Ogłoszenie nr 500303530-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.
Miasto Białystok: Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego FISKUS
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640,
ul. Słonimska
1,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 869 62 49, e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego FISKUS
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):INF-V.271.45.2018.ŁL
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach Umowy Wykonawca zobowiązuje się do: 1. bieżącego wykonywania modyfikacji Systemu, związanych z dostosowaniem do obowiązujących przepisów prawa w zakresie dotyczącym Modułów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy, w terminie: a) 7 dni przed datą wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) 14 dni od daty ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis, 2. dostarczania nowych wersji Systemu, 3. instalacji nowych wersji Systemu, 4. dostarczania aktualnej wersji Dokumentacji Systemu oraz dokumentacji do zmian w Systemie, w wersji elektronicznej umożliwiającej wydruk, 5. przeprowadzania prezentacji nowych funkcjonalności Systemu w siedzibie Zamawiającego lub w siedzibie Wykonawcy, 6. wykonywania usług serwisu i bieżącej konserwacji Systemu lub Modułu z czasem usunięcia Usterki do 30 godzin od momentu przyjęcia potwierdzonego drogą pisemną (fax lub pismo określające rodzaj błędu lub awarii) zgłoszenia awarii i zapewnienia zdalnego dostępu do systemu, 7. przywrócenia ciągłości funkcjonowania Systemu lub Modułu w terminie 48 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia Awarii i zapewnienia zdalnego dostępu do systemu. Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku wystąpienia okoliczności, których przezwyciężenie nie będzie możliwe mimo działania zgodnego z wszelkimi zasadami wiedzy technicznej, 8. dokonywania zmian w Systemie, jeżeli wynikają one z winy Wykonawcy, na zasadach określonych w ust. 6 i 7, 9. udzielenia Zamawiającemu w roku kalendarzowym 4 roboczodni bezpłatnych wizyt przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Celem tych wizyt będą konsultacje dotyczące funkcjonowania Systemu, szkolenia a także rozwiązywanie ewentualnych problemów eksploatacyjnych, 10. udzielania pomocy w przypadku awarii i ponownego zainstalowania Modułu. 11. doprowadzenia do spójności danych w przypadku awarii Modułu lub instalacji nowych wersji Modułu, 12. wykonania ponownej instalacji Modułów objętych niniejszą umową wraz z przeniesieniem danych do nowej wersji bazy danych, 13. zamykanie otwartych przedmiotów opodatkowania osób prawnych na żądanie Zamawiającego, wykonywane raz w bieżącym roku obowiązywania umowy, 14. zmiany nazw ulic i/lub zmiany rejonów na żądanie Zamawiającego, wykonywane w liczbie 10 zmian rocznie, 15. corocznego odpłatnego masowego drukowania decyzji wymiarowych w przypadku pisemnego zlecenia przez Zamawiającego, zgodnie z poniższymi zasadami: a) decyzje drukowane będą z plików PDF dostarczonych na płytach DVD przez Zamawiającego, b) ilość i wielkość plików zostanie ustalona co najmniej 3 dni przed dostarczeniem plików, c) Wykonawca wykona wydruki oraz zwróci przekazane płyty DVD w terminie 15 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia plików, d) Wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził od Zamawiającego wykonania części umowy w zakresie odpłatnego masowego drukowania decyzji wymiarowych w przypadku wcześniejszego poinformowania Wykonawcy w terminie do 15 stycznia każdego roku obowiązywania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
131825
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Informatyki ZETO S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
244985.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na mocy umowy nr 25/E/91 z dnia 1 lipca 1997 r. Zamawiający posiada licencję na system obsługi podatków i opłat lokalnych FISKUS. Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Centrum Informatyki ZETO S.A. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Skorupskiej 9 posiada wyłączne prawa autorskie oraz prawa majątkowe do systemu FISKUS, a co za tym idzie jest jedynym podmiotem mogącym wykonać przedmiotowe zamówienie. Ewentualny zakup przez Zamawiającego kodu źródłowego wiązałby się z poniesieniem bardzo wysokich kosztów, przy braku możliwości zapewnienia pełnej funkcjonalności systemu z przyczyn technicznych i osobowych ze strony Zamawiającego, ze względu na konieczność stałego nadzoru i wprowadzania zmian (uaktualnień) produktu w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2024 z podziałem na części
- Dostawa narzędzi do operacji wideotorakoskopowych oraz otwartych i cyfrowego systemu do drenażu
- Wykonywanie remontów spękań podłużnych i poprzecznych nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Białegostoku
- Dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji i fumigacji, niezbędnych do bieżących zadań Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- "Gospodarowanie odpadami odzyskanymi z rozbiórki nawierzchni ulic, chodników i placów położonych na terenie miasta Białegostoku oraz ich przekruszanie i wytwarzanie mieszanek"
- EOP.332.18.24 DOSTAWA DEFIBRYLATORA AED SZKOLENIOWEGO
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
- "Dostawa subskrypcji pakietu "Microsoft 365" lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi"
- Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
- USŁUGA DOSTĘPU, UTRZYMANIA I MODYFIKACJI SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO OBSŁUGI PROJEKTU "ZACHODNIOPOMORSKIE MAŁE SKARBY - II EDYCJA"
- OPIEKA SERWISOWA NAD KOMPUTERAMI, SIECIAMI I SERWERAMI W GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU ORAZ JEDNOSTKACH TERENOWYCH
- Dostawa, konfiguracja i wdrożenie Elektronicznej Karty Znieczuleń na Bloku Operacyjnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.