eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › ZAKUP,DOSTAWA I MONTAŻ POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.:"TIK NA TAKK- KOMPLEKSOWE WSPARCIE SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z GMINY BISKUPIEC - II EDYCJA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-11

Ogłoszenie nr 500295706-N-2018 z dnia 11-12-2018 r.

Gmina Biskupiec: ZAKUP,DOSTAWA I MONTAŻ POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.:"TIK NA TAKK- KOMPLEKSOWE WSPARCIE SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z GMINY BISKUPIEC - II EDYCJA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
ROP Województwa Warminkso Mazurksiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635422-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500253405-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Biskupiec, Krajowy numer identyfikacyjny 53281400000, ul. ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 56 4745057 do 59, e-mail ugb@gminabiskupiec.pl, faks 564 747 952.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP,DOSTAWA I MONTAŻ POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.:"TIK NA TAKK- KOMPLEKSOWE WSPARCIE SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z GMINY BISKUPIEC - II EDYCJA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.25.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu polegająca na zakupie, dostawie i montażu pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu pn.:"TIK na TAK - kompleksowe wsparcie szkół podstawowych z Gminy Biskupiec - II edycja" Projekt "Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu pn.:"TIK na TAK - kompleksowe wsparcie szkół podstawowych z Gminy Biskupiec - II edycja" realizowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020 Nr umowy o dofinansowanie: RPWM.02.02.01-28-0006/17-00 W skład kategorii pomocy wchodzą: 1) Pomoce dydaktyczne dla Szkoły podstawowej w Ostrowitem 1 PRZENOŚNY ZESTAW KOMPUTEROWY DLA UCZNIA Z SYSTEMEM OPERACYJNYM - 22 szt 2 PRZENOŚNY KOMPUTER DLA NAUCZYCIELA WRAZ Z SYSTEMEM OPERACYJNYM - 6 szt 3 PROJEKTOR Z UCHWYTEM - 4 szt 4 TABLICA INTERAKTYWNA Z UCHWYTEM- 4 szt 5. DODATKOWE OPROGRAMOWANIE KOMPUTEROWE DO TABLIC INTERAKTYWNYCH - 1 pakiet 6 ZASILACZ UPS - 3 szt 7 MOBILNA SZAFKA Z ŁADOWANIEM - 1 szt 8 OPROGRAMOWANIE - PAKIET BIUROWY NA 15 STANOWISK - WERSJA EDUKACYJNA- 2 szt 9 PROGRAM KOMPUTEROWY DO ZARZĄDZANIA PRACOWNIĄ INFORMATYCZNĄ I KONTROLĄ PRACY UCZNIÓW - 27 szt 10 OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE 30 STANOWISK NA 3 LATA - 3 pakiety 11 OPROGRAMOWANIE DO KONTROLI TREŚCI NIEPOŻĄDANYCH LICENCJA NA 3 LATA- 27 szt 12 INSTALACJA SIECI INTERNETOWEJ, KONFIGURACJA SPRZĘTU ICT I OPROGRAMOWANIA - 1 usługa 13 RUTER- 1 szt 14 PUNKTY DOSTĘPOWE- 4 szt 15 OKABLOWANIE STRUKTURALNE- 1 szpula 16 ZAKUP GŁOŚNIKÓW DO ZESTAWU TABLICA - PROJEKTOR- 4 szt 17 KSEROKOPIARKA- 1 szt 18 AKCESORIA DO KOMPUTERA ( MYSZ, SŁUCHAWKI) - 27 szt 19 ZESTAW SZKOLENIOWY DLA UCZNIA ( NOTATNIK , DŁUGOPIS, TECZKA)- 30 szt 20 MEBLE DO PRACOWNI KOMPUTEROWEJ (STOLIK+KRZESŁO DLA UCZNIA I NAUCZYCIELA)- 20 zestawów 2) pomoce dydaktyczne dla Szkoły Podstawowej im. Juliana Tuwima w Lipinkach 1 PRZENOŚNY ZESTAW KOMPUTEROWY DLA UCZNIA Z SYSTEMEM OPERACYJNYM - 22 szt 2 PRZENOŚNY KOMPUTER DLA NAUCZYCIELA WRAZ Z SYSTEMEM OPERACYJNYM - 5 szt 3 KSEROKOPIARKA - 1 szt 4 PROJEKTOR Z UCHWYTEM - 3 szt 5 TABLICA INTERAKTYWNA Z UCHWYTEM - 3 szt 6. DODATKOWE OPROGRAMOWANIE KOMPUTEROWE DO TABLIC INTERAKTYWNYCH- 1 pakiet 6 RUTER - 1 szt 7 PUNKT DOSTĘPOWY WI-FI - 4 szt 8 ZASILACZ UPS- 3 szt 9 OKABLOWANIE STRUKTURALNE- 1 szpula 10 MOBILNA SZAFKA Z ŁADOWANIEM - 1 szt 11 OPROGRAMOWANIE - PAKIET BIUROWY NA 15 STANOWISK - WERSJA EDUKACYJNA- 2 pakiety 12 PROGRAM KOMPUTEROWY DO ZARZĄDZANIA PRACOWNIĄ INFORMATYCZNĄ I KONTROLĄ PRACY UCZNIÓW - 27 szt 13 OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE30 STANOWISK NA 3 LATA - 3 pakiety 14 OPROGRAMOWANIE DO KONTROLI TREŚCI NIEPOŻĄDANYCH LICENCJA NA 3 LATA- 27 szt 15 INSTALACJA SIECI INTERNETOWEJ, KONFIGURACJA SPRZĘTU ICT I OPROGRAMOWANIA- 1 usługa 16 GŁOSNIKI DO ZESTAWU TABLICA-PROJEKTOR- 3 zestawy 17 AKCESORIA DO KOMPUTERA ( MYSZ, SŁUCHAWKI)- 27 szt 18 KAMERA CYFROWA - 1 szt 19 APARAT CYFROWY- 1 szt 20 MEBLE DO PRACONI KOMPUTEROWEJ ( STÓŁ I KRZESŁO) - 20 zestawów 21 ZESTAW SZKOLENIOWY DLA UCZNIA ( NOTATNIK , DŁUGOPIS, TECZKA)- 35 sztuk 3) pomoce dydaktyczne dla Szkoły Podstawowej im. Wójta Kazimierza Tomaszewskiego w Krotoszynach 1 PRZENOŚNY ZESTAW KOMPUTEROWY DLA UCZNIA Z SYSTEMEM OPERACYJNYM - 22 szt 2 PRZENOŚNY KOMPUTER DLA NAUCZYCIELA WRAZ Z SYSTEMEM OPERACYJNYM - 5 szt 3 KSEROKOPIARKA - 1 szt 4 PROJEKTOR Z UCHWYTEM - 4 szt 5 TABLICA INTERAKTYWNA Z UCHWYTEM- 5 szt 6. DODATKOWE OPROGRAMOWANIE KOMPUTEROWE DO TABLIC INTERAKTYWNYCH - 1 pakiet 7 ZASILACZ UPS - 3 szt 8 MOBILNA SZAFKA Z ŁADOWANIEM- 1 szt 9 OPROGRAMOWANIE - PAKIET BIUROWY NA 15 STANOWISK - WERSJA EDUKACYJNA - 2 szt 10 PROGRAM KOMPUTEROWY DO ZARZĄDZANIA PRACOWNIĄ INFORMATYCZNĄ I KONTROLĄ PRACY UCZNIÓW - 27 szt 11 OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE 30 STANOWISK NA 3 LATA - 3 szt 12 OPROGRAMOWANIE DO KONTROLI TREŚCI NIEPOŻĄDANYCH LICENCJA NA 3 LATA - 27 szt 13 KONFIGURACJA SPRZĘTU ICT I OPROGRAMOWANIA - 27 szt - usługa 14 ZAKUP ZESTAWU: ROBOT EDUKACYJNY +TABLET - 9 szt 15 AKCESORIA DO KOMPUTERA ( MYSZ, SŁUCHAWKI) - 27 szt 16 ZESTAW SZKOLENIOWY DLA UCZNIA ( NOTATNIK , DŁUGOPIS, TECZKA)- 60 sztuk 4) pomoce dydaktyczne dla Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Biskupcu 1 PRZENOŚNY ZESTAW KOMPUTEROWY DLA UCZNIA Z SYSTEMEM OPERACYJNYM- 22 szt 2 PRZENOŚNY KOMPUTER DLA NAUCZYCIELA WRAZ Z SYSTEMEM OPERACYJNYM - 7 szt 3 PROJEKTOR Z UCHWYTEM - 4 szt 4 TABLICA INTERAKTYWNA Z UCHWYTEM - 4 szt 5. DODATKOWE OPROGRAMOWANIE KOMPUTEROWE DO TABLIC INTERAKTYWNYCH- 1 pakiet 6 ZASILACZ UPS- 3 szt 7 MOBILNA SZAFKA Z ŁADOWANIEM- 1 szt 8 OPROGRAMOWANIE - PAKIET BIUROWY NA 15 STANOWISK - WERSJA EDUKACYJNA- 2pakiety 9 PROGRAM KOMPUTEROWY DO ZARZĄDZANIA PRACOWNIĄ INFORMATYCZNĄ I KONTROLĄ PRACY UCZNIÓW - 29 szt 10 OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE 30 STANOWISK NA 3 LATA - 3 pakiety 11 OPROGRAMOWANIE DO KONTROLI TREŚCI NIEPOŻĄDANYCH LICENCJA NA 3 LATA- 29 szt 12 INSTALACJA SIECI INTERNETOWEJ, KONFIGURACJA SPRZĘTU ICT I OPROGRAMOWANIA- 1 usługa 13 RUTER - 1 szt 14 PUNKTY DOSTĘPOWE - 4 szt 15 OKABLOWANIE STRUKTURALNE- 1 szpula 16 ZAKUP INTERAKTYWNEJ POMOCY EDUKACYJNEJ - 1 szt 17 ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO INTERAKTYWNEJ POMOCY - 1 pakiet 18 AKCESORIA DO KOMPUTERA ( MYSZ, SŁUCHAWKI)- 22 szt 19 ZESTAW SZKOLENIOWY DLA UCZNIA ( NOTATNIK , DŁUGOPIS, TECZKA) - 70 szt 20 ZAKUP APARATÓW CYFROWYCH Z AKCESORIAMI - 4 szt Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych zostały podane w załącznikach Nr 6, 7 , 8 , 9 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż wszystkie w/w pomoce muszą odpowiadać minimalnym wymaganiom wskazanym w dokumencie pn.:"Zestawienie standardu i cen rynkowych w zakresie najczęściej finansowanych wydatków" , który stanowi załącznik nr 10 do siwz. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych / 3. Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: 1.) posiadać deklarację CE - deklaracja Conformité Européenne; 2. )posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; 3. )w przypadku komputerów przenośnych - spełniają wymogi normy Energy Star 5.0; 4. )są fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 5. )posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; 6. )posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, 7.)Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Miejsce dostawy pomocy: 1) Szkoła Podstawowa im. Juliana Tuwima w Lipinkach , Lipinki 7, 13-334 Łąkorz - według wykazu stanowiącego załącznik nr 6 do siwz 2) Szkoła Podstawowa w Ostrowitem, Ostrowite 34, 13-334 Łąkorz - według wykazu stanowiącego załącznik nr 7 do siwz 3) Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Biskupcu, ul. Grudziądzka 28, 13-340 Biskupiec - według wykazu stanowiącego załącznik nr 8 do siwz 4) Szkoła Podstawowa im. Wójta Kazimierza Tomaszewskiego w Krotoszynach, Bielice 120, 13-330 Krotoszyny - według wykazu stanowiącego załącznik nr 9 do siwz Zamawiający wymaga aby całość umowy zrealizowana została dla każdej placówki w jednej dostawie. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na 4 części - każda szkoła ta jedna część: Część nr 1 - dostawa pomocy dla szkoły podstawowej im. Juliana Tuwima w Lipinkach Część nr 2 - dostawa pomocy dla szkoły podstawowej w Ostrowitem Część nr 3 - dostawa pomocy dla szkoły podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Biskupcu Cześć nr 4 - dostawa pomocy do szkoły podstawowej im. Wójta Kazimierza Tomaszewskiego w Krotoszynach Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na każdą część. W przypadku składania oferty na kilka części należy złożyć na każdą część osobną ofertę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30231200-9


Dodatkowe kody CPV: 30241000-0, 30217000-3, 30216110-0, 30233231-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: DOSTAWA POMOCY DL ASKZOŁY PODSTAWOWEJ IM.JULIANA TUWIMA W LIPINKACH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 104391.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALLTECH SP.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. SPÓŁDZIELCZA 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: PŁOCK
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 124107.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85094.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149275.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: DOSTAWA POMOCY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ OSTROWITEM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 109647.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALLTECH SP.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. SPÓŁDZIELCZA 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: PŁOCK
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130274.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89785.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 168041.37
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: DOSTAWA POMOCY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM.MIKOŁAJA KOPERNIKA W BISKUPCU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114599.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALLTECH SP.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. SPÓŁDZIELCZA 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: PŁOCK
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135619.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 91643.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178386.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: DOSTAWA POMOCY DLA SKZOŁY PODSTAWOWEJ IM. WÓJTA KAZIMIERZA TOMASZEWSKIEGO W KROTOSZYNACH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114707.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 146147.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 91049.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179866.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.