eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont boisk sportowych przy Centrum Mistrzostwa Sportowego ul. Mazurska 40 w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-07

Ogłoszenie nr 500293477-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.

Szczecin: Remont boisk sportowych przy Centrum Mistrzostwa Sportowego ul. Mazurska 40 w Szczecinie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597644-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500240337-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin, Krajowy numer identyfikacyjny 59982400000, ul. pl. Armii Krajowej 1, 70456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 245 102, e-mail bzp@um.szczecin.pl, faks 914 245 104.
Adres strony internetowej (url): www.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont boisk sportowych przy Centrum Mistrzostwa Sportowego ul. Mazurska 40 w Szczecinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP/92/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont boisk sportowych przy Centrum Mistrzostwa Sportowego ul. Mazurska 40 w Szczecinie


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
70 dni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
§ 8 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie: ,, Termin wykonania całości przedmiotu umowy ustala się na 91 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania terenu budowy".

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
§ 1 Umowy otrzymuje brzmienie: "1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania, jako przedmiot umowy, roboty budowlane pn. ,,Remont boisk sportowych przy Centrum Mistrzostwa Sportowego ul. Mazurska 40 w Szczecinie", wraz z robotami dodatkowymi, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji przetargowej, z zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego."

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
§ 9 Umowy otrzymuje brzmienie: ,,1.Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustala się w formie ryczałtu na kwotę 1 141 063,82 zł łącznie z podatkiem VAT (milion sto czterdzieści jeden tysięcy sześćdziesiąt trzy złote i 82/100 zł) zgodnie z ofertą, która stanowi załącznik nr 1 oraz 1ado niniejszej umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzasadnienie faktyczne 1. Zmiana umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp: W trakcie przygotowań prowadzenia robót mających na celu wykonanie retoppingu nawierzchni poliuretanowej zaobserwowano zapadniecie się nawierzchni poliuretanowej przy obrzeżach boiska wielofunkcyjnego w dwóch miejscach. W związku z tym ustalono z projektantem rozwiązanie mające na celu odtworzenie podbudowy boiska z uwzględnieniem wykonani górnej warstwy podbudowy z asfaltu/ betonu w miejscach zapadnięcia. W związku z tym, że proponowane rozwiązanie spowodowałoby opóźnienie w wykonywanej inwestycji do ok. 4 tyg. ( z uwagi na okres sezonowania asfaltu/ betonu),Wykonawca zaproponował alternatywny sposób naprawy nawierzchni z wykorzystaniem zamiast warstwy asfaltu/ betonu podbudowy żwirowo- gumowej " ET" grubości ok. 3,5 cm z wypełnieniem poniżej podbudową z kruszyw. Wykonawca po uzyskaniu akceptacji na alternatywne rozwiązanie przystąpił do naprawy. Podczas prac zaobserwowano zapadanie sie nawierzchni boiska w większej ilości miejsc, niż na początku, a po intensywnych opadach deszczu zastoiny wodne na boisku. Po dokonaniu dodatkowych odkrywek w miejscach zapadnięć, stwierdzono ubytek i skruszenie warstwy asfaltu w podbudowie. W związku z powyższym zgodnie ustalono naprawy miejscowe, które zostały zinwentaryzowane na Rysunku nr 1, poprzez wypełnienie ubytków po asfalcie podbudową żwirowo- gumową " ET" grubości ok. 3,5 cm z wypełnieniem poniżej podbudową z kruszyw. Wykonanie prac dodatkowych jest konieczne do zakończenia prac podstawowych , jakim jest wykonanie rettopingu nawierzchni poliuretanowej boiska. Bez zlecenia i wykonania robót dodatkowych , w postaci uzupełnienia mieszanką kruszyw zapadnięć w boisku nie jest możliwe kontynuowanie dalszych prac na nawierzchni. Prac powyższych nie można było przewidzieć przed udzieleniem zamówienia, a ich wykonanie jest konieczne w celu wykonania zamówienia podstawowego, w związku z powyższym uznać należy, że zachodzi przesłanka udzielenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 144 ust.1 pkt 3 ustawy pzp. 2. Zmiana umowy na podstawie art. 144 ust 1. pkt. 6 -zmiana zakresu umowy - zwiększenie zakresu robót o prace dodatkowe W trakcie realizacji umowy Zamawiający, na wniosek kierownika placówki oświatowej , w wyniku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych i robót dodatkowych wprowadził zmianę dotyczącą zakresu wykonania wymiany nawierzchni na wjeździe do szkoły. Wjazd zostaje poszerzony zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją przez ZDTiM. Dodatkowo na wjeździe na teren szkoły zaszła konieczność obniżenia krawężników drogowych na krawężniki wtopione , tak aby była możliwość parkowania i zawracania samochodów. Ponadto stwierdzono uszkodzenia linek mocujących siatkę istniejących piłko chwytów. W związku z powyższym, w celu zapewnienia bezpieczeństwa przyszłym użytkownikom boiska, zalecono wymianę całego olinowania istniejących piłko chwytów na nowe. Wartość wynagrodzenia za wykonane prace zawarte w pk.1 i 2 wg kosztorysów przedstawionych przez Wykonawcę wynosi: 11 431,82 zł brutto 3. Zmiana na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp w zw. z § 16 ust. 2 i § 16 ust. 3 pkt 1 ww. umowy - zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego Czas potrzebny na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych, przy zachowaniu warunków technologii wykonania robót to 21 dni. W związku tym termin umowy zostaje przedłużony o 21 dni. Termin zakończenia prac zostaje zmieniony z 70 dni na 91 dni. Wartość wynagrodzenia za wykonana usługę wg kosztorysów przedstawionych przez Wykonawcę wynosi: 11 431,82 zł brutto

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.