To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-14
Ogłoszenie nr 500300436-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.
Urząd Miasta i Gminy Szamotuły: "Przebudowa targowiska miejskiego w Szamotułach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, dla operacji typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych, w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (umowa o przyznanie pomocy nr 00014-65171-UM1500014/17)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617020-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Szamotuły, Krajowy numer identyfikacyjny 52657000000,
ul. ul. Dworcowa
26,
64500
Szamotuły, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612 927 501, e-mail
umig@szamotuly.pl, faks
612 920 072.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szamotuly.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa targowiska miejskiego w Szamotułach"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WI.271.6.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie "Przebudowa targowiska miejskiego w Szamotułach" Zakres prac obejmuje: - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej; - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze; - roboty ziemne; - podbudowy; - nawierzchnie; - kanalizację deszczową; - oświetlenie terenu; - małą architekturę; - stoiska handlowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami do SIWZ: Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 10do SIWZ; Przedmiar robót - załącznik nr 11 do SIWZ; Pozostałe CPV określone w programie funkcjonalno-użytkowym. Zakres umowy obejmuje następujące części: 1. Część I - zaprojektowanie, obejmujące: a. wykonanie projektu budowlanego, w tym elementów projektów branżowych w zakresie umożliwiającym zgłoszenia robót właściwym organom administracji, przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wymagane decyzje administracyjne (przygotowane przez Wykonawcę stosowne wnioski z załącznikami do podpisu przez Zamawiającego), uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz wymagań określonych w programie Funkcjonalno- Użytkowym (PFU), stanowiącymi załącznik do niniejszej umowy; b. zgłoszenie przez Wykonawcę robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (zgodnie z wymogami art. 30 ustawy Prawo budowlane - Dz. U z 2010 r., Nr 43, poz. 1623 z późn. zm.) z zastrzeżeniem pkt "c)" oraz musi zostać opracowana w stopniu umożliwiającym jej uzgodnienie z Zamawiającym i realizację robót budowlanych na podstawie wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym; c. w przypadku gdy właściwy organ administracji nałoży obowiązek uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązuje się przygotować w tym celu wymagane przez przepisy prawa dokumenty oraz wszystkie wymagane przepisami prawa pozwolenia, zgody, opinie i uzgodnienia, jak również sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2. Część II - budowa, obejmująca: a. wykonanie projektów wykonawczych wszystkich branż, b. wykonanie robót budowlanych, zwanych dalej "Robotami" oraz dokumentacji powykonawczej, zakończonych odbiorem końcowym, c. dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia wykonywania robót opisanych powyżej właściwym organom administracji i reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniu, a w przypadku nałożenia obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę - przygotowanie niezbędnej dokumentacji i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45213140-6, 45233000-9, 45230000-8, 45316110-9, 71320000-7, 71220000-6, 71221000-3, 71230000-2, 71247000-1, 45100000-8, 45111200-0, 45111213-4, 45111291-4, 45112700-2, 45220000-5, 45223300-9, 45232410-9, 45232451-8, 45233123-4, 45233161-5, 45233200-1, 45233222-1, 45233253-7, 45310000-3, 45261210-9, 45312311-0, 45314300-4, 45311000-0, 45232460-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1788617.89
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ciepłownik Ekoinwestycje Sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3519926.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NIEZBĘDNEJ DO BUDOWY MAGAZYNU ZBIORÓW MUZEALNYCH
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: "Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego"
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.