eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników szkolenia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-11

Ogłoszenie nr 500296251-N-2018 z dnia 11-12-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników szkolenia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 647419-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000, ul. ul. Mogilska 109, 31571 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 6154860, 6154862, e-mail zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks 012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): www.malopolska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników szkolenia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.159.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia na terenie powiatu tatrzańskiego, dla maksymalnie 42 uczestników szkolenia, w terminie 21-23 listopada 2018 r., a także zapewnienie sali konferencyjnej. 2. Zamawiający wymaga, aby obiekt był zlokalizowany w odległości do 10 km włącznie, od budynku Dyrekcji Tatrzańskiego Parku Narodowego w Zakopanem. 3. UWAGA! odległość należy przeliczyć na podstawie aplikacji https://www.google.pl/maps - połączenie obliczone automatycznie przez aplikację (nie dopuszcza się ręcznego ustawienia punktów), przy opcji "jadę autem" przy zastosowaniu ustawień: odjazd 31.10.2018 o godzinie 11:00. Lokalizacja początkowa to adres obiektu w którym będą świadczone przedmiotowe usługi, natomiast lokalizacją końcową jest adres budynku Dyrekcji Tatrzańskiego Parku Narodowego - Kuźnice 1, 34-500 Zakopane. Przy obliczeniu odległości należy się kierować najkrótszą trasą wyznaczoną przez aplikację. 4. Zamawiający odrzuci oferty, które nie spełnią warunku opisanego w punkcie 2 niniejszego rozdziału. 5. Zamawiający gwarantuje udział w szkoleniu co najmniej 40 osób. 6. Zamawiający przewiduje przyjazd i rejestrację uczestników w dniu 21 listopada2018 r. od godziny 11:00, natomiast wymeldowanie w dniu 23 listopada do godziny 16:00. 7. Planowany program szkolenia: 21 listopada(środa) 1) obiad dla uczestników szkolenia - 12:30; 2) szkolenia w sali konferencyjnej w miejscu zakwaterowania 14:00-18:00; 3) kolacja - 19.00. 22 listopada(czwartek) 1) śniadanie o godzinie 07:00; 2) szkolenia w sali konferencyjnej w budynku Dyrekcji Tatrzańskiego Parku Narodowego 09:00 - 18.00 (przerwa obiadowa - godzina do ustalenia na miejscu); 3) kolacja - 19.00. 23 listopada (piątek) 1) śniadanie o godzinie 07:00; 2) szkolenia w sali konferencyjnej w miejscu zakwaterowania - 09:00-13:00; 3) obiad - 14:00. 8. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia części zajęć szkoleniowych w budynku Dyrekcji Tatrzańskiego Parku Narodowego - Kuźnice 1, 34-500 Zakopane. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia. 10. Zamawiający, przed rozstrzygnięciem postępowania, przewiduje możliwość wizytacji obiektu, zaoferowanego przez Wykonawcę, celem sprawdzenia zgodności zaoferowanych standardów z wymogami Ogłoszenia o zamówieniu. 11. Zamawiający wymaga, aby możliwość korzystania przez uczestników z infrastruktury hotelowej była wliczona w cenę oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55100000-1


Dodatkowe kody CPV: 55300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Postepowanie nie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego i nie maja zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówien publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) dalej Pzp. za wyjatkiem wskazanych poniżej. Ogłoszenie o zamówieniu ma charakter nieobowiazkowy i dotyczy postepowania na realizacje usług społecznych, zgodnie z art. 138h Pzp. Postepowanie prowadzone jest przy zastosowaniu przepisów określonych w art. 138o Pzp.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21333.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HYLAR GRZEGORZ HYLA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy: 34-120
Miejscowość: INWAŁD
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15750.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15750.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35803.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.