To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-07
Ogłoszenie nr 500293897-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.
Starostwo Powiatowe w Kwidzynie: Przetarg nieograniczony Świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie/uzupełniające formy wsparcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych w związku z realizacją projektu "Zdolni z Pomorza - powiat kwidzyński" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Część 1: Świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie dla uczniów szczególnie uzdolnionych zrealizowane w ilości 7 spotkań odbywających się w soboty, w przedziale czasowym od dnia 01.01.2019, do dnia 31.12.2019 r.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 645699-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 170818020,
ul. Kościuszki
29 B,
82-500
Kwidzyn, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
556465000, e-mail
zamowienia@powiatkwidzynski.pl, faks
556465002.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony Świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie/uzupełniające formy wsparcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych w związku z realizacją projektu "Zdolni z Pomorza - powiat kwidzyński" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.IV.272.26.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie/ uzupełniające formy wsparcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych od miejsca wyjazdu publicznym środkiem lokomocji (miasto Kwidzyn) do miejsca spotkania akademickiego/ uzupełniającej formy wsparcia (województwo Pomorskie), opieka obejmuje czas uczestnictwa w spotkaniu akademickim/uzupełniającej formie wsparcia, i powrót z miejsca spotkania akademickiego/ uzupełniającej formy wsparcia do miejsca wyjazdu publicznym środkiem lokomocji (miasto Kwidzyn). W przypadku wyjazdu transportem zorganizowanym świadczenie usługi opieki obejmuje czas, od miejsca zbiórki wyjazdu (miasto Kwidzyn), poprzez czas trwania spotkania akademickiego/ uzupełniającej formy wsparcia (obszar województwa pomorskiego), do miejsca powrotu (miasto Kwidzyn). 2. Zamówienie zostało podzielona na trzy części: Część 1: Świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie dla uczniów szczególnie uzdolnionych zrealizowane w ilości 7 spotkań odbywających się w soboty, w przedziale czasowym od dnia 01.01.2019, do dnia 31.12.2019 r. Część 2: Świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie dla uczniów szczególnie uzdolnionych zrealizowane w ilości 7 spotkań odbywających się w soboty, w przedziale czasowym od dnia 01.01.2019 umowy, do dnia 20.12.2019 r. Część 3:, Świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na uzupełniające formy wsparcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych zrealizowane w ilości 2 spotkań odbywających się w dowolny dzień tygodnia, w przedziale czasowym w okresie od dnia 01.01.2019 do dnia 31.12.2019 r. 3. Część 1 i Część 2 może być realizowane w tym samym czasie w różnym miejscu, stąd Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert na obie części przez Wykonawcę wykonującym osobiście przedmiot zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert przez Wykonawcę wykonującym osobiście przedmiot zamówienia zadania na Część 1 i 3 lub Część 2 i 3. 4. Opieka będzie zlecana w zależności od potrzeb, z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem. 5. W wyjątkowych przypadkach (gdy informacja o spotkaniu akademickim/uzupełniającej formie wsparcia wpłynie w czasie krótszym niż 2 dni przed spotkaniem), termin wskazany w pkt. 4 może ulec skróceniu do 1 dnia. 6. Przewidywana maksymalna ilość świadczonych usług wynosi dla; 1. Części 1: 84 godziny, podzielone na 7 wyjazdów, dla całej części, zlecane sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w okresie od dnia 01.01.2019 do dnia 31.12.2019 r. 2. Części 2: 84 godziny, podzielone na 7 wyjazdów, dla całej części, zlecane sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w okresie od dnia 01.01.2019 do dnia 20.12.2019 r. Części 3: 25 godzin, podzielonych na 2 wyjazdy, dla całej części, zlecane sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w okresie od dnia 01.01.2019 do dnia 31.12.2019 r., 7. Maksymalna liczba uczestników podczas jednego wyjazdu w ramach realizacji jednej części jest taka sama dla wszystkich trzech części i wynosi - 15 osób. 8. W ramach realizacji części 1 i/lub 2 i/lub 3 Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował jedną osobą dla realizacji każdej części (Wykonawca będący osobą fizyczną może wskazać sam siebie jako opiekuna w jednej części tj część 1 lub część 2 oraz może być jednocześnie realizatorem Części 1 i 3 lub Części 2 i 3 ) oraz zapewni: a) bezpieczeństwo i opiekę uczestnikom spotkań akademickich/uzupełniających form wsparcia we wskazanych przez zamawiającego terminach, godzinach i miejscu, 9. W ramach realizacji części 1 i/lub 2, i/lub 3 Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia następującej dokumentacji: a) Sporządzenie raportu zawierającego ilość godzin opieki po każdym spotkaniu akademickim/ uzupełniającej formie wsparcia, zawierającego godzinę wyjazdu, czas trwania spotkania, godzinę przyjazdu do miasta Kwidzyn. b) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania listy obecności, oddzielnej dla każdego spotkania akademickiego/uzupełniającej formie wsparcia, zawierającej termin, miejsce, temat spotkania, imię i nazwisko uczestników, potwierdzenie uczestnictwa wskazanych osób w spotkaniu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania listy obecności w terminie nie później niż 2 dni robocze od dnia zakończenia spotkania do siedziby Zamawiającego. c) Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 5 dni roboczych, liczonych od dnia wydarzenia, do sporządzenia notatki opisującej temat spotkania, jego przebieg, podejmowaną tematykę, działania wykonywane przez uczestników w jego trakcie, wraz z minimum 3 zdjęciami wykonanymi podczas spotkania, dla każdego spotkania akademickiego/uzupełniającej formy wsparcia. Notatka wraz ze zdjęciami każdorazowo zostanie upubliczniona przez Zamawiającego na stronach internetowych dedykowanych realizacji projektu. d) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do samodzielnego potwierdzenia u organizatora spotkania akademickiego/uzupełniającej formy wsparcia, daty i miejsca odbywania się spotkania. W sytuacji odwołania spotkania przez organizatora, wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie wszystkich zdeklarowanych uczestników spotkania oraz Zamawiającego. e) Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za sprawowanie opieki w przypadku odwołania spotkania przez organizatora najpóźniej do godziny 20.00 w dniu poprzedzającym spotkanie. 10. Zamawiający wypłaci wynagrodzenie w częściach według zrealizowanych - wykonanych godzin opieki za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym była realizowana usługa, proporcjonalnie do liczby przepracowanych godzin w tym miesiącu. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia określa - Załącznik nr 1 do SIWZ 12. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 13. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 14. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 15. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów, wyrobów lub innych elementów związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. 16. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 16.1. Zamawiający odstępuje od określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, albowiem wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. W świetle tego przepisu stosunek pracy występuje o ile spełnione są łącznie przesłanki w nim wymienione. Czynności, w zakresie realizacji zamówienia, które mają być wykonywane przez pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy nie polegają na wykonywaniu pracy zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, z uwagi na brak spełniania jednej z przesłanek stosunku pracy, określonych w tym przepisie, tj. dotyczącej wykonywania pracy pod kierownictwem pracodawcy, oraz tylko częściowemu spełnianiu kolejnych przesłanek dotyczących miejsca i czasu wyznaczonego przez pracodawcę. Osoby zatrudnione będą świadczyć usługę opieki nad młodzieżą szkolną podczas wyjazdu. Osoby te będą realizowały zajęcia poza siedzibą pracodawcy (na terenie województwa pomorskiego) i będą miały swobodę w zakresie wykonywania obowiązków, w przedmiocie wyboru sposobu oraz częściowo dokładnego czasu i miejsca wykonania zadania. Ponadto realizacja usługi odbywać się będzie okresowo (2 spotkania odbywające się, w przedziale czasowym od dnia podpisania umowy, i/lub od 01.01.2019 do dnia 31.12.2019 r.) i z tego też względu nie znajduje uzasadnienia zatrudnianie personelu przez okres realizacji usługi na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-1
Dodatkowe kody CPV: 80410000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1: Świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie dla uczniów szczególnie uzdolnionych zrealizowane w ilości 7 spotkań odbywających się w soboty, w przedziale czasowym od dnia 01.01.2019, do dnia 31.12.2019 r. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na część nr 1 na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). t.j. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2: Świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie dla uczniów szczególnie uzdolnionych zrealizowane w ilości 7 spotkań odbywających się w soboty, w przedziale czasowym od dnia 01.01.2019 umowy, do dnia 20.12.2019 r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3360.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ewa Wiercińsk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na uzupełniające formy wsparcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych zrealizowane w ilości 2 spotkań odbywających się w dowolny dzień tygodnia, w przedziale czasowym w okresie od dnia 01.01.2019 do dnia 31.12.2019 r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
950.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Zamówienie klasyczne prowadzone w trybie podstawowym- wariant II (z możliwością negocjacji ) pn. Przebudowa dróg nr 3145G granica powiatu- Jakubowo- Obrzynowo oraz nr 3218G Raniewo-Stary Kamień
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi będącymi świadczeniobiorcami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów komputerowych z certyfikatem ECDL BASE dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!".
- Przeprowadzenie szkolenia w formule online z zakresu obsługi Centralnego Systemu Teleinformatycznego 2021 (CST2021)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator suwnicy placowej RTG"
- organizacja szkolenia pn. "Organizacja modelowej wycieczki zawodoznawczej jako metody zapoznania się z zawodem w rzeczywistym środowisku pracy" w formie modelowej wycieczki zawodoznawczej dla (...)
- Usługa prowadzenia zajęć muzycznych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.