Gliwice, REGON: 000724181, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
II Liceum Ogólnokształcace im. W. Wróblewskiego w Gliwicach, ul. Wróblewskiego 9, 44-100 Gliwice, REGON: 271995257, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Górnośląskie Centrum Edukacyjne im. Marii Skłodowksiej - Curie, ul. Stefana Okrzei 20, 44-100 Gliwice, REGON: 000139418, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkół Łączności w Gliwicach, ul. Warszawska 45, 44-100 Gliwice, REGON: 361098373, Patrycja Kandyba , tel.: 32 239 1313
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1, ul. Kilińskiego 1, 44-122 Gliwice, REGON: 243011283, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2, ul. Mikołaja Kopernika 63, 44-117 Gliwice, REGON.: 24297102, Patrycja Kandyba, tel.: 23 239 1313
Zespół Szkolno-pRzedszkolny nr 3, ul. Żwirki i Wigury 85, 44-100 Gliwice, REGON: 243567997, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4, ul. Obropńców Pokoju 4, 44-100 Gliwice, REGON: 243567974, Patrycja kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5, ul. Kozielska 36, 44-100 Gliwice, REGON: 361084052, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 6, ul. Robotnicza 6, 44-100 Gliwice, REGON: 361098427, patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkolno- Przedszkolny nr 7, ul. Ligonia 36, 44-100 Gliwice, REGON: 361098456, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8, ul. Stefana Okrzei 16, 44-100 Gliwice, REGON: 361138871, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 9, ul. Wrzosowa 14, 44-109 Gliwice, REGON: 363898020, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10, ul. Jana Śliwki 8, 44-100 Gliwice, REGON: 363898037, Patrtycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 11, ul. Tarnogórska 59, 44-100 Gliwice, REGON: 367338223, Patrycja kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12, ul. Lipowa 29, 44-102 Gliwice, REGON: 367338230, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Dom Dziecka nr 4, ul. Ignacego Paderewskiego nr 30-32, REGON: 365189820, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Gliwicach, ul. Sikorskiego 132, 44-103 Gliwice, REGON: 276586256, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkół Samochodowych, ul. Kilińskiego 24 a, 44-122 Gliwice, REGON: 000193690, Patrycja Kandyba, tel. 32 239 1313
Zespół Szkół-Techniczno-Informatycznych w Gliwicach, ul. Chorzowska 5, 44-100 Gliwice, REGON: 000127717, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkół Ogólnokształcacych nr 1, ul. Kozielska 1a, 44-100 Gliwice, REGON: 270154018, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkół Ogólnokształcacych nr 2, ul. partyzantów 25, 44-113 Gliwice, REGON: 270154490, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkół Ogólnokształcacych nr 5, ul. Sikornik 24, 44-122 Gliwice, REGON: 270154490, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkół Ogólnokształcacych Specjalnych nr 7, ul. Gierymskiego 7, REGON: 272769050, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8, ul. Syriusza 30, 44-100 Gliwice, REGON: 267338275, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkół Ogólnokształcacych nr 12, ul. Płocka 16, 44-100 Gliwice, REGON: 277864734, Patrycja Kandyba, tel. 32 239 1313
Zespół Szkół Ogólnokształcacych nr 14, ul. Przedwiośnie 2, 44-119 Gliwice, REGON: 2400419813, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Młodziezowy Dom Kultury, ul. Barlickiego 3, 44-100 Gliwice, REGON: 000724258, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii, ul. Wł. Sikorskiego 134, 44-100 Gliwixce, REGON: 273270618, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Centrum Pieczy Zastepczej i Wspierania Rodziny, ul. Sikorskiego 134 134, 44-103 Gliwice, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Dom Pomocy Spolecznej "Nasz Dom", ul. Derkacza 10, 44-100 Gliwice, REGON: 000665254, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Dom POmocy Społecznej "Opoka", ul. Pszczyńska 100, 44-100 Gliwice, REGON: 000686492, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, REGON: 003451973, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Sikorskiego 134, 44-103 Gliwice, REGON: 361148600, patrycja Kandyba, tel.: 32 2391313
Gliwicki Zakład Aktywności Zawodowej, ul. Dolnej Wsi 74, 44-100 Gliwice, REGON: 363141156, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25 c, 44-109 Gliwice, REGON: 271048212, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach, pl. Inwalidów Wojennych 12, 44-100 Gliwice, REGON: 276753257, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zarząd Dróg Miejskich, ul. Płowiecka 31, 44-121 Gliwice, REGON: 240009251, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, pl. Inwalidów Wojennych 12, 44-100 Gliwice, REGON: 276706186, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Straż Miejska w Gliwicach, ul. Boleslawa Śmialego 2A, 44-100 Gliwice, REGON: 276706186, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwyciestwa 21, 44-100 Gliwice, REGON: 276255335, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Przedszkole Miejskie nr 18, ul. Brzozowa 50, 44-100 Gliwice, REGON: 241789943, Patrycja Kandyba, tel. 32 239 1313
Przedszkole Miejskie nr 22, ul.Żerowmiego 26, 44-119 Gliwice, REGON: 241793867, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Szkoła Podstawowa nr 13 im. Krystyna Bochenek, ul. Elsnera 25, 44-105 Gliwice, REGON: 000721490, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Szkoła Podstawowa z Oddzialami Integracyjnymi nr 21 im. H. Sienkiewicza, ul. Reymonta 18A, 44-103 Gliwice, REGON: 000721567, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Szkoła Podstawowa nr 29, ul. Staromiejska 24, 44-109 Gliwice, REGON: 000721449, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13, ul. Rubinowa 16A, 44-121 Gliwice, REGON: 380678377, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4, ul. Orląt Śląskich 25, 44-100 Gliwice, REGON: 270154604, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych, ul. Zwycięstwa 1, 44-100 Gliwice, REGON: 277691541, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkół Budowlano-Ceramicznych, ul. Bojkowska 16, 44-100 Gliwice, REGON: 000194949, Patrycja Kandyba, tel. 32 239 1313
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1, ul. Kozielska 1, 44-100 Gliwice, REGON: 243568057, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. o Jana Siemińskiego 6, 44-100 Gliwice, REGON: 000282837, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
POradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Warszawska 35 a, 44-100 Gliwice, REGON: 000724264, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice, REGON: 277723063, Patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313
Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka, ul. Dolnej Wsi 74, 44-100 Gliwice, REGON: 276285454, patrycja Kandyba, tel.: 32 239 1313


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000, ul. Ul. Zwycięstwa 21, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 238 55 30, e-mail za@um.gliwice.pl, faks 32 238 55 27.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): Zgodnie z poleceniem służbowym nr 16/18 z dnia 14 sierpnia 2018 r. oraz na mocy porozumienia nr ZA.271.99.2018 CRU:2260/18 z dnia 03.07.2018 r. Urząd Miejski w Gliwicach został wyznaczony do przeprowadzenia postępowania na rzecz miejskich jednostek organizacyjnych, Urzędu Miejskiego w Gliwicach, a także miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach oraz udzielenie zamówienia na rzecz miejskich jednostek organizacyjnych oraz Urzędu Miejskiego w Gliwicach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów biurowych oraz papieru na potrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach, MJO oraz MBP w Gliwicach w okresie 12 miesięcy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZA.271.99.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: - CZĘŚĆ I: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach, miejskich jednostek organizacyjnych (dalej "mjo") oraz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach, dalej "MBP w Gliwicach" w okresie 12 miesięcy, - CZĘŚĆ II: Dostawa papieru na potrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach, miejskich jednostek organizacyjnych (dalej "mjo") oraz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach, dalej "MBP w Gliwicach" w okresie 12 miesięcy, Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: - załącznik nr 4A- formularz cenowy dla części I zamówienia, łącznie 425 pozycji , - załącznik nr 4B - formularz cenowy dla części II zamówienia, łącznie 30 pozycji. Oba załączniki dostępne są pod następującym linkiem: https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego Oferowane przez Sprzedawcę materiały biurowe oraz papier do urządzeń drukujących, faksów itp. muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, muszą być opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów. Materiały biurowe o ograniczonym terminie trwałości muszą mieć co najmniej 6 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy. Materiały wymienione w pozycji nr 49, 51, 53, 100, 101, 409, 412 formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 4A, muszą posiadać gwarancję producenta na okres minimum 2 lata od daty dostawy. Natomiast materiały wymienione w pozycji nr 50, 52, 410, 411, 413 formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 4A, muszą posiadać gwarancje producenta na okres minimum 5 lat gwarancji od daty dostawy. UWAGA!!! Wskazane w formularzu cenowym dla części I nazwy własne należy traktować jako przykładowe i w odniesieniu do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów oraz właściwości, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od wskazanych w przedmiotowym formularzu cenowym. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w formularzu cenowym produkty z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów oraz właściwości dla zachowania najwyższej jakości dostarczanego towaru. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy,spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Jeśli sprzedawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dokument potwierdzający, że zaoferowany przez niego towar posiada wymagane przez zamawiającego parametry np. kartę katalogową producenta. UWAGA: Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu wielkości zamówienia do maksymalnie 5 % wartości wynagrodzenia Wykonawcy, w związku ze zwiększeniem ilości zamawianego papieru oraz ilości zamawianych materiałów biurowych (według potrzeb Zamawiającego) ponad wartość wskazaną w formularzu cenowym. Ponadto Zamawiający podkreśla, że prawo opcji dotyczy jedynie umów na dostawę papieru oraz materiałów biurowych na potrzeby Wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych, nie dotyczy umów, które będą zawarte z Miejską Biblioteką Publiczną w Gliwicach. UWAGA: Wykonawca będzie dostarczał towar sukcesywnie na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień częściowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7


Dodatkowe kody CPV: 30197630-1, 30192150-7, 30199500-5, 30192000-1, 30199230-1, 30195000-2, 30197320-5, 30197200-8, 30237430-2, 30192600-7, 30192121-5, 30197330-8, 30192800-9, 42994220-8, 30141200-1, 30192100-2, 44812300-8, 37822100-7, 37822300-9, 39292500-0, 39241200-5, 30192125-3, 30192160-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach, miejskich jednostek organizacyjnych (dalej "mjo") oraz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach, dalej "MBP w Gliwicach" w okresie 12 miesięcy,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 408191.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 1
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LUKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Siemianowicka 7d
Kod pocztowy: 40-301
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 479024.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 479024.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 563515.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zostały podpisane dwie odrębne umowy: 1. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych na kwotę 467386,51 zł (ponadto w umowie tej uwzględniono możliwość skorzystania z prawa opcji w wysokości 5% ceny) 2. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach na kwotę 11 638,30 zł brutto.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa papieru na potrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach, miejskich jednostek organizacyjnych (dalej "mjo") oraz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach, dalej "MBP w Gliwicach" w okresie 12 miesięcy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.