eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaktorów › Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-18

Ogłoszenie nr 500302275-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.

Gmina Jaktorów: Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 650633-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500286405-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jaktorów, Krajowy numer identyfikacyjny 75014825900000, ul. ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 046 8564026, 8564069, e-mail gmina@jaktorow.pl, faks (046) 855 21 88.
Adres strony internetowej (url): www.jaktorow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ID.271.30.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym: benzyny bezołowiowej 95 - oktanowej ( Pb 95), oleju napędowego (ON), w szacunkowej ilości: 1. dostawa benzyny bezołowiowej 95 oktanów - 13.400 litrów, 2. olej napędowy - 29.700 litrów 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w stosownych normach, w szczególności: 1) dla benzyny bezołowiowej (Pb 95) PN-EN 228: Paliwa dla pojazdów silnikowych - "Benzyna bezołowiowa - Wymagania i metody badań", 2) dla oleju napędowego (ON) PN-EN 590 Paliwa do pojazdów silnikowych - "Oleje napędowe - Wymagania i metody badań", z uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. (t .j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1058 z późn. zm.) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, 3. Sukcesywny zakup paliwa tj. benzyny bezołowiowej 95 oktanowej oraz oleju napędowego dokonywany będzie w systemie bezgotówkowym za pomocą laminowanych kart imiennych wystawionych dla pracowników wskazanych przez Zamawiającego. 4. Wykonawca bezpłatnie wyda i dostarczy Zamawiającemu nie później niż w dniu podpisania umowy laminowane karty imienne dla pracowników wskazanych przez Zamawiającego, tj. 15 kart. 5. Olej napędowy do zastosowania w samochodach o zapłonie samoczynnym w okresie letnim i zimowym. 6. Punkt tankowania musi umożliwiać swobodny i bezpieczny dojazd dla samochodów Zamawiającego zlokalizowany w odległości nie większej niż 9 km od siedziby Zamawiającego i musi obejmować cały przedmiot zamówienia. Zamawiający będzie odbierał paliwa o których mowa w ust. 1 wyłącznie na stacji paliw: wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Nie dopuszcza się wskazania innych punktów tankowania dla któregokolwiek paliwa wskazanego w przedmiocie zamówienia. 7. Przedmiotowe dostawy polegają na sukcesywnym tankowaniu paliwa dla samochodów oraz sprzętu silnikowego Zamawiającego, bezpośrednio z legalizowanych dystrybutorów paliw, w stacji paliw czynnej całodobowo we wszystkie dni tygodnia. 8. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedłożyć aktualne świadectwo jakości paliwa zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami . 9. Wykonawca ma zapewnić blokadę kart natychmiast po zgłoszeniu jej utraty przez Zamawiającego. 10. W przypadku zagubienia, kradzieży lub zniszczenia karty Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do unieważnienia takiej karty natychmiast po zgłoszeniu przez Zamawiającego tego faktu oraz wydania bezpłatnie nowej karty w terminie 3 dni od dnia pisemnego zgłoszenia. 11. Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania faktury zgodnie z okresem rozliczeniowym tj. od 1-go dnia miesiąca do 15-go dnia miesiąca i od 16-go dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca, według wystawionych WZ, załączonych do faktury. 12. Realizacja płatności nastąpi w terminie 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego, za dany okres rozliczeniowy. 13. Do każdej zbiorczej, prawidłowo wystawionej faktury VAT Zamawiający wymaga szczegółowego zestawienia tankowań poszczególnych pojazdów, w którym winno być: numer rejestracyjny pojazdu, data tankowania, miejsce tankowania, rodzaj zatankowanego paliwa, ilość zatankowanego paliwa, cena netto i brutto zatankowanego paliwa w dniu tankowania uwzględniająca upust, imię i nazwisko oraz czytelny podpis osoby pobierającej paliwo. Zestawienie stanowi załącznik do faktury. 14. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby obsługiwanych w ciągu roku samochodów oraz zakupienia mniejszej ilości paliwa. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4


Dodatkowe kody CPV: 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 183513.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chełmońskiego 33
Kod pocztowy: 05-825
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 217485.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 217485.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 219075.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.