To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-21
Ogłoszenie nr 500305217-N-2018 z dnia 21-12-2018 r.
Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 652537-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500281049-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 35711718000000,
ul. Mazowiecka
21,
30-019
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 2997425, 12 6237480, e-mail
dnowak@uppk.pl, krkrpow@uppk.pl, faks
126 325 215.
Adres strony internetowej (url): https://uppk.bip.gov.pl/publiccontracts/view/15685
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.2711.26.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, opisem zawartości, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem. 3. W odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych określonych w pozycjach od 7 do 19 załącznika nr 1 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiły oryginalne materiały eksploatacyjne, tj. niepochodzące od innych producentów niż zalecani przez producenta urządzenia, nie mogą one być ponownie napełniane oraz nie mogą być materiałami kompatybilnymi. 4. W odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych wykazanych w pozostałych pozycjach załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych. 5. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż wskazane oraz: a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, b) opakowany hermetycznie, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, c) którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych lub dla atramentowych wkładów drukujących, jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, d) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, e) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, f) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, g) w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, h) w którym zastosowano toner/tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 6. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez wykazanie, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada co najmniej takie same parametry techniczne, jakościowe, jak określone przez Zamawiającego, tj.: a) nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu, b) jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu, c) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, d) pojemność/wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na opakowaniu każdego materiału eksploatacyjnego dodatkowego oznaczenia, które wskazywać będzie nazwę Wykonawcy oraz datę dostawy. W razie wystąpienia okoliczności, o których mowa w punktach od 9 do 10, oznaczenie to stanowić będzie dla Wykonawcy potwierdzenie, że to Wykonawca zrealizował dostawę, a także potwierdzać będzie datę dostarczenia danego materiału eksploatacyjnego, od której Zamawiający liczył będzie minimalny wymagany 12 - miesięczny okres gwarancji dla dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. 8. W przypadku braku oznaczeń, o których mowa w punkcie 8 Zamawiający może odmówić dokonania odbioru dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie, w przypadku awarii sprzętu z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego, do naprawy sprzętu w autoryzowanym serwisie w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty otrzymanego fax´em lub pisemnie zgłoszenia uszkodzenia oraz pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, a na czas wykonywanej naprawy dostarczyć sprzęt zastępczy o parametrach i funkcjonalności nie gorszej niż urządzenia naprawianego. Wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną uszkodzonego sprzętu, na skutek kwestionowanych materiałów eksploatacyjnych wykona na własny koszt Wykonawca. 10. W przypadku, gdy dostarczony przez Wykonawcę toner spowoduje mechaniczne zabrudzenie urządzenia, do którego został zastosowany, poprzez wysypujący się wkład barwiący, Wykonawca zobowiązany będzie do oczyszczenia urządzenia w budynku Zamawiającego na własny koszt w terminie do 48 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć materiały eksploatacyjne na własny koszt i ryzyko do siedziby głównej UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, IX piętro. 12. Wykonawca zrealizuje dostawę, gdy dowiezie zamawiane asortymenty do wskazanej lokalizacji oraz wniesie je do wyznaczonego przez pracowników Zamawiającego pomieszczenia. 13. Dostawa zrealizowana zostanie w godz. 8:30 - 14:30 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39681.30
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Praxis Łódź Pilecka i Petlak Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39900.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pn.: Budowa oświetlenia przy ul. Olsztyńskiej w rejonie mostu przy Bulwarach Białuchy
- Świadczenie usług rzecznika patentowego dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 części
- Remont wnętrz w Budynku C Zespołu Szkół i Placówek pn. Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc parkingowych wokół Przychodni Rejonowej ul. Na Kozłówce wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Krakowie na os. Oświecenia 30
- Opracowanie koncepcji budowy podziemnego przejścia pieszo-rowerowego pod układem drogowo-torowym w rejonie ul. Suchej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.