eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Kompleksowe utrzymanie przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego wraz z windami, 6 szt. wind w przejściach naziemnych przy ul. Gen. Andersa (4 szt.) i ul. Gen. Sosabowskiego (2 szt.) oraz mycie przejść podziemnych przy ul. Dąbrowskiego, ul. Popiełuszki, ul. Gen. Andersa i ul. Gen. Sosabowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-14

Ogłoszenie nr 500299925-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.

Miasto Białystok: Kompleksowe utrzymanie przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego wraz z windami, 6 szt. wind w przejściach naziemnych przy ul. Gen. Andersa (4 szt.) i ul. Gen. Sosabowskiego (2 szt.) oraz mycie przejść podziemnych przy ul. Dąbrowskiego, ul. Popiełuszki, ul. Gen. Andersa i ul. Gen. Sosabowskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633456-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, e-mail zzp@um.bialystok.pl, faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe utrzymanie przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego wraz z windami, 6 szt. wind w przejściach naziemnych przy ul. Gen. Andersa (4 szt.) i ul. Gen. Sosabowskiego (2 szt.) oraz mycie przejść podziemnych przy ul. Dąbrowskiego, ul. Popiełuszki, ul. Gen. Andersa i ul. Gen. Sosabowskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DGK-IV.271.73.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na kompleksowym utrzymaniu przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego wraz z windami, 6 szt. wind w przejściach naziemnych przy ul. Gen. Andersa (4 szt.) i ul. Gen. Sosabowskiego (2 szt.) oraz myciu przejść podziemnych przy ul. Dąbrowskiego, ul. Popiełuszki, ul. Gen. Andersa i ul. Gen. Sosabowskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Utrzymanie przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego, obejmujące: a) codzienne oczyszczanie przejścia wraz ze schodami, poręczami i pochylniami rowerowymi z wszelkich odpadów organicznych i nieorganicznych (np. z piasku, liści, stłuczonego szkła, folii, gum do żucia itp.), a także ekskrementów, Łączna powierzchnia do oczyszczania: 640 m2, w tym: - powierzchnia przejścia bez schodów (posadzka z kamienia, granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 480 m2, - powierzchnia schodów (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 160 m2. b) codzienne opróżnianie i utrzymanie w czystości dwóch koszy na śmieci zlokalizowanych na terenie obiektu - wywóz odpadów z opróżnionych śmietniczek na bieżąco, niedopuszczalne jest gromadzenie odpadów na terenie obiektu; przynajmniej raz na kwartał kosze należy umyć z użyciem środka dezynfekującego z zewnątrz i wewnątrz wkładów koszy oraz oczyścić zewnętrzną powierzchnię śmietniczki, c) usuwanie na bieżąco ogłoszeń, plakatów, ulotek, nalepek itp. (również z zadaszeń nad wejściami oraz gablot ogłoszeniowych), d) przecieranie w miarę potrzeb witryn i obramowań gablot ogłoszeniowych, e) w okresie zimowym: odśnieżanie schodów o powierzchni 160 m2 (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego), likwidacja śliskości na schodach i bezpośrednio przy wejściach do przejścia, tj. w promieniu 1 m (przy pomocy środków chemicznych, tj. chlorku magnezu lub wapnia po uzgodnieniu z Zamawiającym), usuwanie błota pośniegowego ze schodów i terenu przejścia - w momencie wystąpienia opadów śniegu lub/i gołoledzi - prace muszą rozpocząć się maksymalnie w ciągu 30 min. od wystąpienia zjawiska i trwać do momentu uzyskania optymalnego stanu nawierzchni, f) mycie zadaszeń wejść do przejścia wraz z podbudową przy użyciu delikatnych środków chemicznych niepowodujących ich uszkodzenia bądź zmatowienia - 3 razy w ciągu obowiązywania umowy; należy zachować szczególną ostrożność ze względu na pracę na wysokości i urządzenia wrażliwe na zalanie (windy), Powierzchnia łączna zadaszeń nad przejściem oraz windami (zadaszenia wejść: konstrukcja stalowa pokryta płytą z poliwęglanu litego, bezbarwnego, mocowanego na profilach systemowych; zadaszenia wind: szkło hartowane, laminowane, bezbarwne): 400 m2. Powyższe prace będą zlecane protokołami konieczności i rozliczane ceną za jednorazowe mycie zadaszeń nad wejściami oraz windami. Termin wykonania określi Zamawiający. g) mycie powierzchni poziomych granitowych przejścia wraz ze schodami mające na celu usunięcie wszelkich cieczy i ich pozostałości, w tym m.in. olejów, płynów, smarów, plam i innych zanieczyszczeń - stosowane środki chemiczne muszą być przyjazne dla środowiska oraz nie mogą powodować zmian struktury i właściwości fizyko-chemicznych materiałów, z których zostały wykonane, a sprzęt i narzędzia nie mogą w żaden sposób powodować niszczenia powierzchni (zaleca się stosowanie myjki ciśnieniowej lub innych urządzeń mechanicznych, które z racji na sposób działania i ciężar własny nie zniszczą obiektu oraz specjalistycznych preparatów do powierzchni granitowych) - 45 razy w ciągu obowiązywania umowy; Łączna powierzchnia do mycia: 640 m2, w tym: - powierzchnia przejścia bez schodów (posadzka z kamienia, granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 480 m2, - powierzchnia schodów (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 160 m2. Powyższe prace będą zlecane protokołami konieczności i rozliczane ceną za jednorazowe mycie poziomych powierzchni granitowych. Termin wykonania 3 dni od dnia zlecenia przez Zamawiającego. 2) Utrzymanie wind w przejściu podziemnym pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego (4 szt.), obejmujące: a) codzienne oczyszczanie wnętrza oraz przedsionków wind z wszelkich odpadów organicznych i nieorganicznych (np. z piasku, liści, stłuczonego szkła, folii itp.), a także ekskrementów; dodatkowo w okresie jesienno-zimowym ręczne usuwanie wody, błota, błota pośniegowego z podłóg i progów wind, naniesionej soli lub/i piasko-soli, Ilość wind w przejściu pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego: 4 szt. - o łącznej powierzchni podłogi 6,16 m2 (podłoga 1 windy o wymiarach: 110 x 140 cm, wykonana z marmoleum czarnego, wysokość ok. 2 m, drzwi przelotowe dwupanelowe; winda wykonana ze stali nierdzewnej wandaloodpornej). b) usuwanie na bieżąco wszelkich wlepek, ogłoszeń, plakatów, naklejek z wnętrza wind oraz z ich drzwi zewnętrznych, c) dwa razy w tygodniu - umycie całego wnętrza wind (podłoga, ściany i drzwi ze stali nierdzewnej, sufit, futryna, elementy wejścia, prowadnice drzwi) przy pomocy delikatnych środków myjących, wypolerowanie umytych powierzchni, tak aby nie pozostały żadne smugi, umycie zewnętrznych powierzchni szybów wind (szkło), umycie drzwi do pomieszczeń gospodarczych zlokalizowanych przy windach; Łączna powierzchnia do mycia: 80,8 m2, w tym: - ilość wind w przejściu pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego: 4 szt. o łącznej powierzchni 70 m2 (podłoga 1 windy o wymiarach: 110 x 140 cm, wykonana z marmoleum czarnego, wysokość ok. 2 m, drzwi przelotowe dwupanelowe; winda wykonana ze stali nierdzewnej wandaloodpornej), - ilość drzwi do pomieszczeń gospodarczych: 6 szt. o łącznej powierzchni 10,8 m2 (drzwi stalowe pełne o wymiarach: 90 x 200 cm, malowane proszkowo). 3) Utrzymanie wind w przejściach naziemnych na ul. Andersa (4 szt.) i ul. Sosabowskiego (2 szt.), obejmujące: a) usuwanie na bieżąco wszelkich wlepek, ogłoszeń, plakatów, naklejek z wnętrza wind oraz z drzwi zewnętrznych, b) raz w tygodniu - oczyszczanie wnętrza wind z wszelkich odpadów organicznych i nieorganicznych (np. z piasku, liści, stłuczonego szkła, folii itp.), a także ekskrementów; dodatkowo w okresie jesienno-zimowym ręczne usuwanie wody, błota, błota pośniegowego, naniesionej soli lub/i piasko-soli z podłóg i progów wind; umycie całego wnętrza wind (podłoga, ściany, drzwi, sufit, futryna, elementy wejścia, prowadnice drzwi) przy pomocy delikatnych środków myjących, wypolerowanie umytych powierzchni, tak aby nie pozostały żadne smugi, umycie zewnętrznych powierzchni szybów wind; Łączna powierzchnia wind do oczyszczania: 105 m2 (podłoga 1 windy o wymiarach: 110 x 140 cm, wykonana z marmoleum czarnego, wysokość ok. 2 m, drzwi przelotowe dwupanelowe; winda wykonana ze szkła hartowanego), w tym: - ilość wind w przejściu naziemnym przy ul. Andersa: 4 szt., - ilość wind w przejściu naziemnym przy ul. Sosabowskiego: 2 szt. 4) Mycie przejść podziemnych przy ul. Dąbrowskiego, ul. Popiełuszki, ul. Gen. Andersa, ul. Gen. Sosabowskiego, obejmujące mycie powierzchni poziomych granitowych przejść wraz ze schodami i podjazdami (przy ul. Popiełuszki, ul. Gen. Andersa oraz ul. Gen. Sosabowskiego również mycie ścian), mające na celu usunięcie wszelkich cieczy i ich pozostałości, w tym m.in. olejów, płynów, smarów, plam i innych zanieczyszczeń - stosowane środki chemiczne muszą być przyjazne dla środowiska oraz nie mogą powodować zmian struktury i właściwości fizyko-chemicznych materiałów, z których zostały wykonane, a sprzęt i narzędzia nie mogą w żaden sposób powodować niszczenia powierzchni (zaleca się stosowanie myjki ciśnieniowej lub innych urządzeń mechanicznych, które z racji na sposób działania i ciężar własny nie zniszczą obiektu oraz specjalistycznych preparatów do powierzchni granitowych) - 6 razy w ciągu obowiązywania umowy w każdym z przejść. Łączna powierzchnia do mycia w przejściu podziemnym przy ul. Dąbrowskiego: 1 190 m2, w tym: - powierzchnia przejścia bez schodów (posadzka z kamienia, granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 800 m2, - powierzchnia schodów wraz z podjazdami (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 390 m2. Łączna powierzchnia do mycia w przejściu podziemnym przy ul. Popiełuszki: 900 m2, w tym: - powierzchnia przejścia bez schodów (posadzka z kamienia, granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 360 m2, - powierzchnia schodów wraz z podjazdami (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 180 m2, - powierzchnia ścian (wykonanych z płyt gresowych) - 360 m2. Łączna powierzchnia do mycia w przejściu podziemnym przy ul. Gen. Andersa: 840 m2, w tym: - powierzchnia przejścia wraz ze schodami (posadzka z kostki brukowej, schody z betonu) - 440 m2, - powierzchnia ścian (pomalowanych farbą mrozoodporną) - 400 m2. Łączna powierzchnia do mycia w przejściu podziemnym przy ul. Gen. Sosabowskiego: 850 m2, w tym: - powierzchnia przejścia wraz ze schodami (posadzka z płyt granitowych o strukturze groszkowanej oraz polerowanej, schody z płyt granitowych frezowanych) - 470 m2, - powierzchnia ścian (wykonanych z płyt gresowych i granitowych) - 380 m2. Powyższe prace zlecane będą protokołami konieczności i rozliczne cenami za jednorazowe mycie przejścia podziemnego. Termin wykonania określi Zamawiający. 3. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do: 1) używania bezpiecznych oraz certyfikowanych środków przy realizacji usług; Wszystkie środki, zarówno chemiczne jak i mechaniczne, użyte do prac muszą być stosowane zgodnie z przepisami prawa, posiadać odpowiednie certyfikaty i dokumenty dopuszczające do ich stosowania na terenie Polski i Unii Europejskiej. Materiały i środki używane do czyszczenia mają być dostosowane do rodzaju czyszczonej powierzchni i stosowane zgodnie z zaleceniami producenta oraz mają nie niszczyć czyszczonej powierzchni oraz nie zmieniać jej właściwości fizyko-chemicznych. 2) zabezpieczania terenu w przypadku występowania zagrożeń wynikających ze zmiany właściwości nawierzchni; W ramach wykonywanych czynności, powodujących zmianę właściwości nawierzchni lub po stwierdzeniu jej wystąpienia (np. zwiększenie śliskości), Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren, na którym prace będą prowadzone oraz teren, który jest zagrożony skutkami wykonywania tych prac lub na którym nastąpiła zmiana właściwości nawierzchni, przez wystawienie odpowiednich stojaków informacyjnych lub wygrodzenie zagrożonego obszaru do czasu ustąpienia zagrożenia. Wykonawca wystawia odpowiednie stojaki informacyjne w porozumieniu z Zamawiającym. 3) używania maszyn niepowodujących niedogodności dla ciągłego ruchu pieszych. Zakazuje się używania maszyn do zdmuchiwania zanieczyszczeń (dmuchaw) ze względu na ciągły ruch pieszych. Stosowanie tego typu urządzeń skutkować będzie naliczeniem kar umownych z tytułu nienależytego wykonania prac objętych ryczałtowym, miesięcznym utrzymaniem, zgodnie z zapisami umowy. 4. Prace objęte zamówieniem, za wyjątkiem prac zlecanych protokołami konieczności, będą rozliczane miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym. 5. Wykonawca zapewnia dojazd do miejsca wykonywania prac rozliczanych miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym (za wyjątkiem odśnieżania schodów) w ciągu 2 godz. od momentu wezwania przez przedstawiciela Zamawiającego. UWAGI: - Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) rozliczanych miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy. Ww. wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym zał. nr 1 do siwz. - Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie terminu mycia poziomych powierzchni granitowych, o którym mowa w Rozdz. III pkt 2 ppkt 1 lit. g) siwz i czasu dojazdu do miejsca wykonywania prac rozliczanych miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym (za wyjątkiem odśnieżania schodów) od momentu wezwania przez przedstawiciela Zamawiającego, o którym mowa w Rozdz. III pkt 5 siwz - zgodnie z Rozdz. XIX siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 278220.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "NATURA TUR" Andrzej Chiliński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. J. Antoniewicza 38
Kod pocztowy: 15-166
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 247968.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 247968.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 247968.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.