eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego FISKUS

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-19

Ogłoszenie nr 500303530-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.

Miasto Białystok: Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego FISKUS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, e-mail zzp@um.bialystok.pl, faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego FISKUS

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INF-V.271.45.2018.ŁL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach Umowy Wykonawca zobowiązuje się do: 1. bieżącego wykonywania modyfikacji Systemu, związanych z dostosowaniem do obowiązujących przepisów prawa w zakresie dotyczącym Modułów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy, w terminie: a) 7 dni przed datą wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) 14 dni od daty ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis, 2. dostarczania nowych wersji Systemu, 3. instalacji nowych wersji Systemu, 4. dostarczania aktualnej wersji Dokumentacji Systemu oraz dokumentacji do zmian w Systemie, w wersji elektronicznej umożliwiającej wydruk, 5. przeprowadzania prezentacji nowych funkcjonalności Systemu w siedzibie Zamawiającego lub w siedzibie Wykonawcy, 6. wykonywania usług serwisu i bieżącej konserwacji Systemu lub Modułu z czasem usunięcia Usterki do 30 godzin od momentu przyjęcia potwierdzonego drogą pisemną (fax lub pismo określające rodzaj błędu lub awarii) zgłoszenia awarii i zapewnienia zdalnego dostępu do systemu, 7. przywrócenia ciągłości funkcjonowania Systemu lub Modułu w terminie 48 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia Awarii i zapewnienia zdalnego dostępu do systemu. Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku wystąpienia okoliczności, których przezwyciężenie nie będzie możliwe mimo działania zgodnego z wszelkimi zasadami wiedzy technicznej, 8. dokonywania zmian w Systemie, jeżeli wynikają one z winy Wykonawcy, na zasadach określonych w ust. 6 i 7, 9. udzielenia Zamawiającemu w roku kalendarzowym 4 roboczodni bezpłatnych wizyt przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Celem tych wizyt będą konsultacje dotyczące funkcjonowania Systemu, szkolenia a także rozwiązywanie ewentualnych problemów eksploatacyjnych, 10. udzielania pomocy w przypadku awarii i ponownego zainstalowania Modułu. 11. doprowadzenia do spójności danych w przypadku awarii Modułu lub instalacji nowych wersji Modułu, 12. wykonania ponownej instalacji Modułów objętych niniejszą umową wraz z przeniesieniem danych do nowej wersji bazy danych, 13. zamykanie otwartych przedmiotów opodatkowania osób prawnych na żądanie Zamawiającego, wykonywane raz w bieżącym roku obowiązywania umowy, 14. zmiany nazw ulic i/lub zmiany rejonów na żądanie Zamawiającego, wykonywane w liczbie 10 zmian rocznie, 15. corocznego odpłatnego masowego drukowania decyzji wymiarowych w przypadku pisemnego zlecenia przez Zamawiającego, zgodnie z poniższymi zasadami: a) decyzje drukowane będą z plików PDF dostarczonych na płytach DVD przez Zamawiającego, b) ilość i wielkość plików zostanie ustalona co najmniej 3 dni przed dostarczeniem plików, c) Wykonawca wykona wydruki oraz zwróci przekazane płyty DVD w terminie 15 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia plików, d) Wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził od Zamawiającego wykonania części umowy w zakresie odpłatnego masowego drukowania decyzji wymiarowych w przypadku wcześniejszego poinformowania Wykonawcy w terminie do 15 stycznia każdego roku obowiązywania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 131825
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Informatyki ZETO S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skorupska 9
Kod pocztowy: 15-048
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244985.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244985.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244985.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na mocy umowy nr 25/E/91 z dnia 1 lipca 1997 r. Zamawiający posiada licencję na system obsługi podatków i opłat lokalnych FISKUS. Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Centrum Informatyki ZETO S.A. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Skorupskiej 9 posiada wyłączne prawa autorskie oraz prawa majątkowe do systemu FISKUS, a co za tym idzie jest jedynym podmiotem mogącym wykonać przedmiotowe zamówienie. Ewentualny zakup przez Zamawiającego kodu źródłowego wiązałby się z poniesieniem bardzo wysokich kosztów, przy braku możliwości zapewnienia pełnej funkcjonalności systemu z przyczyn technicznych i osobowych ze strony Zamawiającego, ze względu na konieczność stałego nadzoru i wprowadzania zmian (uaktualnień) produktu w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.