Ogłoszenie nr 500299996-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.
Poznań: Żywienie dzieci podopiecznych MOPR w szkołach OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań, Krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000,
ul. Plac Kolegiacki
17,
61841
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 785 210, e-mail
zp@um.poznan.pl, faks
61 878 50 85.
Adres strony internetowej (url): http://bip.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Żywienie dzieci podopiecznych MOPR w szkołach
Numer referencyjny
ZOU-XII.271.218.2018.MA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowywanie i wydawanie śniadań i obiadów w następujących szkołach:
a) Szkoła Podstawowa nr 1
b) Szkoła Podstawowa nr 75
c) Szkoła Podstawowa nr 80
d) Szkoła Podstawowa nr 91
e) Szkoła Podstawowa Da Vinci
f) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7
g) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 9
h) Szkoła Podstawowa im. Augusta Cieszkowskiego w Kicinie
i) Szkoła Podstawowa nr 1 w Plewiskach
j) Szkoła Podstawowa nr 2 w Plewiskach
k) Szkoła Podstawowa nr 1 w Tarnowie Podgórnym
l) Zespół Szkół im. 7 Pułku Strzelców
dzieciom podopiecznym MOPR.
II.5) Główny Kod CPV:
55300000-3
Dodatkowe kody CPV:
55523100-3,
55524000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
179890.69
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 1a ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie faktyczneMOPR zaprasza do negocjacji firmy, które wcześniej zostały wybrane przez Dyrektorów Szkół do współpracy w zakresie żywienia wszystkich dzieci w danej szkole. Ponieważ dzieci podopiecznych MOPR nie mogą być traktowane oddzielnie od pozostałych dzieci w szkole ani w żaden sposób wyróżniane, MOPR podejmuje negocjacje z firmami które na podstawie umowy ze szkołą prowadzą żywienie kompleksowe wszystkich dzieci. Ponadto istnieje konieczność kontynuacji żywienia dzieci na terenie szkół przez firmy, które mają podpisane umowy ze szkołami na wyłączność żywienia. Wykonawca jest jedynym podmiotem, który może świadczyć przedmiotowe usługi na terenie szkół, zatem stanowi to przyczynę techniczną o obiektywnym charakterze, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1a) ustawy Pzp.Uzasadnienie prawneArt. 67 ust. 1 pkt 1a) ustawy Pzp
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Pyszoty Izabela Wojdyła,
rozliczenia@pyszoty.pl,
ul. J.H. Dąbrowskiego 81/85,
60-529,
Poznań, kraj/woj.
Polska
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa/rozbudowa drogi 2401P na odcinku Dopiewo-Palędzie
- modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w Sośnicowicach przy ul. Gliwickiej 29
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe, gastronomiczne i noclegowe na potrzeby organizacji 58. Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym
- Sukcesywne świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie w ramach realizowanego projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim"
- Przygotowywanie i dostarczanie obiadów dla dzieci przedszkolnych i szkolnych w Zespole Szkół w Osiecznej w roku 2024
- usługa cateringu na spotkanie robocze partnerów projektu Saphea - DE-dzp.272-170/24
- Organizacja dwóch forów w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- Obsługa dwóch wyjazdów zagranicznych uczniów, opiekunów i nauczycieli ze szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Sokólski w ramach programu ERASMUS+
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.