Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-07
Ogłoszenie nr 500293576-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: Zakup sprzętu i urządzeń medycznych oraz narzędzi chirurgicznych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości usług medycznych poprzez doposażenie Poradni Lekarza Rodzinnego przy SPZOZ we Włodawie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
projekt pt. "Podniesienie jakości usług medycznych poprzez doposażenie Poradni Lekarza Rodzinnego przy SPZOZ we Włodawie" realizowany w ramach RPO WL 2014-2020 Działanie: 13.1 Infrastruktura ochrony zdrowia
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 646975-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 11019766400000,
ul. Al. J. Piłsudskiego
64,
22-200
Włodawa, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
797704880, e-mail
jolanta.siwiec@spzoz.wlodawa.pl , faks
825 724 170.
Adres strony internetowej (url): ww.spzoz.wlodawa.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=52
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu i urządzeń medycznych oraz narzędzi chirurgicznych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości usług medycznych poprzez doposażenie Poradni Lekarza Rodzinnego przy SPZOZ we Włodawie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ASZ.382.41.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i urządzeń medycznych oraz narzędzi chirurgicznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań: zadanie 1 - Aparat ekg szt. 2 ; Spirometr szt. 1; Lampa bezcieniowa szt. 2 zadanie 2 - Defibrylator szt. 1 zadanie 3 - Stół rehabilitacyjny podwyższany szt. 1; Wózek do przewożenia chorych z hydrauliczną regulacją wysokości szt. 2 zadanie 4 - Wózek inwalidzki szt1; Kozetka z uchwytem na papier szt3; Parawan pojedynczy w pokrowcu zmywalnym szt. 4; Fotel do pobierania krwi szt. 1; Neseser pielęgniarski z wyposażeniem szt. 3 zadanie 5 - Detektor tętna płodu szt. 1; Kardiotokograf z wózkiem szt1; Zestaw porodowy w nagłym przypadku szt. 1 zadanie 6 - Zestaw podstawowych narzędzi chirurgicznych szt. 1 1) Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, bez wad. Wykonawca udziela na dostarczony sprzęt min. 24 miesięcznej gwarancji na warunkach wynikających z umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Oferowany sprzęt jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym w szczególności ustawą z dnia 10 maja 2010r o wyrobach medycznych (DzU. z 2017 r., poz. 211) i jest oznaczony znakiem CE. 3) W ramach dostawy Sprzedający dokona instruktażu obsługi sprzętu i pracowników Kupującego. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Kupującego w dniu dostawy sprzętu ( 3,4 i 6) lub w terminie ustalonym przez obie strony (zadanie 1,2 i 5) 4) W ramach umowy Sprzedający zapewnieni serwis i przeglądy okresowe zalecane przez producenta w okresie gwarancji. 5) Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą sprzętu, dostarczyć dokumentację w języku polskim, zawierającą instrukcję obsługi oraz dokument gwarancji na warunkach nie gorszych niż wynikające z umowy i SIWZ. 6) Przekazanie sprzętu dokonane będzie na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33123200-0, 33167000-0, 33158200-4, 33192200-4, 33192150-8, 33193120-6, 33192000-2, 33190000-8, 33123210-3, 33141000-0, 33162200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Urządzenia medyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art 93 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawa zamówień publicznych tj. do wyznaczonego termiunu składania ofert wpłynęła jedna oferta, której cena przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Urządzenia medyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawa zamówień publicznych, tj. do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Stoły medyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9700.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELDOR Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9106.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Urządzenia medyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12805.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11540.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Urzadzenia medyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25175.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 1) OXFORD POL SP. Z O. O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25164.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Zabezpieczenie trzech kąpielisk nad Jeziorem Białym w miejscowości Okuninka
- Opracowanie dokumentu pt. "Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej Obszaru Funkcjonalnego Włodawa" wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
- Budowa lub przebudowa gminnych dróg wewnętrznych, położonych w miejscowościach Babsk, Nowe Załucze, Wola Wereszczyńska i Zawadówka, gmina Urszulin, powiat włodawski.
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" realizowana w ramach zadania inwestycyjnego, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- Dostawa generatorów elektrochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem zamykania naczyń dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa urządzeń do rehabilitacji dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa generatora impulsów elektrycznych - znak sprawy: Z/37/PN/24
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego
- Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego w Olsztynie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.