eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › "Dostawa sceny mobilnej, barierek stalowych, bramy stałociśnieniowej, namiotu ekspresowego oświetlenia scenicznego i agregatu prądotwórczego w ramach zadania "Plenerowa Gmina Staszów - zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej SOK" wspófinansowanego z Programu Infrastruktura domów kultury ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury" (powtórzenie postępowania, dotyczy części nr 2 - "Dostawa bramy stałociśnieniowej i namiotu ekspresowego)"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-11

Ogłoszenie nr 500296018-N-2018 z dnia 11-12-2018 r.

Gmina Staszów: "Dostawa sceny mobilnej, barierek stalowych, bramy stałociśnieniowej, namiotu ekspresowego oświetlenia scenicznego i agregatu prądotwórczego w ramach zadania "Plenerowa Gmina Staszów - zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej SOK" wspófinansowanego z Programu Infrastruktura domów kultury ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury" (powtórzenie postępowania, dotyczy części nr 2 - "Dostawa bramy stałociśnieniowej i namiotu ekspresowego)"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633619-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Staszów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040974900000, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158 642 014, e-mail bzp@staszow.pl, faks 158 643 261.
Adres strony internetowej (url): www.staszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa sceny mobilnej, barierek stalowych, bramy stałociśnieniowej, namiotu ekspresowego oświetlenia scenicznego i agregatu prądotwórczego w ramach zadania "Plenerowa Gmina Staszów - zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej SOK" wspófinansowanego z Programu Infrastruktura domów kultury ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury" (powtórzenie postępowania, dotyczy części nr 2 - "Dostawa bramy stałociśnieniowej i namiotu ekspresowego)"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.57.24.2018.II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa bramy stałociśnieniowej 1 kpl. i namiotu ekspresowego 1 kpl., w ramach zadania "Plenerowa Gmina Staszów - zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej SOK", współfinansowanego z Programu Infrastruktura domów kultury ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury wraz z wszelkimi kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru oraz gwarancji jakości na dostarczony towar oraz innych koniecznych do wykonania prac gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie przedmioty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Miejscem dostawy będzie Staszowski Ośrodek Kultury ul. Parkowa 6, 28-200 Staszów. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 7 SIWZ, określa pełny zakres przedmiotowego zamówienia. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 6 SIWZ. Zadanie będzie wspófinansowane z Programu Infrastruktura domów kultury ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na dostawy objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty ich odbioru końcowego. Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SIWZ. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37525000-4


Dodatkowe kody CPV: 39522530-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10552.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INVENTINI Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 14
Kod pocztowy: 44-338
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10782.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10782.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13634.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

INFORMACJA O ZAOFEROWANYM OKRESIE GWARANCJI I RĘKOJMI WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJKRÓTSZYM I NAJDŁUŻSZYM ZAOFEROWANYM OKRESEM GWARANCJI I RĘKOJMI: Okres gwarancji i rękojmi w wybranej ofercie: 24 miesiące, Najkrótszy zaoferowany okres gwarancji i rękojmi: "udzielamy gwarancji (producent wyłącza rękojmię oferując korzystniejsze okresy gwarancji) na dostawy objęte przedmiotowym zamówieniem na okres 12 miesięcy na poszycie i akcesoria namiotów+36 miesięcy na stelaż aluminiowy namiotu + 36 miesięcy na nadruk sublimacyjny na falbanie namiotu+ 24 miesiące na bramę stałociśnieniową od daty odbioru końcowego.", Najdłuższy zaoferowany okres gwarancji i rękojmi: "udzielamy gwarancji (producent wyłącza rękojmię oferując korzystniejsze okresy gwarancji) na dostawy objęte przedmiotowym zamówieniem na okres 12 miesięcy na poszycie i akcesoria namiotów+36 miesięcy na stelaż aluminiowy namiotu + 36 miesięcy na nadruk sublimacyjny na falbanie namiotu+ 24 miesiące na bramę stałociśnieniową od daty odbioru końcowego." INFORMACJA O ZAOFEROWANYM TERMINIE PŁATNOŚCI WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJKRÓTSZYM I NAJDŁUŻSZYM ZAOFEROWANYM TERMINEM PŁATNOŚCI: Termin płatności w wybranej ofercie: 30 dni, Najkrótszy zaoferowany termin płatności: 14 dni, Najdłuższy zaoferowany termin płatności: 30 dni


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.