eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Dostawa sprzętu TIK dla 8 OWP w ramach projektu "Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-07

Ogłoszenie nr 500294306-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.

Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy: Dostawa sprzętu TIK dla 8 OWP w ramach projektu "Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowany w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014- 2020 współfinansowanego ze środków EFS

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 646898-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy, Krajowy numer identyfikacyjny 51033365200000, ul. ul. Kolejowa 5, 13100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 252 457, e-mail cuw@nidzica.pl, faks 896 252 457.
Adres strony internetowej (url): http://bipcuw.nidzica.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu TIK dla 8 OWP w ramach projektu "Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DOA.2710.8.2018.JD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu TIK dla 8 OWP (ośrodki wychowania przedszkolnego tj. przedszkola i oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych) w ramach projektu "Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu dla poszczególnych placówek wymienionych w ust. 3, wraz z jego montażem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu pracowników OWP, zapewnieniem serwisu, gwarancji i rękojmi, przy czym minimalny okres na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące gwarancji i 24 miesiące rękojmi od wydanych rzeczy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia przez zamawiającego Jednocześnie wydłużenie wskazanych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert. 2. Przez sprzęt TIK należy rozumieć: 1) 8 szt. tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, okablowaniem i uchwytem do powieszenia tj. po 1 szt. dla każdego OWP zgodnie z opisem zawartym w SIWZ, 2) 8 szt. rzutników multimedialnych wraz z okablowaniem i uchwytem do powieszenia tj. po 1 szt. dla każdego OWP zgodnie z opisem zawartym w SIWZ, 3) 128 szt. tabletów z oprogramowaniem tj. po 16 szt. dla każdego OWP zgodnie z opisem zawartym w SIWZ, 4) 8 szt. szafek do przewożenia i ładowania tabletów tj. po 1 szt. szafki dla każdego OWP zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. 3. Miejscem dostawy sprzętu jest 8 następujących OWP: 1) Przedszkole nr 2, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica, 2) Przedszkole Nr 4 KRAINA ODKRYWCÓW, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica, 3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica, 4) Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Michała Kajki w Nidzicy, ul. Barke 3, 13-100 Nidzica, 5) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy, ul. 1 Maja 42, 13-100 Nidzica, 6) Szkoła Podstawowa im. prof. Romana Kobendzy w Łynie, Łyna 26, 13-100 Nidzica, 7) Szkoła Podstawowa im. Stanisława Mikołajczyka w Rączkach, Rączki 30, 13-100 Nidzica, 8) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Napiwodzie, Napiwoda 25a, 13-100 Nidzica. 4. Dostarczany sprzęt i urządzenia powinny być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. 5. Dostawy i prace montażowe należy przeprowadzić w sposób umożliwiający działalność OWP oraz zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. 6. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników każdego z 8 OWP z zakresu obsługi i działania dostarczanego sprzętu i urządzeń. 7. Cena urządzeń i sprzętu powinna uwzględniać koszt pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. Usługi nie mogą stanowić odrębnych pozycji na fakturze. 8. Wystawienie faktury za dostarczony sprzęt może nastąpić dopiero po jego dostawie, montażu i przeszkoleniu pracowników w każdym OWP, czego potwierdzeniem będzie protokół dostawy zatwierdzony przez Wykonawcę oraz dyrektora każdego OWP, którego wzór Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. 9. Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia tj. każde z urządzeń wskazanych w ust. 2 posiadało w widocznym miejscu oznakowanie np. w formie naklejki (projekt oznakowania należy uzgodnić z Zamawiającym) zgodne z "Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020". 10. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy przy określeniu przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy handlowe, oznacza to, że dopuszcza wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazane przez Zamawiającego przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa lub zwyczajowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w minimalnych wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. 11. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy składających się na przedmiot zamówienia został zawarty we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6


Dodatkowe kody CPV: 30230000-0, 30213000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 188263.20
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Radosław Ojrzyński Firma Handlowo- Usługowa MARAMAX R.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościelna 3
Kod pocztowy: 13-100
Miejscowość: Nidzica
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 196528.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 196528.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196528.80
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.