eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › "Budowa nowej siedziby Przedszkola Miejskiego w Świeradowie-Zdroju"



Ogłoszenie z dnia 2018-12-19

Ogłoszenie nr 500303307-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.

Świeradów-Zdrój: "Budowa nowej siedziby Przedszkola Miejskiego w Świeradowie-Zdroju"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, oś 7. Infrastruktura edukacyjna, działanie 7.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 27692-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 29800-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 82680-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000, ul. ul. 11-go Listopada 35, 59850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 816 471, e-mail zp@swieradowzdroj.pl, faks 757 816 585.
Adres strony internetowej (url): www.swieradowzdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa nowej siedziby Przedszkola Miejskiego w Świeradowie-Zdroju"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.ZP1.271-1/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem 1. CZĘŚĆ 1 tzw. BUDYNEK Roboty budowlane, w zakres których wchodzą: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, 1. fundamenty monolityczne żelbetowe, 2. izolacje przeciwwilgociowe i cieplne ścian fundamentowych 3. ściany nośne - konstrukcja ścian podziemia wraz z dylatacjami 4. ściany nośne - konstrukcja ścian i stropów powyżej poziomu wraz z dylatacjami 5. konstrukcja podciągów, belek, schodów wewnętrznych i zewnętrznych 6. konstrukcja dachu i pokrycie dachu, izolacje, obróbki blacharskie, orynnowanie i rury spustowe, 7. szyb windowy monolityczny żelbetowy wylewany, 8. ślusarka aluminiowa, wewnętrzna i zewnętrzna, balustrady, 9. stolarka i ślusarka drzwiowa, 10. stolarka okienna 11. podłoża, posadzki i podłogi, 12. ścianki działowe, tynki wewnętrzne, okładziny wewnętrzne i malowanie, 13. elewacja budynku 14. dźwig osobowy, 2. CZĘŚĆ 2 tzw. ROBOTY SANITARNE Roboty sanitarne, w zakres których wchodzą: 1. wewnętrzna instalacja wody zimnej, 2. wewnętrzna instalacja wody ciepłej, 3. instalacja przeciwpożarowa, 4. wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej wraz z białym montażem, armaturą i poręczami dla niepełnosprawnych w sanitariatach, 5. instalacja C.O. i C.T., 6. wentylacja mechaniczna wraz z automatyką central wentylacyjnych i izolacją termiczną, 7. kotłownia gazowa wraz z systemem wentylacji i instalacją gazową, 8. przeprowadzenie płukań, prób szczelności instalacji wodociągowych oraz przeprowadzenie prób wydajności hydrantów, przeglądu i badania pomiarów hydraulicznych instalacji wodociągowej p.poż z hydrantami, 9. przeprowadzenie płukań, prób oraz regulacji instalacji centralnego ogrzewania, 10. wykonanie prób, pomiarów instalacji wentylacji mechanicznej w tym pomiarów hałasu, 11. wykonanie prób, regulacji, pomiarów instalacji w kotłowni, z uruchomieniem kotłowni i automatyki z dostarczeniem (protokołów) opinii od UDT oraz opinii kominiarskiej; 12. wykonanie próby ciśnieniowej instalacji gazowej i dokonanie odbiorów technicznych z dostarczeniem protokołów odbiorowych; 13. drenaż opaskowy budynku, 3. CZĘŚĆ 3 tzw. ROBOTY ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE Roboty elektryczne i teletechniczne, w zakres których wchodzą: a) wykonanie rozdzielni głównej i jej zasilania, b) usunięcie kolizji obiektu z siecią energetyczną SN, c) wykonanie rozdzielnic lokalnych, d) wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych: - oświetlenie podstawowe, - oświetlenie awaryjne, - oświetlenie ewakuacyjne kierunkowe, e) wykonanie instalacji sieci dedykowanej 230VAC, f) wykonanie instalacji niskoprądowych: - instalacja TV DVB-T, - instalacja videodomofonowa, - instalacja monitoringu wizyjnego CCTV, - instalacja sieci strukturalnej, - instalacja sygnalizacji włamania, - instalacji nagłośnienia sali teatralnej, g) wykonanie instalacji ochronnych: - ochrona od porażeń prądem elektrycznym, - ochrona pożarowa obiektu, - ochrona przeciwprzepięciowa, - instalacja połączeń wyrównawczych, - instalacja odgromowa, h) wykonanie instalacji technologicznych: - zasilenie elektryczne wentylacji mechanicznej pomieszczeń przedszkola - instalacji technologicznej kotłowni - instalacji technologicznej kuchni - instalacji technologicznej dźwigu osobowego i) wykonanie pomiarów ochronnych i natężenia oświetlenia. 4. CZĘŚĆ 4 tzw. ZAGOSPODAROWANIE TERENU Zagospodarowanie terenu obejmuje: a) przyłącze wodociągowe z włączeniem do sieci miejskiej, b) przyłącze kanalizacji sanitarnej z włączeniem do sieci miejskiej, c) przyłącze kanalizacji deszczowej z włączeniem do sieci miejskiej, d) usunięcie kolizji obiektu z siecią energetyczną SN e) przyłącze elektro-energetyczne budynku f) przyłącze gazowe, g) budowa drogi, placu i chodników (dojazdy, miejsca parkingowe, ciągi piesze, zjazd), h) zagospodarowanie otoczenia-zieleń (trawniki, krzewy, drzewa), mała architektura (ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe), osłona śmietnikowa, i) oświetlenie terenu wewnętrznego przedszkola j) ogrodzenie terenu. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i SIWZ.Zakres zamówienia obejmuje obsługe geodezyjną. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby osoby skierowane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę i wykonywały czynności opisane w dokumentacji projektowej i SIWZ. Zakres robót nie objętych przedmiotowym zamówieniem: 1. wyposażenie meblowe i wyposażenia wewnętrznego placu zabaw (tzw. "małpi gaj"); 2. technologia kuchenna i wyposażenie kuchni.


II.4) Główny kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV:

45112700-2,

45310000-3,

45330000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
360 dni od dnia przekazania placu budowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych w postaci przebudowy istniejącej drogi wewnętrznej oraz wymiany oświetlenia drogowego i wymiany istniejącego ogrodzenia nieruchomości

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W wyniku decyzji Beneficjenta o przebudowie układu pieszo-jezdnego w obrębie nowo budowanego budynku przedszkola miejskiego zachodzi konieczność budowy murów oporowych, przebudowy istniejącej drogi wewnętrznej oraz wymiany oświetlenia drogowego i wymiany istniejącego ogrodzenia nieruchomości. Zakres robót dodatkowych, tj. przebudowa istniejącej drogi wewnętrznej oraz wymianę oświetlenia drogowego i wymianę istniejącego ogrodzenia nieruchomości zostanie powierzone do wykonania firmie odpowiedzialnej za realizację prac związanych z zagospodarowaniem terenu, tj. PRI "HEMAX" Henryk Wasilewski. Zakres ww. robót budowlanych został wyceniony przez Wykonawcę na kwotę 130.180,00 zł brutto. Zamawiający zaakceptował przedstawiony kosztorys ofertowy. Wykonanie ww. zakresu robót z przyczyn technicznych oraz gospodarczych w późniejszym czasie jest nieekonomiczne, gdyż wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów w stosunku do chwili udzielenia zamówienia dodatkowego w czasie realizacji zamówienia podstawowego i było niemożliwe wcześniej do przewidzenia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.