Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-07
Ogłoszenie nr 500294232-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego pielęgnacyjnego i wspomagającego na potrzeby wypożyczalni utworzonej w SPZOZ we Włodawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. "Kompleksowy system usług społecznych w Powiecie Włodawskim" realizowany w ramach RPO WL 2014-2020 Działanie: 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 645044-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 11019766400000,
ul. Al. J. Piłsudskiego
64,
22-200
Włodawa, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
797704880, e-mail
jolanta.siwiec@spzoz.wlodawa.pl , faks
825 724 170.
Adres strony internetowej (url): ww.spzoz.wlodawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego pielęgnacyjnego i wspomagającego na potrzeby wypożyczalni utworzonej w SPZOZ we Włodawie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ASZ.382.37.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zadanie 1 - Trójnóg 2 szt; Czwórnóg 2 szt.; Balkonik 5 szt; Chodzik 2 szt; Wózek inwalidzki 4 szt.; Wózek toaletowy 4 szt.; Krzesło toaletowe 7 szt.;Krzesło prysznicowe 5 szt.; Kule ortopedyczne 10 szt; Deska kąpielowa/siedzisko kąpielowe/ ławka na wannę 4 szt. zadanie 2 - Łóżko medyczne 6 szt zadanie 3 - Materac przeciwodleżynowy 6 szt; Poduszka przeciwodleżynowa 5 szt.; Łatwoślizg 5 szt. zadanie 4 - Ssak elektryczny 2 szt. zadanie 5 - Koncentrator tlenu 2 szt.; Przenośny koncentrator tlenu 1 szt. zadanie 6 - Rotor rehabilitacyjny 3 szt.; Drabinka ortopedyczna 15 szt; Piłka rehabilitacyjna do ćwiczeń 5 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33196100-1, 33196200-2, 33141720-3, 33193120-6, 33192120-9, 39143112-4, 33162100-4, 33158400-6, 33190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Urządzenia medyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11709.05
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: L.P.W. ROMAR Roman Marciniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9955.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Urządzenia medyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13885.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Egerton Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Urządzenia medyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3599.37
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: L.P.W. ROMAR Roman Marciniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5518.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Urządzenia medyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawa zamówień publicznych Do wyznaczonego termiunu składania ofert wpłynęła jedna oferta, której cena przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Urządzenia medyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16695.65
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aero-Medika Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Urządzenia medyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp Uzasadnienie faktyczne - brak ofert. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Przebudowa drogi gminnej nr 104234L w miejscowości Luta
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
- Remont drogi powiatowej Nr 1621L w ramach zadania inwestycyjnego - "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1621L DW 812 - Zahajki - Lipówka"
- Remont drogi powiatowej Nr 1621L w ramach zadania inwestycyjnego - "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1621L DW 812 - Zahajki - Lipówka"
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, implantów oraz jednorazowa dostawa urządzeń medycznych"
- Dostawa spektralnego tomografu okulistycznego z funduskamerą i drukarką dla SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- Sukcesywne dostawy sprzętu, wyrobów medycznych oraz odzieży ochronnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
- Dostawa jednego fabrycznie nowego ambulansu ratunkowego typu B z wyposażeniem medycznym
- Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z modernizacją odcinka mieszkalnego w budynku administracyjnym
- (24-15) Dostawa wyposażenia biurowego, magazynowego, transportowego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.