Ogłoszenie z dnia 2018-12-17
Ogłoszenie nr 500301310-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.
Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "PT i wykonanie hospicjum" - II POSTĘPOWANIE
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606984-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500079648-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000,
ul. ul. Piramowicza
32,
47200
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 40 34 451, e-mail
zp@kedzierzynkozle.pl, faks
77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http//przetargi.kedzierzynkozle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "PT i wykonanie hospicjum" - II POSTĘPOWANIE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.101.2017.AH
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: 1. Roboty rozbiórkowe, 2. Roboty budowlane, 3. Roboty elektryczne, 4. Roboty sanitarne: - instalacja co i gazowa, - instalacja wodno-kanalizacyjna i hydrantowa, - instalacje wentylacji i klimatyzacji, - instalacje gazów medycznych, 5. Instalacje zewnętrzne; wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 6. Roboty drogowe, 7. Roboty zagospodarowania terenu: ogrodzenie i zieleń. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Pomocniczo dołączono przedmiar robót. B. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia roboty budowlane: rozbiórkowe, elektryczne, drogowe, ogrodzenia i nasadzenia zieleni. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy oraz załączona w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/, dokumentacja projektowa sporządzona przez "TECHNOART" Sp. z o.o.; ul. Ozimska 15A/2, 45-057 Opole, będąca integralną częścią SIWZ. UWAGA! Wykonawca uwzględni w ofercie koszt poszczególnych robót zgodnie z załączonym harmonogramem.
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45312311-0,
45111300-1,
45111200-0,
45223100-7,
45212200-8,
45223500-1,
45410000-4,
45430000-0,
45320000-6,
45442100-8,
45421130-4,
45321000-3,
45450000-6,
45230000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 250 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy.
Ogłoszenie o zmianie umowy nr 500129036-N-2018 z dnia 08-06-2018r.: "termin realizacji przedmiotu zamówienia - 340 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy"
2. §2 ust. 1 pkt 2 umowy otrzymuje brzmienie: "termin realizacji przedmiotu zamówienia - 340 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy".
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "PT i wykonanie hospicjum" - II POSTĘPOWANIE |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
21/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Gerard Gola prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Firma Inżynierska "ALOG" mgr inż. Gerard Gola,
f.i.alog@poczta.internetdsl.pl,
ul. Kozielska 24,,
47-208,
Reńska Wieś, kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1. §6 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie: "Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 ustala się, w oparciu o złożoną w przetargu ofertę, w formie wynagrodzenia ryczałtowego brutto (wraz z należnym podatkiem od towarów i usług VAT) na kwotę: 7 220 475,53 zł słownie: siedem milionów dwieście dwadzieścia tysięcy czterysta siedemdziesiąt pięć złoty 53/100 z uwzględnieniem płatności: a) w roku 2018 do kwoty: 2 592 602,64 zł brutto, b) w roku 2019 pozostała kwota, minus płatności z roku 2018". 2. §2 ust. 1 pkt 2 umowy otrzymuje brzmienie: "termin realizacji przedmiotu zamówienia - 421 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy - nie dłużej niż do 30.04.2019r.".
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje zadnie związane z budową Hospicjum w Kędzierzynie-Koźlu. W trakcie realizacji zadania wystąpiła konieczność zmiany urządzenia dźwigowego z windy o wymiarach kabiny 210x110 cm na windę o wymiarach kabiny 240x140 cm wraz z poszerzeniem otworu na drzwi wejściowe do kabiny, tak aby umożliwić wjazd do windy łóżka pacjenta. Zaistniała sytuacja znajduje odzwierciedlenie w protokole konieczności nr 2/2018 z dnia 16.11.2018r. Zakres rzeczowy określa kosztorys będący załącznikiem do ww. protokołu konieczności.
Wykonanie robót zamiennych jest ściśle związane z wykonaniem zamówienia podstawowego, a ich realizacja i zakończenie wiąże się z wykonaniem całości robót. W związku z powyższym Zamawiający postanawia, że zamówienie zamienne zostanie udzielone Wykonawcy i będzie wykonywane w ramach obecnie obowiązującej umowy przy czym zmianie ulegnie:
a) termin realizacji przedmiotu umowy zostaje wydłużony o 81 dni;
b) wartość wynagrodzenia Wykonawcy zwiększa się o kwotę 27 872,89 zł brutto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Podstawa zmian wskazana w aneksie § 15 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 umowy oraz art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu Van H1 docelowo przeznaczonego do zabudowy funeralnej - bezkolizyjny transport do 4 szt. trumien
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i stacji zgazowania tlenu medycznego
- Wymiana okien, drzwi balkonowych i drzwi ewakuacyjnych w budynku C oraz okien w zapleczu świetlicy w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Kędzierzynie- Koźlu - Etap I
- Rozbudowa oświetlenia ul. Sadowej w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego "Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o."
- Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyńskiego w Tychach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.