To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-17
Ogłoszenie nr 500301309-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWĘ URZĄDZEŃ, PRZYRZĄDÓW I NARZĘDZI OBSŁUGOWYCH I REMONTOWYCH SPECJALNYCH TECHNIKI LOTNICZEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634675-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500250210-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 10106725600000,
ul. ul. Konstantynowska
85,
95-100
Zgierz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
26 1442098, e-mail
31wog.zp@ron.mil.pl, faks
26 1442101.
Adres strony internetowej (url): www.31wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Obrona
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWĘ URZĄDZEŃ, PRZYRZĄDÓW I NARZĘDZI OBSŁUGOWYCH I REMONTOWYCH SPECJALNYCH TECHNIKI LOTNICZEJ
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):66/ZP/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń, przyrządów i narzędzi obsługowych i remontowych specjalnych techniki lotniczej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ oraz 2a do SIWZ (dot. zad. nr 1 - opcja). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 6 zadań. 4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno lub więcej zadań. 5. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie. 6. Zamawiający nie przewiduje: 7.1 składania ofert wariantowych, 7.2 udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, 7.3 zawarcia umowy ramowej, 7.4 rozliczenia w walutach obcych, 7.5 aukcji elektronicznej, 7.6 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 7.7 zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP, 7.8 ograniczenia liczby części, na które Wykonawcy mogą składać swoje oferty. 7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień - kod CPV: 43800000-1 urządzenia warsztatowe 31000000-6 maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne, oświetlenie 34741000-3 wyposażenie statków powietrznych 8. Zamawiający zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załącznik nr 2 i 2a) nazwy producenta lub model zaproponowanych przedmiotów zamówienia dla każdej pozycji w danym zadaniu. Brak podania w/w danych skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 9. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wyroby równoważne, mające służyć do tego samego celu oraz posiadać parametry takie same lub lepsze co produkty opisane przez Zamawiającego (dot. zad. 2 - poz. 1, zad. 3 - poz. 1, 2, 3 i 4, zad. 4 - poz. 2, 3 i 4, zad. 6 - poz. 1, 2 i 3). 10. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyrób równoważny (dot. zadania nr 5), tj, który został dopuszczony do eksploatacji w Siłach Zbrojnych RP: o dokumentacją producenta sprzętu, do którego wyrób jest przeznaczony (pozycja z katalogu, wykaz elementów zamiennych, zezwolenie, itp.); o poleceniem, decyzją, biuletynem itp. uprawnionych organów MON (Gestor, Centralny Organ Logistyczny). 11. Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy. 12. W przypadku złożenia oferty na produkty równoważne Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dla nich specyfikacje techniczne (rozdz. VI, pkt. 3, ppkt. 7). 13. Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 14. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz spełniać wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób. Zamówienie opcjonalne (dot. zadania nr 1, poz. nr 1): 1. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz jest uprawniony do zlecenia realizacji zamówienia określonego w zamówieniu opcjonalnym (załącznik nr 2a do SIWZ) przez Wykonawcę z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe. 2. Każda z pozycji zamówienia opcjonalnego musi być kompatybilna z pozycją nr 1 w zadaniu nr 1 oraz może zostać zakupiona samodzielnie jako zakup opcjonalny. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w zamówieniu opcjonalnym, który nie został wyszczególniony w zamówieniu podstawowym. 4. Wyszczególnienie asortymentowo - ilościowe w zamówieniu opcjonalnym zawiera maksymalny zakres zwiększenia zamówienia, co oznacza, że Zamawiający opcjonalnie może zamówić ilości nie większe niż wyszczególnione w zamówieniu opcjonalnym (tabela - załącznik nr 2a). Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym. 5. W przypadku skorzystania z opcji, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie o asortymencie i ilościach, 7 dni od momentu podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć terminu zadeklarowanego w ofercie przez Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 43800000-1
Dodatkowe kody CPV: 31000000-6, 34741000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
242583.87
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OLYMPUS Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147599.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU FENIX
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5166.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zadanie 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32640.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PARASNAKE Arkadiusz Szewczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17595.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: zadanie 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne: Do terminu składania ofert tj. do 23.10.2018 r. do godz. 10.00 nie została złożona żadna oferta dotycząca przedmiotowego postępowania w zakresie zadania nr 4. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: zadanie 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ING-GEST Paweł HEJDUK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47816.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: zadanie 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Z uwagi na fakt, iż Wykonawca w zakresie zadania nr 6 odstąpił od podpisania umowy Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa prawna: art. 93 ust 1 pkt. 7 ustawy Pzp - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- DOSTAWA LEKÓW I PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH I INSTYTUCJI Z REJONU ZAOPATRYWANIA 31 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
- organizacja szkolenia pn. "Organizacja modelowej wycieczki zawodoznawczej jako metody zapoznania się z zawodem w rzeczywistym środowisku pracy" w formie modelowej wycieczki zawodoznawczej dla (...)
- OBSŁUGA KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W ZAKRESIE KONSERWACJI INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ ORAZ OBSŁUGA SYSTEMÓW ELEKTROENERGETYCZNYCH
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Zgierza
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miasto Zgierz
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa mat. eksploatacyjnych branży elekt., malarskiej, ogólnobud. , sanitarnej, mat. tartacznych, narzędzi i akcesoriów oraz mat. metalowych dla WOG w Nowej Dębie (zam. z podziałem na 7 części)"
- Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego droga powiatowa nr 2155K.
- "dostawa urządzeń warsztatowych na wyposażenia stacjonarnych warsztatów naprawczych"
- Dostawa drobnego sprzętu łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Wykonanie oświetlenia zewnętrznego solarnego w gminie Lubicz w roku 2024.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku biblioteki, lokalnego muzeum oraz punktu informacji turystycznej".
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.