eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Przebudowa drogi powiatowej Nr 2566W Grodzisk - Goworowo od km 8+671,00 do km 14+853,00 i od km 14+900,00 do km 15+734,00

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-21

Ogłoszenie nr 500304975-N-2018 z dnia 21-12-2018 r.

Ostrołęka: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2566W Grodzisk - Goworowo od km 8+671,00 do km 14+853,00 i od km 14+900,00 do km 15+734,00
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590372-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500211083-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce, Krajowy numer identyfikacyjny 55067093800000, ul. ul. Lokalna 2, 07410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 029 7602653 w. 39, e-mail zdpo-ka@wp.pl, faks 297 602 621.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.ostroleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 2566W Grodzisk - Goworowo od km 8+671,00 do km 14+853,00 i od km 14+900,00 do km 15+734,00

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DT.252.I.24.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2566W Grodzisk - Goworowo od km 8+671,00 do km 14+853,00 i od km 14+900,00 do km 15+734,00 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty przygotowawcze, - wycinka drzew, - remont zapadniętych krawędzi jezdni, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - odwodnienie , - podbudowa pod ścieżkę i zjazdy, - nawierzchnia bitumiczna ścieżki i zjazdów, - zjazdy z kostki betonowej - chodniki, - elementy uliczne, - ścieżka pieszo - rowerowa, - włączenie drogi powiatowej, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - oznakowanie pionowe i poziome, - roboty wykończeniowe. Uwaga! Wszystkie materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe nadające się ponownego użycia należy przetransportować na bazę ODM w Ostrołęce, ul. Słoneczna 1, 07-410 Ostrołęka. Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, transportem i rozładunkiem tych materiałów obciążają Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XIII opis sposobu obliczenia ceny) 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to budowa jezdni lub chodnika, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
15.12.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2566W Grodzisk - Goworowo od km 8+671,00 do km 14+853,00 i od km 14+900,00 do km 15+734,00
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych OSTRADA Sp. z o. o. , marketing@ostrada.pl, Ostrołęka, 07-410, Ostrołęka, ul. Lokalna 2, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2916361.65 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji umowy do dnia 31.12.2018 r. Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
PRDM "OSTRADA" Sp. z o.o. w Ostrołęce pismem z dnia 30.11.2018 r. , które wpłynęło 04.12.2018 r. prosi o zmianę terminu realizacji ww. inwestycji. Przetarg na ww. inwestycję odbył się dnia 02.08.2018 roku, umowa została zawarta dnia 28.08.2018 roku, Projekt Tymczasowej Organizacji Ruchu złożyliśmy niezwłocznie do zaopiniowania do Urzędu Gminy w Goworowie oraz na Komendę Powiatową Policji, (28.08.2018 roku). Dnia 21.09.2018 roku projekt został zatwierdzony. W trakcie prac wynikła potrzeba zamiany korytek ściekowych betonowych na płyty ażurowe. Korytka ściekowe zostały zaprojektowane w celu odwodnienia ciągu pieszojezdnego w sąsiedztwie posesji, kierując wody opadowe do przydrożnych rowów. W terenie jednak rowy nie występują, zaproponowano zatem odprowadzenie wód opadowych do gruntu poprzez zamianę korytek ściekowych betonowych na płyty ażurowe. Opóźnienia w realizacji wynikają również z problemów z dostawą kruszyw. W związku z dużą ilością robót budowlanych w regionie nasz dostawca nie jest w stanie dostarczyć nam wymaganych ilości kruszywa łamanego. Na rynku brakuje zapasów, wbudowywany jest urobek bieżący (w załączeniu pismo Mega-Krusz). Problem jest również z pozyskaniem kruszywa do produkcji mieszanki mineralno-bitumicznej. Mając na uwadze okres jesienno-zimowy oraz duże prawdopodobieństwo wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych wnosimy o przesunięcie terminu na okres wiosenny. Oświadczamy, że decyzja podyktowana jest faktem, że nie możemy udzielić gwarancji na masy bitumiczne, które może się okazać, będą wykonywane w warunkach niezgodnych z zapisami Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz z dokumentacją techniczną i sztuką budowlaną. W szczególności dotyczy to układania warstw ścieralnych. Mieszankę ACI IS należy wbudowywać, gdy temperatura otoczenia w Ciągu doby nie powinna być niższa niż 5 0C. Nie dopuszcza się układania mieszanki MMA podczas silnego wiatru (V»16 m/s). W związku z powyższym , zgodnie z umową paragraf 24 pkt 1 ppkt 1 lit. a ic prosimy o aneks do umowy zmieniający termin wykonania zamówienia z dnia 15.12.2018 r. na dzień 31.05.2019 r. Zarząd Powiatu Ostrołęckiego na posiedzeniu w dniu 07.12.2018 r. wyraził zgodę na przedłużenie terminu realizacji umowy Nr 185/2018 z dnia 28 sierpnia 2018 r. do dnia 31.12.2018 r. Zmiana umowy została dokonana na podstawie paragrafu 24 ust. 1 pkt 1 lit. aic.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.