To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-10
Ogłoszenie nr 500295181-N-2018 z dnia 10-12-2018 r.
Gmina Gołdap: Dowożenie uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Gołdap w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 30 czerwca 2020 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 651382-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Gołdap, Krajowy numer identyfikacyjny 79067123100000,
ul. Plac Zwycięstwa
14,
19500
Gołdap, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
876 156 000, e-mail
jolanta.sztabinska@goldap.pl, faks
876 150 800.
Adres strony internetowej (url): www.goldap.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Gołdap w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 30 czerwca 2020 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OPR-ZP.271.1.50.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie dzieci i uczniów do szkół w formie zakupu przez Zamawiającego biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2019 r. do 30.06.2020 r. w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j.: Dz.U. z 2017, poz. 1603 ze zm.), z wyłączeniem okresu wakacyjnego w miesiącach lipiec i sierpień. 1.2. Przewidywana łączna liczba dzieci - uczniów dowożonych do szkół (aktualne na dzień ogłaszania niniejszego postępowania), wynosi w skali miesiąca 466, tj: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA, obejmowała będzie 208 uczniów : I Trasa - Niedrzwica, Piękne Łąki, Bałupiany, Somaniny, Mażucie, Pietraszki, Użbale, Łobody - 61 uczniów II Trasa - Boćwinka, Nowa Boćwinka, Osieki, Jany, Rożyńsk Mały, Sokoły, Juchnajcie, Skocze, Kośmidry - 70 uczniów III Trasa - Botkuny, Kolniszki, Jurkiszki, Galwiecie - 52 uczniów IV Trasa - Dunajek, Siedlisko- 25 uczniów II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA, obejmowała będzie 258 uczniów: V Trasa - Kozaki, Jabramowo - 60 uczniów VI Trasa - Pogorzel, Bronisze, Górne, dzięgiele, Żelazki, Babki, Regiele - 74 uczniów VII Trasa - Marcinowo, Gieraliszki, Rożyńsk Wielki, Boćwiński Młyn, Boćwinka, Okrasin, Główka, Jeziorki Wielkie, Grabowo, Suczki, Konikowo - 44 uczniów VIII Trasa - Wrotkowo, Zatyki, Wilkasy, Kamionka, Rudzie, Nasuty, Kowalki, Wronki Wielkie, Jabłońskie - 80 uczniów 1.3. Trasy, miejscowości i szkoły, z których realizowany będzie dowóz i powrót uczniów zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ, według, którego zamówienie będzie realizowane (załącznik nr 7 obejmuje część I i II zamówienia). 1.4. W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów utworzonych na podstawie niniejszej SIWZ, poza niniejszym zleceniem Wykonawca, może świadczyć odpłatnie usługi transportowe na rzecz innych osób (m.in. mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić miejsce siedzące dzieciom, uczniom w autobusie. 1.5. Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne, uczniowie szkół podstawowych oraz gimnazjów na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę na wniosek upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w oparciu o imienne listy uczniów uprawnionych do korzystania z przewozu 1.6. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy zabezpieczy bilety i przekaże protokołem zdawczo - odbiorczym pracownikowi Urzędu Miejskiego w terminie do 25 każdego miesiąca, poprzedzającego miesiąc w którym, będą obowiązywały bilety. 1.7. Wykonawca oprócz biletów miesięcznych musi zapewnić opiekę dla przewożonych uczniów w czasie dowożenia do szkoły i odwożenia do punktu zbiorczego. 1.8. Opiekun ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu do chwili przekazania ich szkole oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku w swojej miejscowości. 1.9. Wyznaczony opiekun, odprowadza przewożone dzieci pod drzwi wejściowe szkoły, a powracające ze szkoły, odbiera spod drzwi szkoły i wprowadza do autobusu. 1.10. Do obowiązków opiekuna należy również otwieranie i zamykanie drzwi w autobusie oraz asystowanie przy wsiadaniu i wysiadaniu dzieci na przystankach. 1.11. Opiekunem dowożonych dzieci może być osoba pełnoletnia, zdrowa, posiadająca przeszkolenie lub kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i jest w stanie utrzymać dobry kontakt z dziećmi niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu (kierowca nie może być jednocześnie opiekunem w autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun). 1.11. Uczniowie do szkoły powinni być dowiezieni nie wcześniej niż na 40 min. i nie później niż na 10 min. przed rozpoczęciem zajęć. We wszystkich szkołach zajęcia rozpoczynają się o godzinie 8.00. 1.12. Odwożenie ze szkół odbywa się dwa razy dziennie: ? po pięciu godzinach lekcyjnych tj.: po godz. 12.50, z wyjątkiem Szkoły Podstawowej w Grabowie do miejscowości wskazanych w Załączniku Nr 7 do SIWZ (część I i II zamówienia), ? po sześciu godzinach tj.: po godz. 13.40 tylko ze Szkoły Podstawowej w Grabowie, do miejscowości wskazanych w Załączniku Nr 7 do SIWZ (część I i II zamówienia), ? po ośmiu godzinach lekcyjnych, tj.: po godz. 15.10 z wyjątkiem Szkoły Podstawowej w Grabowie do miejscowości wskazanych w Załączniku Nr 7 do SIWZ (część I i II zamówienia), ? po dziewięciu godzinach tj. po godz. 16.00 tylko ze Szkoły Podstawowej w Grabowie, do miejscowości wskazanych w Załączniku Nr 7 do SIWZ (część I i II zamówienia). 1.13. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przewozowej pojazdami spełniającymi wymagania szczegółowe dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane dokumenty, potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowy (t.j.: Dz. U z 2017 r., poz. 2200 ze zm.). 1.14. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zapewni pojazd zastępczy, spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 1.15. W okresach zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane. 1.16. Przewoźnik ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 1.17 Rozliczenie dowozu uczniów będzie dokonywane comiesięcznie na podstawie wystawionej faktury lub noty po odebraniu biletów miesięcznych przez Zamawiającego protokołem zdawczo-odbiorczym. 1.18. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, polisy ubezpieczenia w zakresie OC i NNW 1.19. Harmonogram dowozu dzieci zostanie ustalony przed rozpoczęciem tego roku szkolnego. 1.20. Zakres rzeczowy umowy może ulec zmianie już na etapie rozpoczęcia świadczenia usługi, tj. od dnia 01.01.2019 r., liczba dzieci (aktualna na dzień publikacji niniejszego postępowania), które będą korzystały z usługi dowożenia określona została w załączniku nr 7 do SIWZ (załącznik nr 7 obejmuje część I i II zamówienia) i może ulec zmianie już na etapie rozpoczęcia realizacji usługi dowożenia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dowożenie uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Gołdap obejmująca trasy oznaczone nr I, II,II i IV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
337930.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Podlaska Komunikacja Samochodowa NOVA S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
359978.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dowożenie uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Gołdap obejmująca trasy oznaczone nr V, VI, VII i VIII |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
419968.94
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Podlaska kominikacja Samochodowa NOVA S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
452635.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przebudową ulicy Polnej w Gołdapi
- Dokończenie budowy Zakładu Przyrodoleczniczego w Uzdrowisku Gołdap
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA, ROZSYPANIE, WBUDOWANIE, WYRÓWNANIE I UWAŁOWANIE ŻWIRU, TŁUCZNIA,DESTRUKTU I KRUSZYWA BETONOWEGO DLA GMINY STANISŁAWÓW W 2024 ROKU
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
- Wycieczka do Krakowa
- Dostawa kamienia wapiennego
- Świadczenie usługi transportowej uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle V-XII 2024
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.