Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-12-06
Ogłoszenie nr 500292516-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.
Inowrocław: Dostawa (poprzez zakup): ziemi urodzajnej - czarnoziemu (humusu), piasku kopanego żółtego, piasku uszlachetnionego do betonu (frakcja 0 - 2 mm) w ramach zadania inwestycyjnego, pn: Modernizacja Stadionu Nr 2 przy ul. Orłowskiej 48 - kontynuacja robót ziemnych przy rozbiórce trybuny głównej, utwardzenie terenu pod trybunę mobilną oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 32988100000,
ul. al. Niepodległości
4,
88-100
Inowrocław, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 555 350, e-mail
zamowieniapubliczne@osir.inowroclaw.pl, faks
523 555 366.
Adres strony internetowej (url): www.osir-inowroclaw.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa (poprzez zakup): ziemi urodzajnej - czarnoziemu (humusu), piasku kopanego żółtego, piasku uszlachetnionego do betonu (frakcja 0 - 2 mm) w ramach zadania inwestycyjnego, pn: Modernizacja Stadionu Nr 2 przy ul. Orłowskiej 48 - kontynuacja robót ziemnych przy rozbiórce trybuny głównej, utwardzenie terenu pod trybunę mobilną oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji
Numer referencyjny
OSiR.2311-10/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę (bez transportu):
1) piasku kopanego żółtego w ilości 780 ton,
2) piasku uszlachetnionego do betonu (frakcja 0 - 2 mm) w ilości 114 ton,
3) ziemi urodzajnej - czarnoziemu (humusu) w ilości 90 ton,
na potrzeby prowadzonych robót budowlanych w Zespole Obiektów Sportowych Nr 2 przy ul. Orłowskiej 48 w Inowrocławiu.
II.5) Główny Kod CPV:
14210000-0
Dodatkowe kody CPV:
14211000-3,
14212410-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zostało przeprowadzone postępowanie w trybie zapytania o cenę, które Zamawiający musiał unieważnić na podstawie art. 93 ust. 2 Pzp - w prowadzonym postępowaniu nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. Z uwagi na fakt, iż przedmiot zamówienia niezbędny jest do zapewnienia kontynuacji realizowanego zadania w ramach prowadzonych robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja Stadionu Nr 2 przy ul. Orłowskiej 48 - kontynuacja robót ziemnych przy rozbiórce trybuny głównej, utwardzenie terenu pod trybunę mobilną oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji. Zaszła okoliczność wyjątkowej sytuacji niewynikająca z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, a zaistniała pilna konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
- Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów, sprzętu mechanicznego, ciągników oraz zamiatarki.
- "Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Zakładu Pomocy Doraźnej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
- "Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg"
- Remont nadwozia pojazdu bezpylnego wraz z wynajmem auta zastępczego
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA, ROZSYPANIE, WBUDOWANIE, WYRÓWNANIE I UWAŁOWANIE ŻWIRU, TŁUCZNIA,DESTRUKTU I KRUSZYWA BETONOWEGO DLA GMINY STANISŁAWÓW W 2024 ROKU
- Dostawa i rozplantowanie pospółki do naprawy dróg leśnych /2024 rok/
- Dostawa piasku i betonu konstrukcyjnego dla Łużyckiego Centrum Recyklingu Sp. z o.o.
- Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW I USŁUG DLA POTRZEB BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA PRZEJEZDNOŚCI DRÓG O NAWIERZCHNI NIEULEPSZONEJ W 2024/2025 ROKU
- Dostawa, zakup kruszywa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.