Ogłoszenie nr 500293031-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.
Gorzów Wielkopolski: Rewaloryzacja parku Siemiradzkiego w Gorzowie Wlkp.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Program Współpracy INTERREG VA Brandenburgia -Polska 2014-2020, zgodnie z Osią priorytetową I "Wspólne zachowanie i korzystanie z dziedzictwa naturalnego i kulturowego", Priorytet inwestycyjny 6c "Zachowanie, ochrona i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego". Wspólny tytuł projektu "Bezgraniczny trójdźwięk - natury, kultury i edukacji w Trebnitz, Witnicy i Gorzowie Wielkopolskim"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572706-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500023820N-2017, 500025444-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500053154-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Gorzów Wlkp., Krajowy numer identyfikacyjny 210966680,
ul. Sikorskiego
3-4,
66-400
Gorzów Wielkopolski, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
+48957355576, e-mail
zampubl@um.gorzow.pl, faks
+48957355612.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewaloryzacja parku Siemiradzkiego w Gorzowie Wlkp.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WAD-VI.271.55.2017.KP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie rewaloryzacji parku im. Henryka Siemiradzkiego w Gorzowie Wlkp. w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zadanie polega na zaprojektowaniu, uzyskaniu wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i prawomocnych decyzji administracyjnych, oraz na realizacji prac budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zadanie podzielone jest na etapy: Etap I - opracowanie projektu budowlanego i złożenie kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, Etap II - opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej, Etap III - realizacja prac budowlanych i w branży zieleni, Etap IV - zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie, przetestowanie oraz uruchomienie aplikacji mobilnej "Mój Park Siemiradzkiego". Inwestycja zlokalizowana jest na terenie miasta Gorzów Wlkp. pomiędzy ulicami Walczaka, Drzymały, Wyszyńskiego i Zacisze. Teren objęty inwestycją: ok. 11,2 ha Zakres planowanych do wykonania robót będzie obejmować wszystkie prace ujęte w dokumentacji projektowej budowlanej oraz wykonawczej przygotowanej w oparciu o wytyczne PFU oraz SIWZ dla I oraz II etapu zadania. Do wykonania między innymi: trakty pieszo-rowerowe, kładka dla pieszych i rowerzystów, plac zabaw, szalet publiczny powierzchnie bezpieczne, powierzchnie pielęgnacji roślin, oświetlenie, zagospodarowanie w obiekty małej architektury. Zamawiający określa, że Wykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zmianami).
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71220000-6,
71320000-7,
71420000-8,
45453000-7,
45111000-8,
45233260-9,
45112723-9,
45231300-8,
45231400-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30 listopada 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Rewaloryzacja parku Siemiradzkiego w Gorzowie Wlkp. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
18/10/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Leszek Kułak - Budownictwo sportowe Inżynieria krajobrazu,
,
ul. Lawendowa 1,
66-440,
Skwierzyna, kraj/woj.
lubuskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Termin zakończenia realizacji robót budowlanych i branży zieleni w terminie do 30 dni od dnia uzyskania zmiany pozwolenia na budowę, przy czym: wniosek o zmianę pozwolenia na budowę należy złożyć w terminie do 28 listopadda 2018 r.; zmianę pozwolenia na budowę należy uzyskać nie później niż do 1 lutego 2019 r. Termin zaprojektowania, wykonania, wdrożenia, przetestowania oraz uruchomienia aplikacji mobilnej "Mój Park Siemiradzkiego" zgodny z terminem zakończenia realizacji robót budowlanych i branży zieleni.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
W związku z rezygnacją wykonania zadaszeń kwota w wysokości 54.243 zł, wynikająca z TER zostanie potrącona z wynagrodzenia określonego w par. 9 ust. 1 pkt 3 umowy. Na podstawie przedstawionego przez Wykonawę kosztorysu robót dodatkowych, obejmujacych wykonanie projektów zamiennych w branżach elektrycznej oraz architektonicznej, a także wykonanie dróg dojazdowych do infrastruktury Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., a także jego weryfikacji, ustalono cenę za wykonanie robót dodatkowych na kwotę 61.896,79 zł brutto, o którą zostanie zwiększone wynagrodzenie określone w par. 9 ust. 1 umowy. Zmianie ulega par. 9 ust. 1 umowy, który otrzymuje brzmienie: Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 5.360.503,09 zł brutto (...) Kwota netto wynagrodzenia 4.358.132,59 zł (...) .
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmian dokonano na podstawie protokołu konieczności z dnia 29.10.2018 r., z uwagi na: 1. konieczność wykonania robót polegających na budowie utwardzonych dojazdów do obiektów infrastruktury Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., zlokalizowanych na terenie parku Siemiradzkiego, tj. stacji pomp oraz komór wodociągowych; 2. zmiany lokalizacji elementów oświetlenia z uwagi na konieczność doświetlenia ww. obiektów i wynikającą z powyższego konieczność zmiany decyzji pozwolenia na budowę w zakresie zmiany lokalizacji lamp; 3. rezygnację przez Zamawiającego z wykonania zadaszeń z poliwęglanu kanalikowego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług obsługi technicznej emisji dla Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału w Gorzowie Wielkopolskim
- Usługi polegające na wycince drzew
- Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim
- Zakup krzeseł obrotowych z zagłówkiem dla potrzeb Oddziału ZUS w Gorzowie Wielkopolskim i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
- Zakup i dostawa używanego pojazdu z zabudową bramową przystosowana do obsługi pługo-posypywarki w ilości 1 sztuki
- Zakup i sukcesywna dostawa, nieużywanych opon do pojazdów silnikowych i sprzętu INNEKO Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. wraz z usługami wulkanizacyjnymi
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.