Ogłoszenie nr 500292230-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.
Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie: Lodołamanie w okresie zimowym 2018/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14501700000,
ul. Plac Batorego
4,
70207
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 4403423, 4403523, e-mail
zamowienia@ums.gov.pl, faks
914 403 441.
Adres strony internetowej (url): www.ums.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Lodołamanie w okresie zimowym 2018/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PO.II.375.9.18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Charakterystyka ogólna przedmiotu zamówienia. Akcja łamania lodów ma na celu utrzymanie żeglowności infrastruktury zapewniającej dostęp do portu w Świnoujściu oraz w Szczecinie. Zakres prac obejmował będzie lodołamanie na podejściowym torze do Świnoujścia, wejściowym torze wodnym do Portu Zewnętrznego w Świnoujściu i torze wodnym Świnoujście-Szczecin oraz obszarach wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 7 maja 2015r. w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej, Dz. U. 2015 , poz. 733. Ze względu na podział administracyjny wyróżniamy dwa akweny : AKWEN A - akwen administrowany przez Kapitanat Portu Świnoujście do którego należą obszary : a) podejściowy tor wodny do Świnoujścia o długości 60,8 km, którego oś przebiega od linii łączącej głowice falochronów centralnego i zachodniego do punktu o współrzędnych podanych w układzie "WGS-84" ph = 54°14'40,9"N, l = 014°11'00,8"E i dalej do punktu ph = 54°16'58,2"N, l = 014°05'13,1"E i dalej do punktu ph = 54°26'26,9"N, l = 014°05'43,3"E, o szerokościach w dnie: 200 m - od km 0 do km 26,8; 220 m - od km 26,8 do km 35,6; 240 m - od km 35,6 do km 60,8 i głębokości technicznej 14,5 m, b) wejściowy tor wodny do Portu Zewnętrznego w Świnoujściu, na odcinku od połączenia z podejściowym torem wodnym do Świnoujścia do obrotnicy w Porcie Zewnętrznym; szerokość toru w dnie 200 m, głębokość techniczna 14,50 m, długość toru 1,47 km, licząc od punktu połączenia z torem podejściowym o współrzędnych w układzie "WGS-84": ph = 53°56'32"N; l = 14°16'22"E do przecięcia z północną krawędzią obrotnicy w punkcie o współrzędnych w układzie "WGS-84": ph = 53°55'32"N; l = 14°16'22"E, c) akwen o powierzchni 0,12 km2 pomiędzy wschodnią krawędzią podejściowego toru wodnego do Świnoujścia i zachodnią krawędzią wejściowego toru wodnego do Portu Zewnętrznego w Świnoujściu, ograniczony od południa ostrogą osłaniającą wejście do Portu Zewnętrznego w Świnoujściu, d) tor wodny Świnoujście - Szczecin licząc od główek falochronu centralnego w kierunku południowym z odpowiednimi poszerzeniami na łukach toru do I Bramy Torowej, AKWEN B - akwen administrowany przez Kapitanat Portu Szczecin w którego skład wchodzą obszary : a) tor wodny Świnoujście - Szczecin licząc od I Bramy Torowej w kierunku południowym z odpowiednimi poszerzeniami na łukach toru do kilometra 67,35, b) Kanał Grabowski o długości 0,45 km (pomiędzy obrotnicami przy Przesmyku Orlim i na wysokości Kanału Dębickiego), szerokości 90 m i głębokości technicznej 10,5 m, c) Odra Zachodnia o długości 1,993 km (licząc od południowego końca Kanału Grabowskiego do południowego krańca Wyspy Grodzkiej), o szerokościach na odcinkach: 80 m - od km 0 toru do km 0,329; od 80 m do 100 m - od km 0,329 do km 0,702; od 100 m do 150 m - od km 0,702 do km 0,778; 80 m - od km 0,778 do km 1,993 oraz głębokościach technicznych: 9,7 m - od km 0 do km 0,778; 7,0 m - od km 0,778 do km 1,993, d) tor wodny w Kanale Polickim (Wąski Nurt) o długości 5,32 km, o szerokościach na odcinkach: 70 m - od km 0 toru do km 5,03; od 160 m do 130 m - od km 5,03 do km 5,15; od 130 m do 140 m - od km 5,15 do km 5,32 oraz głębokościach: 4,5 m - od km 0 do km 5,03 i głębokości 10,5 m - od km 5,03 do km 5,32, e) tor wodny w Kanale Wietlina (Ciasny Nurt) o długości 3,15 km, szerokości 70 m i głębokości 4,5 m; W okresie wystąpienia zalodzenia na w/w akwenach zostanie wprowadzony ruch jednokierunkowy oraz obowiązek poruszania się w konwojach. Jeden konwój ze Szczecina do Świnoujścia w godzinach porannych oraz jeden konwój z redy do Szczecina w godzinach popołudniowych. Godziny konwojów mogą ulegać zmianie w zależności od zgłoszonych statków oraz sytuacji na torze wodnym. Decyzje o zatrudnieniu holowników/lodołamaczy podejmuje: Operator Służby Kontroli Ruchu Statków Świnoujście dla obszaru jak dla AKWENU A, Operator Służby Kontroli Ruchu Statków Szczecin dla obszaru jak dla AKWENU B. Całość akcji lodołamania nadzoruje Kapitan Portu Szczecin, lub w przypadku jego nieobecności Kapitan Portu Świnoujście. W razie nieobecności Kapitana Portu zastępuje go właściwy Zastępca Kapitana Portu. Holownik/lodołamacz będzie towarzyszył konwojom i zadaniem jego będzie poszerzanie rynny: w drodze do Świnoujścia - strona wschodnia, w drodze do Szczecina - strona zachodnia. W przypadku utknięcia w lodzie statku - spełniającego restrykcje lodowe lodołamacz/holownik może być użyty, na polecenie Kapitana Portu, do uwolnienia jednostki z lodu. Planowana ilość godzin pracy lodołamaczy/holowników: AKWEN A - 30 godzin, AKWEN B - 70 godzin. Wykonawca, który wygra postępowanie na lodołamanie w AKWENIE B lub w AKWENIE A i B, będzie musiał zapewnić obsługę konwoju na trasie: pławy 13 i 14 (reda portu Świnoujście) - port Szczecin. Kryterium branym pod uwagę przy wyborze oferty oprócz ceny będzie dysponowanie przez Wykonawcę minimum jednym lodołamaczem/holownikiem na każdy akwen. tj. na akwen A - 1 lodołamacz/holownik, na akwen B - 1 lodołamacz/holownik, a w przypadku złożenia oferty na akwen A i B - minimum 2 lodołamaczami/holownikami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63.72.62.00 - Usługi kruszenia lodu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
258270.83
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FAIRPLAY TOWAGE POLSKA Sp. z o.o., Sp.k.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
128057.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z zapisami art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( j.t. Dz.U. z 2017 r. poz.1579 ze zm.) można udzielić zamówienia z wolnej ręki wybranemu Wykonawcy, jeżeli pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw do badań dozorowych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji, oraz naprawy awaryjnej wyposażenia stacji paliw
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych na okna z profili PCV w lokalach zamieszkałych oraz na częściach wspólnych w budynkach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Dostawa koszulek z logo dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę przystani pola refulacyjnego Mańków
- Obsługa agencyjna jednostek pływających biorących udział w wydarzeniu "Finał Regat The Tall Ships Races 2024" w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.