To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-14
Ogłoszenie nr 500299925-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.
Miasto Białystok: Kompleksowe utrzymanie przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego wraz z windami, 6 szt. wind w przejściach naziemnych przy ul. Gen. Andersa (4 szt.) i ul. Gen. Sosabowskiego (2 szt.) oraz mycie przejść podziemnych przy ul. Dąbrowskiego, ul. Popiełuszki, ul. Gen. Andersa i ul. Gen. Sosabowskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633456-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640,
ul. Słonimska
1,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 869 62 49, e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe utrzymanie przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego wraz z windami, 6 szt. wind w przejściach naziemnych przy ul. Gen. Andersa (4 szt.) i ul. Gen. Sosabowskiego (2 szt.) oraz mycie przejść podziemnych przy ul. Dąbrowskiego, ul. Popiełuszki, ul. Gen. Andersa i ul. Gen. Sosabowskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DGK-IV.271.73.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na kompleksowym utrzymaniu przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego wraz z windami, 6 szt. wind w przejściach naziemnych przy ul. Gen. Andersa (4 szt.) i ul. Gen. Sosabowskiego (2 szt.) oraz myciu przejść podziemnych przy ul. Dąbrowskiego, ul. Popiełuszki, ul. Gen. Andersa i ul. Gen. Sosabowskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Utrzymanie przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego, obejmujące: a) codzienne oczyszczanie przejścia wraz ze schodami, poręczami i pochylniami rowerowymi z wszelkich odpadów organicznych i nieorganicznych (np. z piasku, liści, stłuczonego szkła, folii, gum do żucia itp.), a także ekskrementów, Łączna powierzchnia do oczyszczania: 640 m2, w tym: - powierzchnia przejścia bez schodów (posadzka z kamienia, granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 480 m2, - powierzchnia schodów (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 160 m2. b) codzienne opróżnianie i utrzymanie w czystości dwóch koszy na śmieci zlokalizowanych na terenie obiektu - wywóz odpadów z opróżnionych śmietniczek na bieżąco, niedopuszczalne jest gromadzenie odpadów na terenie obiektu; przynajmniej raz na kwartał kosze należy umyć z użyciem środka dezynfekującego z zewnątrz i wewnątrz wkładów koszy oraz oczyścić zewnętrzną powierzchnię śmietniczki, c) usuwanie na bieżąco ogłoszeń, plakatów, ulotek, nalepek itp. (również z zadaszeń nad wejściami oraz gablot ogłoszeniowych), d) przecieranie w miarę potrzeb witryn i obramowań gablot ogłoszeniowych, e) w okresie zimowym: odśnieżanie schodów o powierzchni 160 m2 (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego), likwidacja śliskości na schodach i bezpośrednio przy wejściach do przejścia, tj. w promieniu 1 m (przy pomocy środków chemicznych, tj. chlorku magnezu lub wapnia po uzgodnieniu z Zamawiającym), usuwanie błota pośniegowego ze schodów i terenu przejścia - w momencie wystąpienia opadów śniegu lub/i gołoledzi - prace muszą rozpocząć się maksymalnie w ciągu 30 min. od wystąpienia zjawiska i trwać do momentu uzyskania optymalnego stanu nawierzchni, f) mycie zadaszeń wejść do przejścia wraz z podbudową przy użyciu delikatnych środków chemicznych niepowodujących ich uszkodzenia bądź zmatowienia - 3 razy w ciągu obowiązywania umowy; należy zachować szczególną ostrożność ze względu na pracę na wysokości i urządzenia wrażliwe na zalanie (windy), Powierzchnia łączna zadaszeń nad przejściem oraz windami (zadaszenia wejść: konstrukcja stalowa pokryta płytą z poliwęglanu litego, bezbarwnego, mocowanego na profilach systemowych; zadaszenia wind: szkło hartowane, laminowane, bezbarwne): 400 m2. Powyższe prace będą zlecane protokołami konieczności i rozliczane ceną za jednorazowe mycie zadaszeń nad wejściami oraz windami. Termin wykonania określi Zamawiający. g) mycie powierzchni poziomych granitowych przejścia wraz ze schodami mające na celu usunięcie wszelkich cieczy i ich pozostałości, w tym m.in. olejów, płynów, smarów, plam i innych zanieczyszczeń - stosowane środki chemiczne muszą być przyjazne dla środowiska oraz nie mogą powodować zmian struktury i właściwości fizyko-chemicznych materiałów, z których zostały wykonane, a sprzęt i narzędzia nie mogą w żaden sposób powodować niszczenia powierzchni (zaleca się stosowanie myjki ciśnieniowej lub innych urządzeń mechanicznych, które z racji na sposób działania i ciężar własny nie zniszczą obiektu oraz specjalistycznych preparatów do powierzchni granitowych) - 45 razy w ciągu obowiązywania umowy; Łączna powierzchnia do mycia: 640 m2, w tym: - powierzchnia przejścia bez schodów (posadzka z kamienia, granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 480 m2, - powierzchnia schodów (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 160 m2. Powyższe prace będą zlecane protokołami konieczności i rozliczane ceną za jednorazowe mycie poziomych powierzchni granitowych. Termin wykonania 3 dni od dnia zlecenia przez Zamawiającego. 2) Utrzymanie wind w przejściu podziemnym pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego (4 szt.), obejmujące: a) codzienne oczyszczanie wnętrza oraz przedsionków wind z wszelkich odpadów organicznych i nieorganicznych (np. z piasku, liści, stłuczonego szkła, folii itp.), a także ekskrementów; dodatkowo w okresie jesienno-zimowym ręczne usuwanie wody, błota, błota pośniegowego z podłóg i progów wind, naniesionej soli lub/i piasko-soli, Ilość wind w przejściu pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego: 4 szt. - o łącznej powierzchni podłogi 6,16 m2 (podłoga 1 windy o wymiarach: 110 x 140 cm, wykonana z marmoleum czarnego, wysokość ok. 2 m, drzwi przelotowe dwupanelowe; winda wykonana ze stali nierdzewnej wandaloodpornej). b) usuwanie na bieżąco wszelkich wlepek, ogłoszeń, plakatów, naklejek z wnętrza wind oraz z ich drzwi zewnętrznych, c) dwa razy w tygodniu - umycie całego wnętrza wind (podłoga, ściany i drzwi ze stali nierdzewnej, sufit, futryna, elementy wejścia, prowadnice drzwi) przy pomocy delikatnych środków myjących, wypolerowanie umytych powierzchni, tak aby nie pozostały żadne smugi, umycie zewnętrznych powierzchni szybów wind (szkło), umycie drzwi do pomieszczeń gospodarczych zlokalizowanych przy windach; Łączna powierzchnia do mycia: 80,8 m2, w tym: - ilość wind w przejściu pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego: 4 szt. o łącznej powierzchni 70 m2 (podłoga 1 windy o wymiarach: 110 x 140 cm, wykonana z marmoleum czarnego, wysokość ok. 2 m, drzwi przelotowe dwupanelowe; winda wykonana ze stali nierdzewnej wandaloodpornej), - ilość drzwi do pomieszczeń gospodarczych: 6 szt. o łącznej powierzchni 10,8 m2 (drzwi stalowe pełne o wymiarach: 90 x 200 cm, malowane proszkowo). 3) Utrzymanie wind w przejściach naziemnych na ul. Andersa (4 szt.) i ul. Sosabowskiego (2 szt.), obejmujące: a) usuwanie na bieżąco wszelkich wlepek, ogłoszeń, plakatów, naklejek z wnętrza wind oraz z drzwi zewnętrznych, b) raz w tygodniu - oczyszczanie wnętrza wind z wszelkich odpadów organicznych i nieorganicznych (np. z piasku, liści, stłuczonego szkła, folii itp.), a także ekskrementów; dodatkowo w okresie jesienno-zimowym ręczne usuwanie wody, błota, błota pośniegowego, naniesionej soli lub/i piasko-soli z podłóg i progów wind; umycie całego wnętrza wind (podłoga, ściany, drzwi, sufit, futryna, elementy wejścia, prowadnice drzwi) przy pomocy delikatnych środków myjących, wypolerowanie umytych powierzchni, tak aby nie pozostały żadne smugi, umycie zewnętrznych powierzchni szybów wind; Łączna powierzchnia wind do oczyszczania: 105 m2 (podłoga 1 windy o wymiarach: 110 x 140 cm, wykonana z marmoleum czarnego, wysokość ok. 2 m, drzwi przelotowe dwupanelowe; winda wykonana ze szkła hartowanego), w tym: - ilość wind w przejściu naziemnym przy ul. Andersa: 4 szt., - ilość wind w przejściu naziemnym przy ul. Sosabowskiego: 2 szt. 4) Mycie przejść podziemnych przy ul. Dąbrowskiego, ul. Popiełuszki, ul. Gen. Andersa, ul. Gen. Sosabowskiego, obejmujące mycie powierzchni poziomych granitowych przejść wraz ze schodami i podjazdami (przy ul. Popiełuszki, ul. Gen. Andersa oraz ul. Gen. Sosabowskiego również mycie ścian), mające na celu usunięcie wszelkich cieczy i ich pozostałości, w tym m.in. olejów, płynów, smarów, plam i innych zanieczyszczeń - stosowane środki chemiczne muszą być przyjazne dla środowiska oraz nie mogą powodować zmian struktury i właściwości fizyko-chemicznych materiałów, z których zostały wykonane, a sprzęt i narzędzia nie mogą w żaden sposób powodować niszczenia powierzchni (zaleca się stosowanie myjki ciśnieniowej lub innych urządzeń mechanicznych, które z racji na sposób działania i ciężar własny nie zniszczą obiektu oraz specjalistycznych preparatów do powierzchni granitowych) - 6 razy w ciągu obowiązywania umowy w każdym z przejść. Łączna powierzchnia do mycia w przejściu podziemnym przy ul. Dąbrowskiego: 1 190 m2, w tym: - powierzchnia przejścia bez schodów (posadzka z kamienia, granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 800 m2, - powierzchnia schodów wraz z podjazdami (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 390 m2. Łączna powierzchnia do mycia w przejściu podziemnym przy ul. Popiełuszki: 900 m2, w tym: - powierzchnia przejścia bez schodów (posadzka z kamienia, granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 360 m2, - powierzchnia schodów wraz z podjazdami (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 180 m2, - powierzchnia ścian (wykonanych z płyt gresowych) - 360 m2. Łączna powierzchnia do mycia w przejściu podziemnym przy ul. Gen. Andersa: 840 m2, w tym: - powierzchnia przejścia wraz ze schodami (posadzka z kostki brukowej, schody z betonu) - 440 m2, - powierzchnia ścian (pomalowanych farbą mrozoodporną) - 400 m2. Łączna powierzchnia do mycia w przejściu podziemnym przy ul. Gen. Sosabowskiego: 850 m2, w tym: - powierzchnia przejścia wraz ze schodami (posadzka z płyt granitowych o strukturze groszkowanej oraz polerowanej, schody z płyt granitowych frezowanych) - 470 m2, - powierzchnia ścian (wykonanych z płyt gresowych i granitowych) - 380 m2. Powyższe prace zlecane będą protokołami konieczności i rozliczne cenami za jednorazowe mycie przejścia podziemnego. Termin wykonania określi Zamawiający. 3. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do: 1) używania bezpiecznych oraz certyfikowanych środków przy realizacji usług; Wszystkie środki, zarówno chemiczne jak i mechaniczne, użyte do prac muszą być stosowane zgodnie z przepisami prawa, posiadać odpowiednie certyfikaty i dokumenty dopuszczające do ich stosowania na terenie Polski i Unii Europejskiej. Materiały i środki używane do czyszczenia mają być dostosowane do rodzaju czyszczonej powierzchni i stosowane zgodnie z zaleceniami producenta oraz mają nie niszczyć czyszczonej powierzchni oraz nie zmieniać jej właściwości fizyko-chemicznych. 2) zabezpieczania terenu w przypadku występowania zagrożeń wynikających ze zmiany właściwości nawierzchni; W ramach wykonywanych czynności, powodujących zmianę właściwości nawierzchni lub po stwierdzeniu jej wystąpienia (np. zwiększenie śliskości), Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren, na którym prace będą prowadzone oraz teren, który jest zagrożony skutkami wykonywania tych prac lub na którym nastąpiła zmiana właściwości nawierzchni, przez wystawienie odpowiednich stojaków informacyjnych lub wygrodzenie zagrożonego obszaru do czasu ustąpienia zagrożenia. Wykonawca wystawia odpowiednie stojaki informacyjne w porozumieniu z Zamawiającym. 3) używania maszyn niepowodujących niedogodności dla ciągłego ruchu pieszych. Zakazuje się używania maszyn do zdmuchiwania zanieczyszczeń (dmuchaw) ze względu na ciągły ruch pieszych. Stosowanie tego typu urządzeń skutkować będzie naliczeniem kar umownych z tytułu nienależytego wykonania prac objętych ryczałtowym, miesięcznym utrzymaniem, zgodnie z zapisami umowy. 4. Prace objęte zamówieniem, za wyjątkiem prac zlecanych protokołami konieczności, będą rozliczane miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym. 5. Wykonawca zapewnia dojazd do miejsca wykonywania prac rozliczanych miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym (za wyjątkiem odśnieżania schodów) w ciągu 2 godz. od momentu wezwania przez przedstawiciela Zamawiającego. UWAGI: - Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) rozliczanych miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy. Ww. wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym zał. nr 1 do siwz. - Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie terminu mycia poziomych powierzchni granitowych, o którym mowa w Rozdz. III pkt 2 ppkt 1 lit. g) siwz i czasu dojazdu do miejsca wykonywania prac rozliczanych miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym (za wyjątkiem odśnieżania schodów) od momentu wezwania przez przedstawiciela Zamawiającego, o którym mowa w Rozdz. III pkt 5 siwz - zgodnie z Rozdz. XIX siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90620000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
278220.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "NATURA TUR" Andrzej Chiliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
247968.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem stosowanych decyzji administracyjnych oraz pełnieniem nadzoru autorskiego obiektów mostowych w Rejonie w Bielsku Podlaskim w podziale na 3 części
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1476 B poprzez wykonanie poczwórnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami
- Modernizacja placów zabaw w placówkach oświatowych
- Wsparcie techniczne, serwisowanie sprzętu komputerowego, sieci komputerowej oraz oprogramowania w GDDKiA Oddział w Białymstoku
- Dostawa 4 szt. fabrycznie nowych samochodów patrolowych na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2024 r.
- Dostawa tworzyw sztucznych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów eksploatacyjnych do sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim
- usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA W CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM UKIEL W OLSZTYNIE W ROKU 2024
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.