eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2019 usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz usług infolinii dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-17

Ogłoszenie nr 500301110-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2019 usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz usług infolinii dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 650370-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500279636-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 35711718000000, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2997425, 12 6237480, e-mail dnowak@uppk.pl, krkrpow@uppk.pl, faks 126 325 215.
Adres strony internetowej (url): https://uppk.bip.gov.pl/publiccontracts/view/15591

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2019 usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz usług infolinii dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.2711.24.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz usługi infolinii w następujących lokalizacjach Zamawiającego: A. Siedziba UPPK w Krakowie, ul. Mazowiecka 21, 30 - 019 Kraków; B. Filia UPPK w Skawinie, ul. Ogrody 17, 32 - 050 Skawina; C. Filia UPPK w Krzeszowicach, ul. Kolejowa 1, 32 - 065 Krzeszowice; D. Filia UPPK w Słomnikach, ul. Kościuszki 64, 32 - 090 Słomniki; E. Archiwum Zakładowe UPPK, ul. Kopernika 13, 32 - 050 Skawina. 2. Wykonawca przeniesie wszystkie usługi telefoniczne, z zachowaniem dotychczasowej numeracji, z sieci dotychczasowego Operatora, tj. GLOBITEL Sp. z o. o., do własnej sieci. 3. Wykonawca odpowiada za sprawne przeniesienie numerów, w tym, między innymi, za przygotowanie wszelkiej dokumentacji związanej z przeniesieniem. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wzrostu cen za usługi wymienione w formularzu ofertowym. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z usług telefonicznych niewymienionych w formularzu ofertowym, zastosowanie będzie miał obowiązujący cennik usług Wykonawcy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zorganizowania wizji lokalnych w swoich obiektach, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00-15:00. Termin wizji lokalnej wymaga uzgodnienia z Zamawiającym drogą telefoniczną lub mailową, najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizyty. Wykonawcy zobowiązani są do podania imion i nazwisk swoich przedstawicieli oraz nazwy firmy, jaką reprezentują. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z dostosowaniem swojej infrastruktury telekomunikacyjnej w związku z realizacją usług. 7. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia 01.01.2019r. do dnia 31.12.2019r. Dzień 31.12.2018r. jest ostatnim dniem obowiązywania dotychczasowej umowy na świadczenie usług u Zamawiającego. 8. Zestawienie rodzajów linii telefonicznych i numerów urządzeń końcowych oraz ich lokalizacje, będących w posiadaniu Zamawiającego przedstawiono poniżej: A. Linie analogowe: (12) 388 23 98 - Filia UPPK w Słomnikach (ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki); (12) 388 39 69 - Filia UPPK w Słomnikach (ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki); (12) 276 00 73 - Archiwum Zakładowe UPPK (ul. Kopernika 13, 32-050 Skawina); (12) 276 16 93 - Filia UPPK w Skawinie (ul. Ogrody 17, 32-050 Skawina); (12) 632 52 15 - Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); (12) 633 83 80 - Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); (12) 282 20 50 - Filia UPPK w Krzeszowicach (ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice). B. Linia analogowa świadczona przy użyciu bramki GSM: (12) 638 65 61 - Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); C. Linie cyfrowe ISDN: (12) 276 70 98 - Filia UPPK w Skawinie (ul. Ogrody 17, 32-050 Skawina); (12) 256 00 08 - MSN (12) 388 13 98 - Filia UPPK w Słomnikach (ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki); (12) 388 00 35 - MSN (12) 388 00 36 - MSN (12) 388 00 37 - MSN (12) 388 00 06 - MSN (12) 623 03 55 - Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); (12) 623 03 56 - MSN (12) 623 03 57 - MSN (12) 623 74 80 - Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); (12) 630 16 43 - MSN (12) 630 56 70 - Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); - numer główny podkładowy pod infolinię: 800 121 645 (12) 630 56 71-79 - DDI (12) 630 56 80 - Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); - numer podkładowy pod infolinię: 800 121 645 (12) 630 56 81-89 - DDI (12) 631 12 75 - Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków); (12) 282 20 51 - Filia UPPK w Krzeszowicach (ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice); (12) 282 32 75 - MSN (12) 282 20 52 - Filia UPPK w Krzeszowicach (ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice); (12) 282 32 72 - MSN (12) 282 43 71 - Filia UPPK w Krzeszowicach (ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice); (12) 282 32 95 - MSN (12) 282 53 52 - Filia UPPK w Krzeszowicach (ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice); (12) 282 31 15 - MSN D. Numer infolinii: 800 121 645 - Siedziba UPPK w Krakowie (ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków). 10. Średni miesięczny czas głosowych połączeń przychodzących rozkłada się w sposób następujący: Infolinia: 800 121 645 - 22 min. 11. Średni miesięczny czas głosowych połączeń wychodzących wg rodzajów rozkłada się w sposób następujący: a) do telefonii komórkowej: 8,36 % ogólnego czasu połączeń; b) międzymiastowych: 2,44 % ogólnego czasu połączeń; c) lokalnych: 87,17 % ogólnego czasu połączeń; d) specjalnych: 2,03 % ogólnego czasu połączeń. 12. Zamawiający nie posiada informacji od dotychczasowego operatora o średnich miesięcznych czasach głosowych połączeń przychodzących wg rodzajów. 13. Wykonawca zapewni: a) bezpłatne przeniesienie do własnej sieci numerów dotychczasowo wykorzystywanych przez Zamawiającego, bez powodowania przerw w pracy; b) w obszarze wszystkich dostępnych telekomunikacyjnych sieci krajowych i zagranicznych realizację ruchu przychodzącego i wychodzącego, zgodnie z cenami zaproponowanymi w formularzu ofertowym oraz cennikiem Wykonawcy; c) dokumentację powykonawczą z instalacji usług; d) wszelkie niezbędne do prawidłowej realizacji usługi urządzenia i wyposażenie, które pozostaną własnością Wykonawcy, w tym między innymi odpowiedni sprzęt do obsługi linii o numerze: 12 638 65 61; e) bezpłatną dostawę, konfigurację i montaż urządzeń w lokalizacjach Zamawiającego; f) utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń będących jego własnością, a w przypadku awarii poniesienie ewentualnych kosztów ich naprawy lub dostarczenie nowych; g) świadczenie usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły, tj. codziennie przez całą dobę, przez cały okres realizacji zamówienia, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; h) naliczanie sekundowe bez opłaty inicjującej (wstępnej) dla połączeń lokalnych, międzystrefowych i komórkowych; i) bezpłatne połączenia w ramach numerów Zamawiającego; j) bezpłatny, comiesięczny wykaz zrealizowanych połączeń dla każdego numeru z osobna, z wyłączeniem usługi infolinii, zawierający wyszczególnienie połączeń: lokalnych, międzymiastowych, komórkowych i specjalnych; billingi przekazywane będą Zamawiającemu raz w miesiącu za miesiąc poprzedni wraz z rozliczeniem finansowym w postaci pliku (w formacie możliwym do edycji przez program Microsoft Excel), przy czym minimalny zakres danych objętych zestawieniem billingowym to: numer abonenta wybierającego i wybieranego, data i godzina rozpoczęcia połączenia, czas trwania połączenia z dokładnością do jednej sekundy, koszt połączenia; k) bezpłatny, comiesięczny wykaz połączeń przychodzących dla infolinii, przy czym minimalny zakres danych objętych zestawieniem bilingowym to: data i godzina rozpoczęcia połączenia, czas trwania połączenia z dokładnością do jednej sekundy, koszt połączenia; l) bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności typu 0-70..., 0-30..., 0-40..., przy zachowaniu możliwości jej usunięcia; m) Wykonawca zapewni dostęp do telefonicznego systemu zgłoszeń awarii, co najmniej od godz. 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza możliwość zgłaszania awarii za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksem, w przypadku, gdy ten kanał kontaktu umożliwi szybsze przyjęcie zgłoszenia przez Wykonawcę; n) Wykonawca zapewni serwis 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez wszystkie dni w roku; o) w przypadku awarii systemu naprawę i przywrócenie jego zdolności usługowej w czasie nie dłuższym niż 24 godziny, liczonych od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego; p) w przypadku usługi infolinii bezpłatne dodawanie i zmianę nagranych niestandardowych zapowiedzi słownych w scenariuszu usługi; q) potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia awarii drogą mailową na adres: krkrpow@uppk.pl; r) stałego opiekuna kluczowego, dyspozycyjnego przez cały czas trwania umowy, do bieżących kontaktów z pracownikami Zamawiającego; s) rozliczanie połączeń wg płaskiego planu taryfowego, tj. bez określenia taryfikacji ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia; t) wraz z fakturą VAT zestawienie zbiorcze numerów, w którym zostanie wyszczególniona struktura połączeń (lokalne, międzystrefowe itd.), czas połączeń, a także cena jednostkowa połączeń i wartość ogólna połączeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11382.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOYA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łąkowa 29
Kod pocztowy: 90-554
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9038.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11186.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.