eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKACH NR 1 ORAZ NR 5 WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE - Sprawa 4/2018



Ogłoszenie z dnia 2018-12-19

Ogłoszenie nr 500303145-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.

Warszawa: DOKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKACH NR 1 ORAZ NR 5 WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE - Sprawa 4/2018
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511286-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500279657-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500266195-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 013058050, ul. Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48261846770, e-mail szp.szi@ron.mil.pl, faks +48261846704.
Adres strony internetowej (url): www.szi.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKACH NR 1 ORAZ NR 5 WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE - Sprawa 4/2018

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

4/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dokończenie robót budowlanych w budynkach nr 1 oraz nr 5 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach dwóch zadań. Zadanie nr I - Przebudowa budynku nr 5 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z pomieszczeń stołówki na pomieszczenia szkoleniowo-socjalne, budowa niezbędnych obiektów budowlanych infrastruktury: sanitarnej, elektrycznej, gazowej i teletechnicznej oraz drogowej (parkingi, drogi manewrowe) na terenie kompleksu wojskowego w Sochaczewie (zadanie 01440). Zadanie nr II - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku nr 1 - Kasyno wraz z towarzyszącymi urządzeniami budowlanymi dla potrzeb PŻK na terenie kompleksu wojskowego w Sochaczewie (zadanie 01441).


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45453000-7,

45442110-1,

45112330-7,

45314310-7,

45331210-1,

45232460-4,

45311200-2,

45312310-3,

45216200-6,

45332200-5,

45331000-6,

45315600-4,

32562000-0,

32570000-9,

35710000-4,

45223300-9,

45314310-7,

45312000-7,

45312310-3,

45231400-9,

45311200-2,

45232460-4,

45332200-5,

45331210-1,

45331000-6,

45315600-4,

45421145-2,

45421151-7,

45431000-7,

32562000-0,

32570000-9,

45311100-1,

45421131-1,

45311100-1,

45331000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Pierwotny termin wykonania zamówienia - do dnia 05.09.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty budowlane nie objęte zamówieniem podstawowym.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie Protokołów konieczności nr 04/2018 zatwierdzonego w dniu 23.10.2018 oraz na podstawie protokołu z przeprowadzonych negocjacji z dnia 30.11.2018 r. dotyczącego wykonania robót dodatkowych nie wchodzących w pierwotny zakres zadania na kwotę 8.050,81 występujących w branży budowlanej wprowadza się zmiany do umowy nr 68/003/2018/01441/DR z dnia 22.03.2018 r.Roboty dodatkowe nie przekraczają 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie oraz stały się niezbędne do zakończenia robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego w związku z powyższym zasadne jest udzielenie zamówienia temu samemu wykonawcy robót: firmie TYTAN Systemy Bezpieczeństwa Sp. z o.o., a zmiana Wykonawcy spowodowała by koszty oraz brak możliwości realizacji inwestycji w bieżącym roku rozliczeniowym. Robót dodatkowych zamawiający nie mógł przewidzieć w podstawowym zamówieniu. W trakcie realizacji zamówienia podstawowego okazało się, że nie wykonanie robót dodatkowych będzie skutkowało brakiem możliwości wykonania zamówienia podstawowego, a tym samym brakiem możliwości uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego w związku z powyższym zasadne jest udzielenie zamówienia temu samemu Wykonawcy robót. Zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych jak i technicznych, oraz spowodowała by niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów zadania, gdyż realizowanie robót przez dwie firmy generowałoby kolizję podczas prac projektowych i konflikt interesów. Ponadto zachodzi pilna potrzeba oddania obiektu do użytkowania, a wybór następnego wykonawcy wiązał by się z wydłużeniem terminu realizacji robót. Wdrożenie przedmiotowych robót wiąże się z zmianą terminu realizacji przedmiotu umowy. Wdrożenie przedmiotowych robót do realizacji wiąże się także z kolejną zmianą terminu realizacji robót i przesunięciem finansowania inwestycji na rok 2019. Podstawowy zakres rzeczowy zadania został wykonany jednak w trakcie kontroli Delegatury Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej w dniu 21.11.2018 r. stwierdzono niezgodności projektu technicznego z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania. Niewykonanie prac dostosowujących do w/w warunków, skutkuje zagrożeniem dla zdrowia i życia ludzi, co w efekcie skutkowałoby negatywnym stanowiskiem DWOP i uniemożliwiło uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. Roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia są konieczne do wykonania aby można było sfinalizować inwestycję i uzyskać pozwolenie DWOP. Zmiana Wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych ponieważ znacznie przewyższy koszty robót przygotowanych do realizacji przez nowo wybranego Wykonawcę (czynniki cenotwórcze w kosztorysach ofertowych ulegną zmianie w związku z wydłużonym terminem realizacji inwestycji po wyborze nowego Wykonawcy). Roboty stanowiące przedmiot zamówienia są konieczne do wykonania, aby można było wykonać roboty budowlane zgodnie z projektami i warunkami pozwolenia na budowę oraz uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.