eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywiń › Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku - centrum integracji i aktywizacji lokalnej w Łuszkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-10

Ogłoszenie nr 500294532-N-2018 z dnia 10-12-2018 r.

Gmina Krzywiń: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku - centrum integracji i aktywizacji lokalnej w Łuszkowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611555-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Krzywiń, Krajowy numer identyfikacyjny 41105057000000, ul. ul. Rynek 1, 64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 170 525, e-mail umig@krzywin.wokiss.pl, faks 655 170 676.
Adres strony internetowej (url): www.krzywin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku - centrum integracji i aktywizacji lokalnej w Łuszkowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.8.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Integracji i Aktywizacji Lokalnej w Łuszkowie. Wszystkie elementy inwestycji realizowane będą w tym samym czasie. Działka nr 636/2 znajduje się w miejscowości Łuszkowo, gmina Krzywiń. Działka położona jest w terenie zabudowanym, w centrum wsi. Działka jest zabudowana - znajduje się na niej budynek Sali wiejskiej, budynek gospodarczy oraz przystanek autobusowy. Projektuje się przebudowę, rozbudowę i nadbudowę budynku sali wiejskiej. Przebudowa polegać ma na wyburzeniu części ścian działowych i wybudowaniu dodatkowych, zamurowaniu części otworów okiennych i drzwiowych oraz wykonaniu nowych, wykonaniu nowej posadzki i generalnej zmianie układu funkcjonalnego. Dodatkowo, od południowo-wschodniej strony budynek zostanie rozbudowany. Istniejący dach budynku przeznaczony jest do rozbiórki. Na ścianach nośnych zostanie wykonany wieniec oraz nowa konstrukcja dachu, z wiązarów drewnianych. Projektowany dach ma kąt nachylenia połaci 35O. Projektuje się również wykonanie zadaszonego tarasu przylegającego do południowej ściany budynku, wykonanie podestów przed wejściami od strony północnej i wschodniej oraz pochylni dla niepełnosprawnych od strony południowej. Zaopatrzenie w energię elektryczną i wodę oraz odprowadzenie ścieków będzie się odbywać poprzez istniejące przyłącza. Dojazd do budynku dwoma istniejącymi zjazdami z drogi dz. nr ew. 598/2. Miejsca postojowe obsługujące projektowany budynek zlokalizowane są przy drodze 598/2. Bilans terenu: Powierzchnia działki 2198,00 m2 (100% działki), Powierzchnia zabudowy 519,17 m2 (23,62% działki), W tym budynek rozbudowywany: 473,51 m2, Pow. obszarów utwardzonych (kostka brukowa) 570,74 m2 (25,97% działki), Powierzchnia biologicznie czynna: 1108,09 m2 (50,41% działki). Budynek Centrum Integracji i Aktywizacji Lokalnej w Łuszkowie podzielony będzie na trzy główne części użytkowe: zaplecze kuchenne oraz socjalne w części zachodniej, sala bankietowa i konferencyjna w części południowo-wschodniej i centralnej oraz toalety dla gości w części północnowschodniej. Dodatkowo, w obrębie budynku zlokalizowane będą pomieszczenie na odpady konsumpcyjne i kotłownia, z niezależnymi wejściami z zewnątrz. Parametry powierzchniowo-kubaturowe: długość budynku 27,77 m, szerokość budynku 17,72m, wysokość całkowita 8,75 m, kubatura 3017,0 m3, liczba kondygnacji 1, powierzchnia zabudowy budynku 73,44 m2, powierzchnia całkowita budynku 561,07 m2. Opis podstawowych elementów konstrukcyjno-budowlanych a) Fundamenty. Projektuje się ławę fundamentową pod ścianę nośną części rozbudowywanej budynku, ławę pod murek oporowy przy pochylni dla niepełnosprawnych, stopy fundamentowe pod słupy tarasu, stopę fundamentową pod słup stalowy oraz stopę pod projektowany komin. Wszystkie ławy i stopy projektuje się jako żelbetowe. b) Ściany. Ściany fundamentowe zaprojektowano jako jednowarstwowe, z bloczków betonowych M6 gr. 24cm. Wysokość ścian od poziomu ławy fundamentowej: 75cm. Ściany części rozbudowywanej - z pustaków ceramicznych poryzowanych, ocieplone styropianem grubości 14,0cm. Wykończenie zewnętrzne: tynk mineralny, wykończenie wewnętrzne: tynk gipsowy. Ściany istniejące - docieplenie styropianem grubości 14,0cm. Wykończenie zewnętrzne: tynk mineralny, wykończenie wewnętrzne: gładź gipsowa na tynku cementowo-wapiennym. Dodatkowo, ściany szczytowe oraz ścianę dla oparcia murłaty w osi E wykonać z pustaków ceramicznych grubości 24cm. c) Nadproża. Nadproża w ścianach istniejących wykonać jako stalowe. Nadproża w ścianach projektowanych z belek strunobetonowych SBN 120x120. d) Wieńce. Wieńce żelbetowe, zgodnie z rysunkiem konstrukcji. e) Dach. Zaprojektowano dach dwuspadowy o kacie nachylenia 35st. Połączony z dachem płaskim o kącie nachylenia 10st. Konstrukcja z drewna sosnowego klasy C18. Konstrukcję nośną dachu stanowi układ kratownic drewnianych z desek o przekroju 2,5x14cm łączonych na gwoździe. Zaprojektowano 3 wersje wiązarów: - WK-1 - wiązar główny w osiach 1-2, 7 sztuk, - WK-2 - wiązar główny w osiach 2-3, 16 sztuk, - WK-3 - wiązar dachu płaskiego, 23 sztuki. Wiązary opierały się będą bezpośrednio na wieńcu. Mocowanie do wieńca za pośrednictwem kątowników stalowych i kotew pierścieniowych. Sztywność konstrukcji dachowej będzie zapewniało pełne deskowanie konstrukcji deskami grubości 2,5cm oraz stężenia połaciowe poprzeczne w polach skrajnych i w polu w połowie rozpiętości dachu, wykonane z łat o przekroju 4x6cm. Konstrukcję zadaszenia tarasu będą stanowiły krokwie o przekroju 8x16cm oparte na belce w osi A oraz na ścianie w osi B. Konstrukcję okapu wszystkich wiązarów będą stanowiły dobijane krokwie o przekroju 8x16cm. Zaprojektowano wiązary szczytowe o przekroju 8x16cm oparte na belkach B-2 i B-3 mocowanych w węzłach wiązarów kratowych, zgodnie z rzutem konstrukcji dachu. Nad wejściem głównym, wejściem do kotłowni i wejściem od strony zaplecza kuchennego zaprojektowano zadaszenia o konstrukcji drewnianej, zgodnie z rzutem konstrukcji dachu. Wszystkie elementy drewniane przed wbudowaniem należy zaimpregnować środkami grzybobójczymi i ogniochronnymi, natomiast miejsca stykające się z murem należy izolować papą izolacyjną. Elementy drewniane zewnętrzne strugane i malowane trzy razy lakierobejcą (np. Sadolin). Zaprojektowano kompletne systemy pokryć dachowych z blachodachówki np. Dachmetal z gąsiorami, dachówkami brzegowymi, zapewniającymi wentylację połaci dachowej oraz możliwość wejścia kominiarza na dach. Pokrycie dachowe zaprojektowano zgodnie z zaleceniami producenta. Konieczne jest zamontowanie ław i stopni kominiarskich w celu umożliwienia kontroli stanu kominów i ich czyszczenia. Zastosować obróbki dachowe systemowe lub wykonać indywidualne z blachy stalowej powlekanej. f) Kominy, przewody wentylacyjne. Komin dymowy i wentylacyjny kotłowni wykonać jako systemowy. Wentylacja pozostałych pomieszczeń zgodnie z projektem instalacji sanitarnych. g) Izolacje. Izolacje przeciwwilgociowe poziome: - na ławach i stopach fundamentowych - jedna warstwa papy termozgrzewalnej; - ściany fundamentowe i słupki żelbetowe - jedna warstwa papy termozgrzewalnej; Izolacje przeciwwilgociowe pionowe: - ściany fundamentowe - BOTAZIT BM92 zaprojektowano do wysokości 10cm ponad poziom terenu łącząc ją z izolacją poziomą ławy fundamentowej. h) Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa Zastosować drzwi i okna drewniane lub PCV. i) Sufity podwieszane. W części kuchennej wykonać sufity z płyt gkf, malowane farbami akrylowymi. W pozostałej części budynku sufity podwieszane systemowe na ruszcie 60x60cm. j) Elewacje. Elewacje wykonać zgodnie z wytycznymi dotyczącymi materiałów wykończeniowych na rysunkach elewacji. W zakresie robót elektrycznych zamówienie obejmuje (zgodnie z dokumentacją projektową): o Rozdziale energii od Rozdzielnicy Głównej budynku o Instalacji oświetlenia ogólnego o Instalacji gniazd wtyczkowych o Instalacji połączeń wyrównawczych o Ochronie przeciwporażeniowej o Ochronie przeciwprzepięciowej o Instalacji odgromowej Przyłączenie do RG nie jest przedmiotem zamówienia. W zakresie robót sanitarnych zamówienie obejmuje (zgodnie z dokumentacją projektową): o Instalację wody zimnej i ciepłej wody użytkowej; o Instalację kanalizacji sanitarnej o Instalację grzewczą; o Wykonanie instalacji, dostarczenie i montaż urządzeń w kotłowni; o Wykonanie instalacji wentylacyjnej; o Instalację klimatyzacji; o Budowa sieci kanalizacji sanitarnej zewnętrznej. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego zamówieniem wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i STWiOR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ, - dokumentacje projektowe - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ, - kosztorysy ofertowe "ślepe" - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Kody CPV: 45000000-7, 45111100-9, 45212300-9, 45330000-9, 45310000-3, 45261000-4 Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi), stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w ST. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 - letniego okresu gwarancji/rękojmi. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy "lub równoważny", co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy wykonawca zobowiązany jest także wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, sposoby wykonania zamówienia spełniają wymagania zamawiającego. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca. Ponadto zakres prac obejmuje: 1. Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza 2) obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3) atesty na materiały i prefabrykaty, 4) protokoły odbioru robót, 5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45212300-9, 45330000-9, 45310000-3, 45261000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1636017.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "MURARSTWO" - Mariusz Krauze
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Świerczyna 53D
Kod pocztowy: 64-113
Miejscowość: Świerczyna
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2012302.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1825397.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2284335.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.