To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-06
Ogłoszenie nr 500292918-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.
Gmina Goleniów: Dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli i wyposażenia kuchennego w ramach zadania pn.: "Wyposażenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowskim Parku Przemysłowym"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 9.Infrastruktura publiczna Działanie 9.2. Infrastruktura społeczna
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 642368-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500265463-N-2018, 500269569-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Goleniów, Krajowy numer identyfikacyjny 81168436700000,
ul. Plac Lotników 1
,
72100
Goleniów, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 698 200, e-mail
zamowienia.publiczne@goleniow.pl, faks
914 698 298.
Adres strony internetowej (url): www.goleniow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli i wyposażenia kuchennego w ramach zadania pn.: "Wyposażenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowskim Parku Przemysłowym"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WGG.271.4.104.2018.IS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli i wyposażenia kuchennego na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej zlokalizowanego na terenie Goleniowskiego Parku Przemysłowego tj. w Łozienicy przy ul. Produkcyjnej 3. B. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części: 1) Część nr 1 pn.: "Dostawa i montaż mebli biurowych"; 2) Część nr 2 pn.: "Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia kuchennego". C. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny do eksploatacji oraz spełniający wymagania bezpieczeństwa i higieny użytkowania wynikające z obowiązujących przepisów. D. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy (do Zakładu Aktywności Zawodowej z siedzibą w Łozienicy przy ul. Produkcyjnej 3) , rozładuje, wniesie, złoży i zamontuje przedmiot zamówienia, przestrzegając przy tym obowiązujących przepisów. E. Wykonawca odpowiada za to, aby montaż przedmiotu zamówienia był przeprowadzony przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia, jeżeli są wymagane na mocy prawa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli biurowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
188733.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BENER MICHAŁ BENKA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149426.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia kuchennego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z zapisami art. 94 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1. Na część nr 2 przedmiotowego postępowania wpłynęła tylko jedna oferta Wykonawcy TRONUS POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Ordona 2A. Zamawiający dokonał wyboru w/w oferty jako najkorzystniejszej i zaprosił Wykonawcę do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 20.11.2018 r. Wykonawca przesłał do Zamawiającego wiadomość, iż odstępuje od podpisania umowy. W związku z tym, iż w postępowaniu, za wyjątkiem oferty TRONUS POLSKA nie wpłynęła żadna oferta, postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), który brzmi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Wymiana nawierzchni drogowych
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Rozbudowa Zespołu Szkół Publicznych w Białuniu
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Adaptacja budynku socjalnego przy Zakładzie Karnym w Łupkowie na kompleks mieszkalno-kulturalno-oświatowy ułatwiający podtrzymanie więzi rodzinnych dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Łupkowie
- Dostawa specjalistycznego wyposażenia technologii kuchni - zabudowa i urządzenia - wraz z ich montażem w realizowanym obiekcie przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 3, ul. Skrajna 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.