eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z ich wykonaniem i dostawą oraz dostawa pisaków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-17

Ogłoszenie nr 500300637-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z ich wykonaniem i dostawą oraz dostawa pisaków

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 652181-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefińska 14, 30529 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6165482, 6165469, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl, faks 126 165 428.
Adres strony internetowej (url): www.mops.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z ich wykonaniem i dostawą oraz dostawa pisaków

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.2.70.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z ich wykonaniem i dostawą oraz dostawa pisaków wraz z wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia - zamówienie zostało podzielone na 8 części. 2. Opis techniczny materiałów promocyjnych i informacyjnych, dalej zwanych materiałami, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Terminy realizacji (dot. części I - V oraz VIII): 1) termin przekazania Zamawiającemu do akceptacji zdjęć, grafik lub ilustracji, które Wykonawca zamierza użyć przy opracowaniu projektu - do 1 dnia roboczego od daty podpisania umowy, 2) termin wykonania projektu każdego materiału, o którym mowa w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ, i przesłania go do akceptacji Zamawiającemu - do 2 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego akceptacji przesłanych zdjęć, grafik lub ilustracji, 3) termin każdorazowego dokonania poprawek projektu, o którym mowa powyżej, i odesłania go do ponownej akceptacji Zamawiającemu - do 1 dnia roboczego od daty każdorazowego przesłania przez Zamawiającego uwag, 4) termin realizacji dostawy - do .......... (max. 10) dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego akceptacji każdego z projektów, 5) termin usunięcia wad przedmiotu zamówienia lub braków dostawy - do 3 dni roboczych od daty wysłania przez Zamawiającego zgłoszenia, 4. Terminy realizacji (dot. części VI - VII): 1) termin realizacji dostawy - do .......... (max. 10) dni roboczych od daty podpisania umowy, 2) termin usunięcia wad przedmiotu zamówienia lub braków dostawy - do 3 dni roboczych od daty wysłania przez Zamawiającego zgłoszenia. 5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu, w dniu dostawy materiałów, pliki źródłowe projektów graficznych w jakości produkcyjnej na płycie CD / DVD oddzielnej dla każdej części zamówienia (jeżeli dotyczy). 6. Miejsce dostawy: 1) CZĘŚCI I: ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, pokój 012 (parter), 2) CZĘŚCI II: ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, pokój 115 (I piętro). 3) CZĘŚCI III - VIII: ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, pokój 207 (II piętro). 7. Wykonawca dostarczy zamawiane materiały własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać ich właściwościom. 8. Projekt graficzny każdego z materiałów ma być zgodny z obowiązującymi dokumentami, o których mowa w opisie materiałów przedstawionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ (dot. części I - V oraz VIII). 9. Wykonawca oświadcza, że dysponuje prawami autorskimi majątkowymi do wszystkich grafik, ilustracji i zdjęć, które ewentualnie wykorzysta w projekcie graficznym materiałów, na wszelkich polach eksploatacji, pozwalających przenieść na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie zgodnie z niniejszą umową (dot. części I - V oraz VIII). 10. Zdjęcia, ilustracje lub grafiki wykorzystane do stworzenia projektów graficznych materiałów nie mogą zawierać drastycznych scen, w tym związanych z przemocą w rodzinie, lecz mają zawierać pozytywny przekaz (dot. części I - V oraz VIII). 11. Zdjęcia, o których mowa powyżej, a dotyczące projektu graficznego konkretnego materiału, Wykonawca prześle Zamawiającemu do wyboru i akceptacji w terminie,o którym mowa w ust. 3 pkt 1 niniejszego paragrafu (dot. części I - V oraz VIII). 12. W przypadku stwierdzenia wad przedmiotu niniejszej umowy lub braków ilościowych w dostawie Zamawiający, w terminie 14 dni od daty odbioru materiałów prześle Wykonawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu (wg wyboru Zamawiającego), zgłoszenie, a Wykonawca w terminie, o którym mowa w ust. 3 pkt 5 niniejszego paragrafu, zobowiązany jest usunąć stwierdzone wady lub uzupełnić braki ilościowe (dot. części I - V oraz VIII). 13. W przypadku stwierdzenia wad przedmiotu niniejszej umowy lub braków ilościowych w dostawie Zamawiający, w terminie 14 dni od daty odbioru materiałów prześle Wykonawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu (wg wyboru Zamawiającego), zgłoszenie, a Wykonawca w terminie, o którym mowa w ust. 4 pkt 2 niniejszego paragrafu, zobowiązany jest usunąć stwierdzone wady lub uzupełnić braki ilościowe (dot. części VI - VII). 14. Zamawiający: 1) zastrzega sobie prawo do odmowy odbioru materiałów i zapłaty za ich wykonanie w przypadku, gdy będą one niezgodne pod względem ilościowym i / lub jakościowym lub będą uszkodzone, 2) przekaże Wykonawcy niezbędne do wykonania projektów graficznych materiały (np. logotypy, treści itp.) w dniu podpisania umowy, 15. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przestrzegania terminów, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu (dot. części I - V oraz VIII), 2) przestrzegania terminów, o których mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu (dot. części VI - VII), 3) dostarczenia fabrycznie nowych i niezniszczonych materiałów, bez śladów ich użytkowania, 4) realizacji niniejszej umowy przy pomocy własnych narzędzi, materiałów i środków technicznych oraz przy użyciu własnej siły roboczej, 5) przekazania Zamawiającemu w dniu dostawy plików źródłowych projektów graficznych w jakości produkcyjnej na płycie CD / DVD oddzielnej dla każdej części zamówienia, oraz dostarczenia ich własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich nienaruszalność (dot. części I - V oraz VIII), 6) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości, 7) dostawy materiałów własnym transportem i na własny koszt wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, 8) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, faktury z odroczonym terminem płatności, 9) skontaktowania się, w dniu podpisania umowy, z osobą wskazaną w § 3 ust. 3 pkt 1 - 3 niniejszej umowy (odpowiednio dla konkretnej części zamówienia) celem ustalenia wszystkich szczegółów dotyczących realizacji niniejszej umowy, 10) poinformowania osoby wskazanej w § 3 ust. 3 pkt 1 - 3 niniejszej umowy (odpowiednio dla konkretnej części zamówienia) o dokładnym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 1 dni roboczego przed jej realizacją, 11) każdorazowego uwzględnienia przy realizacji niniejszej umowy uwag, wskazówek, zastrzeżeń i zaleceń przekazanych Wykonawcy przez osobę wskazaną w § 3 ust. 3 pkt 1 - 3 niniejszej umowy (odpowiednio dla konkretnej części zamówienia) zgłaszanych w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, 12) wykonania przedmiotu niniejszej umowy zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w tym zakresie standardami, normami i przepisami prawa, 13) nabycia praw autorskich majątkowych bądź zawarcia stosownych umów licencyjnych z wszystkimi osobami, które wnoszą twórczy wkład przy realizacji zamówienia, w tym do pokrycia wszelkich zobowiązań wobec tych osób z tytułu przysługujących im praw autorskich (dot. części I - V oraz VIII), 14) przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanych projektów graficznych. Wykonawca oświadcza, że realizacja zamówienia nie narusza praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć stosowne umowy o przeniesienie praw autorskich z wszystkimi osobami, które wnoszą twórczy wkład przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz pokryć wszelkie ewentualne zobowiązania wobec tych osób z tytułu przysługujących im praw autorskich (dot. części I - V oraz VIII). 16. Z chwilą dostarczenia materiałów Wykonawca przenosi na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia prawa autorskie majątkowe do materiałów, w zakresie korzystania z nich i rozporządzania nimi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i we wszystkich krajach za granicą, na następujących polach eksploatacji, obejmujących w szczególności (dot. części I - V oraz VIII): 1) utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym i audialnym, a w szczególności na: nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich tego typu nośnikach przeznaczonych do zapisu cyfrowego, 2) zwielokrotnienie jakąkolwiek techniką, w tym: techniką magnetyczną na kasetach video, dyskach audiowizualnych, techniką światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, 3) publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie i odtworzenie, 4) prawo obrotu egzemplarzami nośników w kraju i za granicą: wprowadzenie do obrotu przy użyciu Internetu i innych technik przekazu danych wykorzystujących sieci telekomunikacyjne, informatyczne i bezprzewodowe, 5) sporządzenie wersji obcojęzycznych, 6) wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów, 7) wykorzystanie na stronach internetowych i nośnikach multimedialnych, 8) wykorzystywanie do celów promocyjnych i reklamy, 9) publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp, w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów, 10) udostępnianie osobom trzecim w celu zwielokrotnienia, wykorzystania do opracowania kolejnych materiałów promocyjnych, w tym wydruku materiałów promocyjnych w dowolnej ilości egzemplarzy i przy zastosowaniu dowolnej techniki druku. 17. Wykonawca oświadcza, że korzystanie z materiałów przez Zamawiającego nie będzie naruszać praw majątkowych ani osobistych osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się również, że przed dostarczeniem materiałów Zamawiającemu, nie dokona żadnych rozporządzeń autorskimi prawami majątkowymi, nie udzieli żadnych licencji na korzystanie z tych praw ani nie dokona ograniczeń w wykonywaniu autorskich praw osobistych (dot. części I - V oraz VIII). 18. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do wykonywania autorskich praw zależnych do opracowań projektach graficznych materiałów lub powierzenia wprowadzenia zmian osobom trzecim, a następnie wykorzystywania tak powstałych projektów materiałów na polach eksploatacji, o których mowa w ust. 16 niniejszego paragrafu (dot. części I - V oraz VIII). 19. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail. 20. Koszty, które nie zostały ujęte w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ, a są związane z realizacją niniejszej umowy, ponosi Wykonawca

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79340000-9


Dodatkowe kody CPV: 79800000-2, 30192125-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z ich wykonaniem i dostawą

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3879.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowej Cieślik - STUDIO L Sp. j.
Email wykonawcy: przetargi@studiol.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kisielewskiego 28
Kod pocztowy: 31-708
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3813
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3813
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z ich wykonaniem i dostawą

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20201.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowej Cieślik - STUDIO L Sp. j.
Email wykonawcy: przetargi@studiol.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kisielewskiego 28
Kod pocztowy: 31-708
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16582
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16582
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39680
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z ich wykonaniem i dostawą

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2560.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowej Cieślik - STUDIO L Sp. j.
Email wykonawcy: przetargi@studiol.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kisielewskiego 28
Kod pocztowy: 31-708
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6580.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6580.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7139
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z ich wykonaniem i dostawą

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie przepisu art. 93 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późniejszymi zmianami), z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z ich wykonaniem i dostawą

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1707.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fundacja "INSTYTUT SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOSCI ORGANIZACJI"
Email wykonawcy: fisooreklama@instytut-csr.net
Adres pocztowy: ul. Stanisława Moniuszki 9/6
Kod pocztowy: 10-275
Miejscowość: olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3509
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3509
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6009.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa pisaków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 508.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agnieszka Kluzek STUDIO REKLAMY i DRUKU A2
Email wykonawcy: kinga@a2studio.pl
Adres pocztowy: ul. Kosiarzy 4
Kod pocztowy: 30-731
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 737.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 737.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1845
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z ich wykonaniem i dostawą

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1219.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "REMI - B" Krzysztof Boiński, Adam Krakowski Sp. j.
Email wykonawcy: przetargi@remib.eu
Adres pocztowy: ul. Strażacka 35
Kod pocztowy: 43-382
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3322.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3322.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5658
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z ich wykonaniem i dostawą

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie przepisu art. 93 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późniejszymi zmianami), z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.