eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlanych związanych z malowaniem pomieszczeń biurowych w budynku MOPS w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-14

Ogłoszenie nr 500299938-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.

Kraków: Wykonanie robót budowlanych związanych z malowaniem pomieszczeń biurowych w budynku MOPS w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602785-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500221586-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefińska 14, 30529 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6165482, 6165469, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl, faks 126 165 428.
Adres strony internetowej (url): www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych związanych z malowaniem pomieszczeń biurowych w budynku MOPS w Krakowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

271.2.49.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą konserwacją w tym malowaniem pomieszczeń biurowych i wymianą oświetlenia w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1) robót zabezpieczająco - porządkowych, 2) robót malarskich, 3) demontażu i ponownego montażu grzejników c.o., 4) demontażu i montażu nowego osprzętu elektrycznego obejmującego oprawy oświetleniowe, gniazda wtykowe, łączniki - przyciski.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 14 września 2018 roku do dnia 27 grudnia 2018 roku

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wykonanie robót budowlanych związanych z malowaniem pomieszczeń biurowych w budynku MOPS w Krakowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Radomir Kowalczyk "RAD-REM" Usługi Remontowo - Budowlane , , ul. Goliana 4B, 32-020, Wieliczka, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 131617.21 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zwiększenie zakresu finansowego umowy o wartość robót dodatkowych związanych z malowaniem dodatkowych powierzchni ścian w budynku przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zwiększenie zakresu finansowego umowy o wartość robót dodatkowych związanych z malowaniem dodatkowych powierzchni ścian w budynku przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie wykonywania robót zaszła konieczność pomalowania korytarzy i klatek schodowych. Wprowadzone zmiany zwiększyły wynagrodzenie należne wykonawcy do kwoty 256 801,09zł brutto. Wprowadzenie zmian w umowie zostało przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeniu oraz umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.