eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa monitorowania systemu Portalu Informacyjnego (PI) z wykorzystaniem klasy APM.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-07

Ogłoszenie nr 500293257-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu: Usługa monitorowania systemu Portalu Informacyjnego (PI) z wykorzystaniem klasy APM.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 641285-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Energetyczna 4, 53330 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 717 987 777, e-mail janusz.semp@wroclaw.sa.gov.pl, faks 717 987 714.
Adres strony internetowej (url): www.wroclaw.sa.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa monitorowania systemu Portalu Informacyjnego (PI) z wykorzystaniem klasy APM.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Z-362-31/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1.usługa monitorowania systemu Portalu Informacyjnego (PI) z wykorzystaniem systemu klasy APM (ang. Application Performance Monitoring) w okresie 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru instalacji systemu klasy APM. Dostarczone usługa powinna objąć monitorowaniem serwery wyszczególnione w Załączniku nr 1 do OPZ oraz monitorować aktywności użytkowników w wymiarze do 5 000 000 sesji rzeczywistych użytkowników Portalu Informacyjnego rocznie. Usługa będzie wykorzystywana i musi zapewniać monitorowanie zachowania i wydajności aplikacji oraz monitorowanie doświadczeń użytkownika końcowego wraz z pełną diagnostyką działania na stacji roboczej w zakresie działania monitorowanej aplikacji PI, 2.konfiguracja usługi w celu prezentowania i monitorowania sesji użytkownika w połączeniu z jego loginem w systemie PI. Zadanie musi zostać wykonane w okresie 2 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru instalacji systemu klasy APM, 3.przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla administratorów z obsługi i użytkowania wdrożonego ramach dostarczonej usługi Systemu klasy APM, 4.całość usługi i dostarczone oprogramowanie powinny być objęte 12-miesięczną gwarancją i wsparciem technicznym producenta, 5.świadczenie usługi Asysty technicznej w języku polskim w ilości 2 roboczodni w okresie 12-stu miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez Zamawiającego protokołu odbioru instalacji Systemu klasy APM.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149047.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Info Baza Technology Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro@info-baza.pl
Adres pocztowy: ul. Drobna 1
Kod pocztowy: 60-203
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 154305.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 154305.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159223.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.