Ogłoszenie z dnia 2018-12-10
Ogłoszenie nr 500295436-N-2018 z dnia 10-12-2018 r.
Sanok: "Poprawa bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim poprzez rozbudowę i przebudowę SP ZOZ w Sanoku - ETAP I Blok Operacyjny i Centralna Sterylizatornia"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: "Poprawa bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim poprzez rozbudowę i przebudowę SP ZOZ w Sanoku - ETAP I Blok Operacyjny i Centralna Sterylizatornia" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 626524-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500076364-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500082126-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 37044434500000,
ul. ul. 800-lecia
26,
38500
Sanok, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 656 290, e-mail
zam.pub@zozsanok.pl, faks
134 656 290.
Adres strony internetowej (url): www.zozsanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Poprawa bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim poprzez rozbudowę i przebudowę SP ZOZ w Sanoku - ETAP I Blok Operacyjny i Centralna Sterylizatornia"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SPZOZ/PN/50/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pod nazwą : "Poprawa bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim poprzez rozbudowę i przebudowę SP ZOZ w Sanoku - ETAP I Blok Operacyjny i Centralna Sterylizatornia" Inwestycja określona w projekcie budowlanymi i projektach wykonawczych została podzielona na 3 etapy realizacyjne: Etap I, wchodzący w skład niniejszego przetargu i projektu w ramach podziałania 6.2.1. Obejmuje on wykonanie poniżej wymienionych prac: - zagospodarowanie terenu wraz z instalacjami zewnętrznymi, przyłączami, oraz zakresem drogowym (chodniki, schody terenowe) - przebudowę części korytarza i pomieszczeń segmentu A (korytarz w segmencie A - w zakresie przejścia do segmentu B) - budowę segmentu B (łącznika) - obiektu 3 kondygnacyjnego wraz z klatką schodową oraz dźwigiem osobowym, - przebudowę segmentu C w zakresie: - 1 kondygnacji, z przeznaczeniem na Centralną Sterylizację - 2 kondygnacji, z przeznaczeniem na Blok Operacyjny - Wzmocnienie konstrukcji - pomieszczenia na kondygnacji I segmentu C, pomiędzy osiami C-G/1-5 - "rewizja nr 1" dla konstrukcji wsporczej segmentu C wraz z przywróceniem stanu technicznego do stanu pierwotnego (z użyciem takich samych materiałów) - roboty budowlane, sanitarne, elektryczne. - remont istniejącego dachu - na fragmencie - nad Blokiem Operacyjnym - Dostawy wraz z robotami montażowymi i instalacyjnymi Etapy II i III nie wchodzą w zakres realizowanego projektu natomiast stanowią element szerszego projektu i realizowane będą w późniejszym terminie.
II.4) Główny kod CPV: 45215100-8
Dodatkowe kody CPV:
33100000-1,
45100000-8,
45300000-0,
45400000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta w dniu 11.04.2018r. Termin wykonania całego przedmiotu umowy (rozumianego jako datę wpisu do dziennika budowy potwierdzonego następnie protokołem odbioru końcowego) określa się do dnia: 01.11.2018r. roku (zmieniony termin aneksem nr 1 do umowy na dzień :30.11.2018r.)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmienia się § 8 ust. 3 , który otrzymuje brzmienie : Termin wykonania całego przedmiotu umowy (rozumianego jako datę wpisu do dziennika budowy potwierdzonego następnie protokołem odbioru końcowego) określa się do dnia: 15.02. 2019 roku, Zmienia się § 11 ust. 2 tj. częściowe fakturowanie wykonanych robót, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym w sześciu (6) częściach - fakturach:(informacja podana w cz.V.4) INFORMACJE DODATKOWE: )
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Strony umowy działając na podstawie § 22 ust. 1 pkt 1c, § 22 ust. 3, przedmiotowej umowy w związku z częścią XXV pkt. 1 ppkt. 1a, pkt 5 i 6 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, mając na względzie treść pisma Wykonawcy z dnia 31.10.2018r. i 14.11.2018 oraz faktyczny okres konieczny na uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę (wniosek złożono 12.06.2018r. pozwolenie zmieniono prawomocnie 22.08.2018) istnieje podstawa do przesunięcia proporcjonalnie umownego terminu wykonania prac budowlanych
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmienia się § 11 ust. 2 , który otrzymuje brzmienie :
"§ 11 ust. 2
2.Zamawiający przewiduje częściowe fakturowanie wykonanych robót, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym w sześciu (6) częściach - fakturach:
1. Pierwsza faktura w kwocie nie większej niż 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych i 00/100 gr.) będzie wystawiona do dnia 15 maja 2018r. Podstawą zapłaty powyższej faktury będzie podpisany bez uwag protokół odbioru częściowego (wg. wzoru - zał nr 7 do umowy).
2. Druga faktura w kwocie nie większej niż 3 500 000,00 zł (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych i 00/100 gr.) będzie wystawiona do dnia 15 lipca 2018r. Podstawą zapłaty powyższej faktury będzie podpisany bez uwag protokół odbioru częściowego (wg. wzoru - zał nr 7 do umowy).
3. Trzecia faktura w kwocie nie większej niż 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych i 00/100 gr.) będzie wystawiona do dnia 15 września 2018r. Podstawą zapłaty powyższej faktury będzie podpisany bez uwag protokół odbioru częściowego (wg. wzoru - zał nr 7 do umowy).
4. Czwarta faktura w kwocie nie większej niż 4 500 000,00 zł (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych i 00/100 gr.) będzie wystawiona do dnia 15 października 2018r. Podstawą zapłaty powyższej faktury będzie podpisany bez uwag protokół odbioru częściowego (wg. wzoru - zał nr 7 do umowy)
5. Piąta faktura w kwocie nie większej niż 3 500 000,00 zł (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych i 00/100 gr.) będzie wystawiona do dnia 18 grudnia 2018r. Podstawą zapłaty powyższej faktury będzie podpisany bez uwag protokół odbioru częściowego (wg. wzoru - zał nr 7 do umowy)
6. Szósta faktura końcowa w pozostałej kwocie zostanie wystawiona i zapłacona po końcowym odbiorze robót ."
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej na potrzeby Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku ZADANIE 1, 2 i 3
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Zagórz, Gm. Zagórz-M
- Dostawa ambulansu medycznego typu A wraz z wyposażeniem medycznym dla Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zespołu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Sanoku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2046R Krzemienna - Raczkowa -Jurowce w km 18+243-18+348 polegająca na budowie chodnika w m. Srogów Górny"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnią lekkoatletyczną oraz placu zabaw przy filii Samorządowego Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Jana Pawła II 23 w Sanoku
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- "Sukcesywna dostawa materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, implantów oraz jednorazowa dostawa urządzeń medycznych"
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Dostawa spektralnego tomografu okulistycznego z funduskamerą i drukarką dla SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.