eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Całodobowa ochrona terenów położonych w Dzielnicy Wilanów Miasta Stołecznego Warszawy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-14

Ogłoszenie nr 500300072-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.

Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta: Całodobowa ochrona terenów położonych w Dzielnicy Wilanów Miasta Stołecznego Warszawy.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635852-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500247679-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 16266500000, ul. ul. Senatorska , 00099 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 223 124 400, e-mail jpolak@szrm.pl, faks 223 124 490.
Adres strony internetowej (url): www.szrm.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Całodobowa ochrona terenów położonych w Dzielnicy Wilanów Miasta Stołecznego Warszawy.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP-II-WB/2/DZP-1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona terenów położonych w Dzielnicy Wilanów Miasta Stołecznego Warszawy. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie 24 godzinnej ochrony terenów wraz z zabudowaniami położonych w Dzielnicy Warszawa - Wilanów przez dwóch nieuzbrojonych, umundurowanych pracowników ochrony. 1) Ochrona polegać ma na: a) przeciwdziałaniu próbom naruszenia porządku na ochranianym terenie rozumianemu jako uniemożliwienie osobom trzecim wykorzystywanie terenu jako wysypiska, składowiska itp. b) uniemożliwianiu osobom trzecim jakiegokolwiek wykorzystania nieruchomości gruntowych i budynków podlegających ochronie bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego; c) przeciwdziałaniu próbom dokonania kradzieży składników majątkowych, włamania, uszkodzenia instalacji, dokonania dewastacji budynków na strzeżonym terenie oraz przeciwdziałanie próbom rozbiórek, demontażu naniesień, wzniecaniu ognisk i likwidacji nasadzeń. 2) W sytuacji naruszenia porządku na strzeżonym terenie, tj. wykorzystania terenu jako wysypiska bądź składowiska, Wykonawca zapewni na własny koszt uporządkowanie chronionego terenu. 3) Usługa w zakresie ochrony mienia będzie wykonywana przez pracowników ochrony w oparciu o "Instrukcję służby ochrony mienia" przekazaną przez Wykonawcę w dniu podpisania umowy. 4) Mapę terenu objętego ochroną zawiera Załącznik nr 2 do niniejszego wniosku. 5) Wykaz nieruchomości i obiektów podlegających ochronie zawiera Załącznik nr 3 do niniejszego wniosku. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty: 1) Mapka terenów podlegających ochronie - Załącznik Nr 9 do SIWZ 2) Wykaz nieruchomości, obiektów i nasadzeń podlegających ochronie- Załącznik Nr 10 do SIWZ 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - Bezpośrednia ochrona terenu przez patrole składające się z pracowników nie wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, - Nadzór i kontrola oraz organizacja pracy pracowników ochrony fizycznej nie wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony realizowana przez pracownika ochrony wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. 2) Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia w ciągu 14 dni od otrzymania wezwania od Zamawiającego: a) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do oświadczenia, że osoby, które będą wykonywały czynności, określone przedmiotem umowy, posiadają ważne zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywanej pracy, wystawione przez lekarza medycyny pracy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia w/w zaświadczeń w terminie 14 dni od otrzymania wezwania Zamawiającego. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę obowiązku przedstawienia w ciągu 14 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 2) Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłacenia przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego zaświadczeń, o których mowa w pkt 3 przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłacenia przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 4. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają: Wzór umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) oraz nw. dokumenty: 1) Mapka terenów podlegających ochronie - Załącznik Nr 9 do SIWZ 2) Wykaz nieruchomości, obiektów i nasadzeń podlegających ochronie- Załącznik Nr 10 do SIWZ 5. Termin wykonania zamówienia: od godz. 10:00 dnia 31 grudnia 2018 roku do godz. 10:00 dnia 31 grudnia 2021 roku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 941134.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "SECUREX" Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojnicka 2
Kod pocztowy: 03-774
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 878019.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 878019.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1594080.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.