eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-13

Ogłoszenie nr 500298878-N-2018 z dnia 13-12-2018 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 650120-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, Krajowy numer identyfikacyjny 871552417, ul. ul. Curie-Skłodowskiej 5-7, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 4512034, e-mail mpgn@mpgn.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.mpgn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP/98/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wykonania prac konserwacyjnych i usuwanie awarii instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 Wykaz budynków będących w administracji MPGN Sp. z o.o. stanowi załącznik nr 1 do umowy. Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej i odgromowej w 541 budynkach. W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe. -Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie i drogą mailową. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej na temat zrealizowanych zgłoszeń. -Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłą dostawę energii elektrycznej mieszkańcom budynków. -Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od godz. 7ºº do 22ºº oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta. W/w czynności, winny być prowadzone w budynkach, w zakresie granicy podziału z operatorem sieci. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zgłoszeń do Operatora - dostawcy energii o nieprawidłowościach w ich instalacji. -Zgłoszenia przekazywane będę Wykonawcy przez pracowników administracji jak i mieszkańców budynków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac. -W przypadku awarii, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac zabezpieczających w terminie do 72 godzin ( łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy i świętami ). Jeśli awaria może zagrażać życiu i zdrowiu ludzi wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac w trybie natychmiastowym. -Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii. W przypadku braku możliwości dostępu do lokalu w przypadku usunięcia awarii lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do BOM w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu. Zakres prac konserwacyjnych i awaryjnych instalacji elektrycznej i odgromowej 1) Obiekty budowlane (pralnie) powinny być w czasie ich użytkowania poddane okresowej kontroli (pomiary z końcowym protokółem), co najmniej raz na rok, polegającej na sprawdzaniu stanu technicznego instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji aparatów. 2) Na podstawie dokonanych przeglądów, zabezpieczenie właściwego stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach przez dokonywanie planowo - zapobiegawczych napraw awaryjnych, tym szczególnie w pomieszczeniach wspólnego użytkowania tj. strychów, klatek schodowych, piwnic, pralni z uwzględnieniem ochrony przeciwporażeniowej z wyłączeniem mieszkań. 3) Wymiana uszkodzonego osprzętu instalacyjnego (oprawy oświetleniowe, numery administracyjne przy wejściu do budynku, wyłączniki, automaty schodowe, czujki zmierzchowe, czujki ruchu, transformatory 230/24 V, gniazda wtykowe w pomieszczeniach wspólnego użytku), naprawa instalacji elektrycznej bez wymiany sprzętu i instalacji w lokalach mieszkalnych. 4) Naprawy taboretów elektrycznych w pralniach wraz z uzupełnieniem pokręteł i lampek kontrolnych. 5) Uzupełnienie przykryw na puszkach rozgałęźnych, wymiana żarówek i bezpieczników (klatki schodowe, pralnie, strychy, piwnice), oświetlenie zewnętrzne w budynkach. 6) Likwidacja nielegalnych poborów energii elektrycznej z liczników administracji, sporządzenie pisemnego i fotograficznego protokołu z powiadomieniem administratora. 7) Sprawdzenie obwodów elektrycznych i ustalenie przyczyn awarii. 8) Wymiana uszkodzonych przewodów w pomieszczeniach wspólnego użytku. 9) Wymiana wskutek zwarć osprzętu w tym puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń (gniazda bezpiecznikowe i wkładki) w pomieszczeniach wspólnego użytku. 10) Dokonywanie pomiarów rezystancji ochrony odgromowej na budynkach i masztów anten zbiorczych TV raz na trzy lata. 11) Usuwanie uszkodzeń w /wym. instalacji. 12) Likwidacja awarii. 13) Wykonanie robót zabezpieczających w przypadkach losowych takich jak: pożar, katastrofa budowlana, klęski żywiołowe. 14) Materiały (aparaty schodowe, czujniki ruchu, czujniki zmierzchowe, transformatory) podlegające wymianie w czasie prac konserwacyjnych i awaryjnych podlegają rozliczeniu. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę: - stałej bazy techniczno - magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 15 km od miasta Grudziądza, - telefonu stacjonarnego lub komórkowego, e-maila umożliwiającego zgłaszanie awarii UWAGA!!!:Wszelkie koszty za dojazdy przy realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca winien skalkulować w kosztach ogólnych. Zamawiający nie będzie honorował w kosztach powykonawczych zapisu "koszt dojazdu"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50700000-2


Dodatkowe kody CPV: 50711000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 152685.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "Elektro-Remont" Stanisław Janik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czesława Szachnitowskiego 30
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 164900.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 164900.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 164900.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.