Ogłoszenie nr 500300270-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.
Śrem: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy inwestycji pn.
"Rozbudowa budynku Muzeum Śremskiego o pawilon wystawowy i salę widowiskową."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Wielkopolski Regionalny Prorgam Operacyjny na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588511-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500043218-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
MUZEUM ŚREMSKIE W ŚREMIE, Krajowy numer identyfikacyjny 63041897300000,
ul. ul. Mickiewicza
89,
63100
Śrem, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0-61 28 35 938, e-mail
muzeum@srem.pl, faks
0-61 28 35 938.
Adres strony internetowej (url): www.muzeum.srem.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy inwestycji pn. "Rozbudowa budynku Muzeum Śremskiego o pawilon wystawowy i salę widowiskową."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MŚ.D.2230-2/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy inwestycji pn. "Rozbudowa budynku Muzeum Śremskiego o pawilon wystawowy i salę widowiskową, z uwzględnieniem nadzoru branżowego tj. branży instalacyjnej i elektrycznej. Zakres działań i czynności inspektora nadzoru: Do obowiązków inspektora należeć będzie pełny zakres czynności określony przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 poz. 1409 j.t. z póź zm.), a w szczególności : 1)zorganizowanie i przeprowadzenie procesu przekazania placu budowy w porozumieniu z inwestorem, 2)organizowanie narad koordynacyjnych, sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom, 3) uczestnictwo na wniosek Inwestora w kontrolach inwestycji (w trakcie realizacji jak i po jej zakończeniu) dokonywanych przez podmiot zewnętrzny, udzielanie wyjaśnień podmiotom kontrolującym, 4) obecność na terenie inwestycji zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu budowy w stopniu zapewniającym skuteczność czynności nadzoru inwestorskiego, a w razie pilnej potrzeby na każde wezwanie Inwestora lub kierowników robót Wykonawcy. Należy przyjąć minimum 3 pobyty tygodniowo na placu budowy. 5) bieżące reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, podpisaną umową z Wykonawcą, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, 6) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie i dokumentacji projektowej 7) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i budowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, a) sprawdzenie atestów, gwarancji, certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów budowlanych z kryteriami technicznymi określonymi dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami przed ich zastosowaniem, b) uczestniczenie w wykonywaniu pomiaru lub badania, ocena wyników szczegółowych badań materiałów w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami, c) zlecanie Wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości, d) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac oraz określenie zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych, poświadczanie usunięcia wad wykonanych robót, wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia, 8) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 9) uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym, kontrolowanie rozliczeń budowy ponadto: a) weryfikacja zgodności realizowanej inwestycji pod względem ilości zakresu rzeczowego faktycznie zrealizowanego z zakresem rzeczowym wynikającym z dokumentacji projektowej, kosztorysu powykonawczego, b) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonej przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów wymaganych do odbioru. c)przygotowanie w porozumieniu z Inwestorem i podpisanie końcowego protokołu odbioru robót oraz innych niezbędnych dokumentów, d) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, e) sporządzanie protokołów konieczności oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Inwestorowi, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Inwestora Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych 10) wnioskowanie do Inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej - uzyskania zgody projektanta na te zmiany, uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i dotyczących w nim rozwiązań, 11) dbanie o interesy Inwestora oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 12) informowanie o okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej
II.4) Główny kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia bezusterkowego odbioru końcowego prac
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wartość dodatkowo zleconej usługi wynosi 14637 zł brutto
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
jw.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie § 8 ust. 3 pkt 1 i 2 umowy z uwagi na fakt, iż wydłużeniu uległa umowa z wykonawcą robót budowlanych, niezbędne stało się zawarcie aneksu dotyczącego zapewnienia nadzoru inwestorskiego, a ewentualna zmiana osób odpowiedzialnych za pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności usług, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego w sytuacji rozpisania nowego zamówienia publicznego, na ostatnim etapie robót budowlanych a wartość zmiany objętej niniejszym aneksem nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, a ponadto Zamawiający działając z należytą starannością nie był w stanie przewidzieć okoliczności będących powodem niniejszej zmiany, Strony zgodnie postanawiają co następuje:
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2463P na odcinku Żabno - Brodnica
- Budowa ul. Kantora w Śremie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. Jaśminowej
- Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 730 na odcinku od km 18+545 do km 21+764 w m. Laski i m. Warka, gm. Warka - nr postępowania 089/24
- Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Gminie Czersk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.