Ogłoszenie z dnia 2018-12-14
Ogłoszenie nr 500300039-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA: Usługa utrzymania czystości w budynkach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Otwocku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, Krajowy numer identyfikacyjny 1015871000000,
ul. ul. Bolesława Prusa
42372,
05-400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 794 671, e-mail
zp@zozmswia.pl, faks
227 794 671.
Adres strony internetowej (url): www.zozmswia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka ochrony zdrowia
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w budynkach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Otwocku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 4 -2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Otwocku przy ul. Prusa 1/3 Otwocku. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Usługę sprzątania należy wykonać na powierzchni 4.915,16 m2 Wykaz powierzchni pomieszczeń z podziałem na rodzaje i przeznaczenie (strefy czystościowe), korytarzy i klatek schodowych jest przedstawiony w Załączniku nr 1A do OPZ. Zakresy czynności objętych zamówieniem w poszczególnych pomieszczeniach przedstawia Załącznik nr 1B do OPZ. Zamawiający udostępni Wykonawcy na podstawie umowy najmu 7 pomieszczeń gospodarczych na sprzęt i materiały używane do wykonywania usługi, o łącznej powierzchni 47,69 m2, w następujących budynkach: Budynek R - 3 pomieszczenia - o powierzchni łącznej 19,25 m2 ( piętro pomieszczenie nr 43 - 4,69 m2; piętro pomieszczenie nr 44 - 7,86 m2, parter pomieszczenie nr 46 - 6,70 m2), Budynek A - 1 pomieszczenie (parter pomieszczenie nr 8 - 5,20 m2), Budynek B - 2 pomieszczenia - o powierzchni łącznej 14,42 m2,(I piętro brudownik nr 57 - 7,34 m2, II piętro pom. porządkowe- 7,08 m2) Budynek B - 1 pomieszczenie - o powierzchni 8,82 m2 (piwnica) a także zapewni możliwość korzystania z energii elektrycznej, wody i innych mediów, odpłatnie w formie miesięcznego ryczałtu w wysokości 1 451,68 zł netto powiększonego o należny podatek VAT. Istnieje możliwość waloryzacji powyżej kwoty. Zamawiający zastrzega, że wobec planowanej modernizacji Szpitala, rodzaje, przeznaczenie i liczba pomieszczeń oraz ich powierzchnie, przedstawione w załączniku nr 1A, a tym samym zakres świadczonej usługi sprzątania może ulegać okresowemu zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do przedstawionych w załącznikach nr 1A i 1B. Planowane jest wyłączenie w budynku A parter i I piętro - tarasy, budynku B I i II piętro - balkony na okres 6 miesięcy. Możliwe jest także wyłączenie budynku A I piętro w drugiej połowie 2019 roku na okres 6 miesięcy. W przypadku wyłączenia powierzchni, wartość faktury zostanie proporcjonalnie pomniejszona o wartość usługi za powierzchnie nie podlegające sprzątaniu w danym okresie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
467589.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa TERPOS Teresa Posytek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
554430
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania - jest to usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych i łącznej wartości usług sprzątania mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust.8. Tryb zapytania o cenę może być stosowany w odniesieniu do takich dostaw lub usług, których standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez zamawiającego, na jego konkretne potrzeby, ale zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów lub usług ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych w takim samym standardzie wszystkim ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Przyjęcie, że określone usługi czy dostawy są standardowe oznacza, iż przynajmniej pięciu wykonawców świadczących usługi lub dostawy określonego rodzaju, będącego w sferze zainteresowania zamawiającego, powinno oferować produkty lub usługi zestandaryzowane umożliwiające zamawiającemu ich nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. Na rynku usług w trybie zapytania o cenę mogą być bowiem nabywane usługi utrzymania czystości.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materiału biologicznego z siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego
- Dostawy gazów medycznych
- Stały nadzór i obsługa serwisowo-konserwacyjna urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych i chłodniczych, związanych z nimi systemów sterowania i automatyki w budynkach SPSK w Otwocku.
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego "Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
- Dostawy 20 000 kolumn szklanych z filtrem do generatora Mo/Tc
- Dostawy środków czystości, artykułów higienicznych i do utrzymania czystości do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
- Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - II postępowanie.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - II postępowanie.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.