eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skwierzyna › Dostawa wyposażenia pracowni Zespołu Szkół Technicznych w Skwierzynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-18

Ogłoszenie nr 500301639-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.

Urząd Miejski w Skwierzynie: Dostawa wyposażenia pracowni Zespołu Szkół Technicznych w Skwierzynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach projektu pn.: "Rozwój infrastruktury edukacyjnej kształcenia zawodowego w Gminie Skwierzyna poprzez doposażenie i modernizację Zespołu Szkół Technicznych w Skwierzynie" w ramach Osi Priorytetowej 9 " Infrastruktura społeczna", 9.3 " Rozwój infrastruktury edukacyjnej" Podziałanie 9.3.1 " rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formułą ZIT, Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 649117-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Skwierzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 52997690921, ul. ul. Rynek 1, 66440 Skwierzyna, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7 216 529, e-mail zp@skwierzyna.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.skwierzyna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia pracowni Zespołu Szkół Technicznych w Skwierzynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.19.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni Zespołu Szkół Technicznych w Skwierzynie (66-440) mieszczącego się przy ul. Poznańskiej 1; sprzętu dydaktycznego, pomocy optymalizujących proces kształcenia zawodowego w zawodach: technik mechanik, technik pojazdów samochodowych, kierowca mechanik, mechanik pojazdów samochodowych. Zamówienie współfinansowane jest w ramach projektu pn.: " Rozwój infrastruktury edukacyjnej kształcenia zawodowego w Gminie Skwierzyna poprzez doposażenie i modernizację Zespołu Szkół Technicznych w Skwierzynie" w ramach Osi Priorytetowej 9 " Infrastruktura społeczna", 9.3 " Rozwój infrastruktury edukacyjnej" Podziałanie 9.3.1 " rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formułą ZIT, Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020" Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych maszyn, urządzeń, mierników, kluczy, akcesoriów i elementów wyposażenia pracowni Zespołu Szkół Technicznych w Skwierzynie opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje również montaż urządzeń, rozmieszczenie w miejscu przeznaczenia oraz utylizację opakowań i materiałów nieprzydatnych. W ramach przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy także: - wykonanie kompleksowego montażu stanowisk podnośników nożycowych diagnostycznych z szarpakami i obrotnicami, przekazanie Zamawiającemu tych urządzeń wraz z pełną dokumentacją umożliwiającą zgłoszenieurządzenia do Urzędu Dozoru Technicznego, - montaż urządzenia do montażu/demontażu opon - konieczność montażu urządzenia uzależniona jest od rodzaju dostarczanego urządzenia i wymogów producenta oraz wymagań dotyczących udzielanej gwarancji, - montaż wyciągów spalin do pojazdów - konieczność montażu urządzenia uzależniona jest od rodzaju dostarczanego urządzenia i wymogów producenta oraz wymagań dotyczących udzielanej gwarancji, - montaż wyważarki do kół - konieczność montażu urządzenia uzależniona jest od rodzaju dostarczanego urządzenia i wymogów producenta oraz wymagań dotyczących udzielanej gwarancji. - przeszkolenie z zakresu obsługi wybranych urządzeń (wymienionych w zał. nr 7 do SIWZ). Przedmiot zamówienia stanowić będzie wyposażenie pracowni Zespołu Szkół Technicznych w Skwierzynie, wobec czego Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wymaga, aby był on fabrycznie nowy, kompletny, posiadał instrukcje obsługi (w języku polskim) oraz stosowne wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, spełniał normy oraz przeznaczenie - do celów przemysłowych (dla profesjonalistów). Uwagi ogólne: W opisie przedmiotu zamówienia podano minimalne parametry urządzeń, kluczy , narzędzi, przyrządów , zestawów, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować inne równoważne lub o parametrach zbliżonych, nie gorszych niż opisane. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia podane zostały nazwy i producenci materiałów i technologii, modele - to podane zostały one jedynie jako przykładowe, w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie spełnione muszą być, by mogły być użyte w czasie realizacji zamówienia. Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych materiałów, technologii o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do minimalnych przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia. Symbole, czy oznaczenia przyjęte na potrzeby kosztorysów należy także traktować jako typ - przykład. Bezwzględnie dopuszcza się inne materiały, urządzenia innych producentów o podobnych - nie gorszych parametrach i standardach, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt powinien mieć te same cechy funkcjonalne. 2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43800000-1


Dodatkowe kody CPV: 44510000-8, 42400000-0, 38500000-0, 38900000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 451028.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rafał Pajek Megamaszyny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Guznera 55
Kod pocztowy: 47-175
Miejscowość: Spórok
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 647000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 647000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 647000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.