To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-18
Ogłoszenie nr 500302722-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu: Zakup, dostawa, wdrożenie, instalacja i konfiguracja detektora i stacji technika wraz z oprogramowaniem dla SPZOZ Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 646950-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu, Krajowy numer identyfikacyjny 11019741100000,
ul.
,
22200
Włodawa, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
825 913 286, e-mail
spzozadampol@o2.pl, faks
825 913 324.
Adres strony internetowej (url): spzozadampol.bip.lubeskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa, wdrożenie, instalacja i konfiguracja detektora i stacji technika wraz z oprogramowaniem dla SPZOZ Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DA.252.9.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wdrożenie, instalacja i konfiguracja detektora i stacji technika wraz z oprogramowaniem. Wykonawca zapewni w ramach zamówienia wszelkie licencje niezbędne do uruchomienia i funkcjonowania aparatury. Licencje mają mieć charakter bezterminowy oraz nie mogą generować dla Zamawiającego dodatkowych kosztów podczas użytkowania sprzętu w przyszłosci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ stanowiący integralną część niniejszej SIWZ i umowy zawartej z Wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia. Wymagany minimalny termin gwarancji na dostarczone urządzenie wraz z oprogramowaniem wynosi 24 miesiące. Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji. Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert opisane w rozdziale 14 SIWZ. W okresie gwarancji zaoferowanym przez Wykonawcę żadne czynnosci niezbędne do wykonania w ramach przeglądów gwarancyjnych nie mogą obciążać Zamawiającego. Czas reakcji serwisowej od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego nie może przekroczyć 48 godzin natomiast naprawa uszkodzonego urządzenia 72 godzin. W sytuacji, gdy naprawa przedłuża się, np. z powodu koniecznosci sprowadzenia uszkodzonych podzespołów, Wykonawca na wniosek Zamawiającego zapewni urządzenie zastępcze. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkt w odpowiednich opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa - Wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który oferując dostawy, powołuje się na rozwiązania równoważne, winien przedłożyć Zamawiającemu dowody potwierdzające ich równoważność w zakresie, na jaki się na nie powołuje w swojej ofercie. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w wymaganiach zamawiającego, stawianych przedmiotowi zamówienia, zawartych w jego opisie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30230000-0, 72000000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
128660.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MDS Cardio Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
139702.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Przebudowa drogi gminnej nr 104234L w miejscowości Luta
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
- Remont drogi powiatowej Nr 1621L w ramach zadania inwestycyjnego - "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1621L DW 812 - Zahajki - Lipówka"
- Remont drogi powiatowej Nr 1621L w ramach zadania inwestycyjnego - "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1621L DW 812 - Zahajki - Lipówka"
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Objęcie opieką autorską i asystą techniczną oraz zapewnienie usługi hostingu przez okres 12 miesięcy posiadanego przez Gminę Wałbrzych Systemu Zarządzania Oświatą oraz oprogramowania Kadry i Płace
- Dostawa Mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3D
- Dostawa sprzętu komputerowego
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.