eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › DOSTAWĘ URZĄDZEŃ, PRZYRZĄDÓW I NARZĘDZI OBSŁUGOWYCH I REMONTOWYCH SPECJALNYCH TECHNIKI LOTNICZEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-17

Ogłoszenie nr 500301309-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWĘ URZĄDZEŃ, PRZYRZĄDÓW I NARZĘDZI OBSŁUGOWYCH I REMONTOWYCH SPECJALNYCH TECHNIKI LOTNICZEJ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634675-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500250210-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 10106725600000, ul. ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 26 1442098, e-mail 31wog.zp@ron.mil.pl, faks 26 1442101.
Adres strony internetowej (url): www.31wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Obrona

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWĘ URZĄDZEŃ, PRZYRZĄDÓW I NARZĘDZI OBSŁUGOWYCH I REMONTOWYCH SPECJALNYCH TECHNIKI LOTNICZEJ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

66/ZP/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń, przyrządów i narzędzi obsługowych i remontowych specjalnych techniki lotniczej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ oraz 2a do SIWZ (dot. zad. nr 1 - opcja). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 6 zadań. 4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno lub więcej zadań. 5. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie. 6. Zamawiający nie przewiduje: 7.1 składania ofert wariantowych, 7.2 udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, 7.3 zawarcia umowy ramowej, 7.4 rozliczenia w walutach obcych, 7.5 aukcji elektronicznej, 7.6 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 7.7 zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP, 7.8 ograniczenia liczby części, na które Wykonawcy mogą składać swoje oferty. 7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień - kod CPV: 43800000-1 urządzenia warsztatowe 31000000-6 maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne, oświetlenie 34741000-3 wyposażenie statków powietrznych 8. Zamawiający zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załącznik nr 2 i 2a) nazwy producenta lub model zaproponowanych przedmiotów zamówienia dla każdej pozycji w danym zadaniu. Brak podania w/w danych skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 9. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wyroby równoważne, mające służyć do tego samego celu oraz posiadać parametry takie same lub lepsze co produkty opisane przez Zamawiającego (dot. zad. 2 - poz. 1, zad. 3 - poz. 1, 2, 3 i 4, zad. 4 - poz. 2, 3 i 4, zad. 6 - poz. 1, 2 i 3). 10. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyrób równoważny (dot. zadania nr 5), tj, który został dopuszczony do eksploatacji w Siłach Zbrojnych RP: o dokumentacją producenta sprzętu, do którego wyrób jest przeznaczony (pozycja z katalogu, wykaz elementów zamiennych, zezwolenie, itp.); o poleceniem, decyzją, biuletynem itp. uprawnionych organów MON (Gestor, Centralny Organ Logistyczny). 11. Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy. 12. W przypadku złożenia oferty na produkty równoważne Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dla nich specyfikacje techniczne (rozdz. VI, pkt. 3, ppkt. 7). 13. Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 14. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz spełniać wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób. Zamówienie opcjonalne (dot. zadania nr 1, poz. nr 1): 1. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz jest uprawniony do zlecenia realizacji zamówienia określonego w zamówieniu opcjonalnym (załącznik nr 2a do SIWZ) przez Wykonawcę z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe. 2. Każda z pozycji zamówienia opcjonalnego musi być kompatybilna z pozycją nr 1 w zadaniu nr 1 oraz może zostać zakupiona samodzielnie jako zakup opcjonalny. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w zamówieniu opcjonalnym, który nie został wyszczególniony w zamówieniu podstawowym. 4. Wyszczególnienie asortymentowo - ilościowe w zamówieniu opcjonalnym zawiera maksymalny zakres zwiększenia zamówienia, co oznacza, że Zamawiający opcjonalnie może zamówić ilości nie większe niż wyszczególnione w zamówieniu opcjonalnym (tabela - załącznik nr 2a). Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym. 5. W przypadku skorzystania z opcji, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie o asortymencie i ilościach, 7 dni od momentu podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć terminu zadeklarowanego w ofercie przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 43800000-1


Dodatkowe kody CPV: 31000000-6, 34741000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 242583.87
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OLYMPUS Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Suwak 3
Kod pocztowy: 02-676
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147599.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147599.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 230748.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4400.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU FENIX
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Broniewskiego 15
Kod pocztowy: 47-225
Miejscowość: Kędzierzyn Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5166.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5166.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5166.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: zadanie 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32640.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PARASNAKE Arkadiusz Szewczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Żeromskiego 30
Kod pocztowy: 25-370
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa:

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17595.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17595.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22115.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: zadanie 4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne: Do terminu składania ofert tj. do 23.10.2018 r. do godz. 10.00 nie została złożona żadna oferta dotycząca przedmiotowego postępowania w zakresie zadania nr 4.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: zadanie 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39200.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ING-GEST Paweł HEJDUK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Bartoka 1/181
Kod pocztowy: 92-547
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47816.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47816.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69106.32
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: zadanie 6

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Z uwagi na fakt, iż Wykonawca w zakresie zadania nr 6 odstąpił od podpisania umowy Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa prawna: art. 93 ust 1 pkt. 7 ustawy Pzp - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.