eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaktorów › Zimowe utrzymanie dróg i ulic w przejezdności na terenie Gminy Jaktorów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-07

Ogłoszenie nr 500293480-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.

Gmina Jaktorów: Zimowe utrzymanie dróg i ulic w przejezdności na terenie Gminy Jaktorów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 649647-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jaktorów, Krajowy numer identyfikacyjny 75014825900000, ul. ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 046 8564026, 8564069, e-mail gmina@jaktorow.pl, faks (046) 855 21 88.
Adres strony internetowej (url): www.jaktorow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg i ulic w przejezdności na terenie Gminy Jaktorów.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ID.271.29.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapobieganiu i likwidacji śliskości zimowej, monitorowaniu i kontrolowaniu stanu przejezdności dróg oraz parkingów gminnych znajdujących się w zarządzie Gminy Jaktorów. Zimowe utrzymanie dróg to wszelkie zabiegi (monitorowanie stanu dróg, odśnieżanie, zwalczanie śliskości na drogach itp.) mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak: śliskość zimowa, opady śniegu, opady marznącej mżawki itp.. Rozpoczęcie i zakończenie usługi zimowego utrzymania dróg będzie uzależnione od warunków atmosferycznych i następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego może zawiesić prowadzenie akcji zimowej, a także dokonać odwołania zawieszenia. Wszystkie drogi oraz parkingi na terenie Gminy Jaktorów, których zarządcą jest Wójt Gminy (łącznie ok. 170 km dróg), zostały podzielone na 2 rejony. Każdy z rejonów stanowi odrębną część zamówienia w prowadzonym postępowaniu przetargowym. Szczegółowy wykaz ulic i dróg znajdujących się granicach poszczególnych rejonów stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie oferty przez jednego z Wykonawców na dwie odrębne części zamówienia w przypadku zapewnienia odpowiedniego sprzętu (potencjału technicznego) wymaganego przez Zamawiającego zgodnie z SIWZ dla każdej z części oddzielnie. Część 1 zamówienia REJON I Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach: Chylice, Chyliczki, Chylice - Kolonia, Jaktorów, Jaktorów - Kolonia, Budy Grzybek, Budy Michałowskie, Stare Budy (od wiaduktu CMK w stronę Jaktorowa) - ok. 90 km dróg. Część 2 zamówienia REJON II Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach: Bieganów, Mariampol, Międzyborów, Henryszew, Sade Budy, Grądy, Budy Zosine, Stare Budy (od wiaduktu CMK w stronę Międzyborowa) - ok. 80 km dróg Zakres usługi dla I i II części zamówienia: 1. Wykonywanie zimowego utrzymania dróg zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SIWZ. 2. Zapewnienie sprzętu i materiału niezbędnego do świadczenia usługi (piaskarko - solarki z plugiem lemieszowym, pługi lemieszowe zamontowane do samochodów ciężarowych lub koparek, sól drogowa, mieszanki piaskowe z domieszką soli drogowej). 3. Wykonywanie usługi zimowego utrzymania dróg poprzez: a) odśnieżanie dróg z jednoczesnym ich posypywaniem mieszanką piasku i soli drogowej lub samej soli drogowej, b) odśnieżanie dróg bez konieczności ich posypywania mieszankami pisakowo - solnymi, Zakres usługi niezbędny do wykonania będzie na bieżąco telefonicznie ustalany pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym. 4. Rozpoczęcie pracy na drogach musi nastąpić maksymalnie w ciągu 2,5 godziny licząc od zgłoszenia telefonicznego konieczności ich wykonania dokonanego przez Zamawiającego i przyjętego przez Wykonawcę. Czas reakcji stanowi jedno z kryterium wyboru oferty więc może ulec skróceniu w przypadku zaproponowania krótszego terminu przez Wykonawcę w ofercie. 5. W razie wystąpienia sytuacji wymagających nagłej interwencji związanej z zapewnieniem przejezdności na drogach (zapewnienie ochrony życia i zdrowia), przystąpienie do pracy musi nastąpić niezwłocznie od otrzymania przez Zamawiającego telefonicznego zgłoszenia od upoważnionego pracownika Urzędu Gminy bez względu na zaproponowany przez Zamawiającego w ofercie czas reakcji jednak nie później niż w ciągu 30 minut. O zaistnieniu sytuacji nagłej Zamawiający niezwłocznie informuje telefonicznie Wykonawcę. 6. Podejmowanie w razie pilnej potrzeby działań związanych z zimowym utrzymaniem dróg bez konieczności dodatkowych wezwań i ponagleń ze strony Zamawiającego. O podjęciu działań należy niezwłocznie poinformować telefonicznie Zamawiającego. 7. Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego pełnienia dyżurów przy uwzględnieniu następujących warunków: a) dostępność telefoniczna b) operator jednostki sprzętowej, która świadczyła będzie usługę zimowego utrzymania musi być wyposażona w telefon komórkowy umożliwiający stały kontakt z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu wykaz telefonów komórkowych, o których mowa powyżej. Szczegółowy wykaz ulic z podziałem na części zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ - Wykaz ulic objętych zimowym odśnieżaniem z podziałem na części. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub dwie części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach: Chylice, Chyliczki, Chylice - Kolonia, Jaktorów, Jaktorów - Kolonia, Budy Grzybek, Budy Michałowskie, Stare Budy (od wiaduktu CMK w stronę Jaktorowa) - ok. 90 km dróg.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 107983.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PMJ Firma Usługowa Piotr Strzemieczny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chełmońskiego 97
Kod pocztowy: 96-313
Miejscowość: Chylice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119880.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 151416.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach: Bieganów, Mariampol, Międzyborów, Henryszew, Sade Budy, Grądy, Budy Zosine, Stare Budy (od wiaduktu CMK w stronę Międzyborowa) - ok. 80 km dróg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 106437.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PMJ Firma Usługowa Piotr Strzemieczny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chełmońskiego 97
Kod pocztowy: 96-313
Miejscowość: Chylice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 118260.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 118260.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149040.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.