eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › "Kompleksowa przebudowa dróg gminnych w formule zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2018-12-12

Ogłoszenie nr 500297214-N-2018 z dnia 12-12-2018 r.

Zgorzelec: "Kompleksowa przebudowa dróg gminnych w formule zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553183-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500105172-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500149984-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zgorzelec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082136800000, ul. ul. Kościuszki 70, 59900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 77 21 400, e-mail gmina@gmina.zgorzelec.pl, faks 75 77 56 564.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.gmina.zgorzelec.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Kompleksowa przebudowa dróg gminnych w formule zaprojektuj i wybuduj"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ID.271.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w ramach kompleksowej przebudowy dróg gminnych publicznych i wewnętrznych w formule zaprojektuj i wybuduj został szczegółowo opisany w projekcie umowy oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Cz. 1 - roboty budowlane w zakresie dróg gminnych publicznych Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa przebudowa dróg gminnych publicznych w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w projekcie umowy oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla dróg publicznych stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy. Cz. 2 - roboty budowlane w zakresie dróg gminnych wewnętrznych Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa przebudowa dróg gminnych wewnętrznych w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w projekcie umowy oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla dróg publicznych stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 13.06.2018 r. do dnia 31.10.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: roboty budowlane w zakresie dróg gminnych publicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budowlane Strykowski Sp. z o.o. Spółka komandytowa, , Radzimów Dolny 26, 59-975 Sulików, 59-975, Radzimów Dolny, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2468945.79 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: roboty budowlane w zakresie dróg gminnych wewnętrznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budowlane Strykowski Sp. z o.o. Spółka komandytowa, , Radzimów Dolny 26, 59-975 Sulików, 59-975, Radzimów Dolny, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2702127.96 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W umowie nr 155/VI/ID/18 z dnia 13 czerwca 2018 r. dot. dróg gminnych publicznych wartość umowy po zmianach zmniejszy się o 113.442,15 zł brutto. W umowie nr 156/VI/ID/18 z dnia 13 czerwca 2018 r. dot. dróg gminnych wewnętrznych wartość umowy po zmianach zwiększy się o 264.363,15 zł brutto, a termin realizacji zostanie przedłużony do dnia 15.01.2019 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas prowadzenia robót budowlanych zaszły okoliczności, o których tutejszy urząd zawiadomił Wykonawca. W wystąpieniu Wykonawcy zawarto informację o tym, że droga gminna publiczna o nr 109131D na dz. 419 w km 0+000 do km 0+179 jest w dobrym stanie technicznym i nie wymaga remontu w powyższym zakresie. Taką samą sytuację wskazano na obszarze drogi wewnętrznej o nr dz. 132/12 w Białogórzu. Ponadto Wykonawca zauważył, że droga wewnętrzna o nr dz. 405 w Jerzmankach stanowi drogę jedynie na mapie, natomiast w terenie jest to obszar zupełnie nieutwardzony, a co za tym idzie przeprowadzenie na jej terenie prac wiązałoby się z wykonaniem zupełnie nowej drogi od podstaw. Należy zauważyć, że taki zakres prac nie był ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który służył jako materiał wyjściowy do składania ofert na etapie prowadzenia procedury przetargowej. Wobec powyższego, Zamawiający postanowił o nierealizowaniu tej części robót budowlanych. W zamian za to, po dokonaniu dogłębnych analiz Wójt Gminy Zgorzelec postanowił zamiennie wykonać roboty drogowe na obszarze drogi wewnętrznej o nr 317/5 w Gronowie oraz drogi wewnętrznej o nr dz. 448 w Jerzmankach, których obecny stan techniczny należy uznać jako bardzo zły. Wykonawca załączył zaktualizowany harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający nowe drogi do wykonania. W związku z koniecznością wykonania dokumentacji projektowych dla dwóch nieujętych wcześniej dróg, zmianie ulegnie końcowy termin wykonania zadania dla umowy dot. dróg wewnętrznych. Termin realizacji określono w harmonogramie rzeczowo-finansowym do dnia 15.01.2019 r. Z uwagi na powyższe należy dokonać zmian w zawartych umowach w zakresie rzeczowo-finansowym. W umowie nr 155/VI/ID/18 z dnia 13 czerwca 2018 r. dot. dróg gminnych publicznych wartość umowy po zmianach zmniejszy się o 113.442,15 zł brutto. W umowie nr 156/VI/ID/18 z dnia 13 czerwca 2018 r. dot. dróg gminnych wewnętrznych wartość umowy po zmianach zwiększy się o 264.363,15 zł brutto, a termin realizacji zostanie przedłużony do dnia 15.01.2019 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.