eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa papieru biurowego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-20

Ogłoszenie nr 500304430-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.

Prokuratura Okręgowa w Lublinie: Dostawa papieru biurowego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000035900000, ul. Okopowa 2A, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 5288181, e-mail jtomczyk@prokuratura.lublin.pl, bbrus@prokuratura.lublin.pl, faks 081 534 97 06.
Adres strony internetowej (url): www.prokuratura.lublin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Prokuratura Okręgowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa papieru biurowego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PO VII WB 261.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru biurowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132437.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dalimex Sp. z o.o.
Email wykonawcy: kkomorowski@dalimex.pl
Adres pocztowy: Ul. Obywatelska 4
Kod pocztowy: 20-092
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 162898.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 162898.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178712.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający działając na podstawie art. 70 ustawy z 29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) dokonał wyboru udzielenia zamówienia w trybie zapytanie o cenę. Przedmiotem zamówienia Zamawiającego jest dostawa papieru biurowego, która spełnia przesłanki art. 70 uPzp mówiące o dostawach lub usługach powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza kwot, o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia jest papier biurowy, a więc jest to przedmiot zamówienia powszechnie dostępny, jest to dobro popularne i łatwo osiągalne. O powszechnej dostępności przedmiotowej dostawy, świadczy duża liczba podmiotów występujących na rynku i zajmujących się dostawą papieru biurowego, które spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Wymogi mają charakter standardowy i typowy dla tego typu dostaw, a jedynym różnicującym je czynnikiem jest kryterium ceny. Dostawa przedmiotu zamówienia może być realizowana przez każdy podmiot prowadzący działalność gospodarczą w tym zakresie. Na rynku lokalnym i krajowym istnieje wiele podmiotów mogących zrealizować przedmiot w pełnym zakresie. Należy więc uznać za prawidłowe udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę na dostawę papieru biurowego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.