Ogłoszenie nr 500304430-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.
Prokuratura Okręgowa w Lublinie: Dostawa papieru biurowego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000035900000,
ul. Okopowa
2A,
20-950
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 5288181, e-mail
jtomczyk@prokuratura.lublin.pl, bbrus@prokuratura.lublin.pl, faks
081 534 97 06.
Adres strony internetowej (url): www.prokuratura.lublin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Prokuratura Okręgowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru biurowego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PO VII WB 261.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru biurowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
132437.55
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dalimex Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
162898.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający działając na podstawie art. 70 ustawy z 29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) dokonał wyboru udzielenia zamówienia w trybie zapytanie o cenę. Przedmiotem zamówienia Zamawiającego jest dostawa papieru biurowego, która spełnia przesłanki art. 70 uPzp mówiące o dostawach lub usługach powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
Wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza kwot, o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia jest papier biurowy, a więc jest to przedmiot zamówienia powszechnie dostępny, jest to dobro popularne i łatwo osiągalne. O powszechnej dostępności przedmiotowej dostawy, świadczy duża liczba podmiotów występujących na rynku i zajmujących się dostawą papieru biurowego, które spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Wymogi mają charakter standardowy i typowy dla tego typu dostaw, a jedynym różnicującym je czynnikiem jest kryterium ceny. Dostawa przedmiotu zamówienia może być realizowana przez każdy podmiot prowadzący działalność gospodarczą w tym zakresie. Na rynku lokalnym i krajowym istnieje wiele podmiotów mogących zrealizować przedmiot w pełnym zakresie. Należy więc uznać za prawidłowe udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę na dostawę papieru biurowego.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie monitoringu susła perełkowanego na stanowiskach zajmowanych przez kolonie zwarte, w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego do realizacji zajęć dydaktycznych (1)
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Kwalifikowalność wydatków w perspektywie finansowej 2021-2027" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych i makaronów
- Dostawa odczynników i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 17 części
- Sukcesywna dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Politechniki Lubelskiej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru A3 do drukarek i kserokopiarek
- ,,Jednorazowy zakup i dostawa papieru kserograficznego dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Praga-Południe m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy''
- Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
- Dostawa artykułów biurowych
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.