To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-06
Ogłoszenie nr 500291963-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa urządzeń technicznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-15
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620545-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 6097276500000,
ul. ul. Filaretów
44,
20609
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 466 51 00, e-mail
a.moscicka@mosir.lublin.pl, faks
81 466 51 01.
Adres strony internetowej (url): www.mosir.lublin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń technicznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-15
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPD.261.06.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest dostawa urządzeń technicznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-15: Zadanie 1 - Dostawa urządzeń myjąco-czyszczących Zadanie 2 - Dostawa urządzeń ogrodniczych Zadanie 3 - Dostawa urządzeń pomiarowych basenowych Zadanie 4 - Dostawa stacji do instalacji solarnej Zadanie 5 - Dostawa lamp UV Zadanie 6 - Dostawa wraz z montażem kompresora tłokowego z wyposażeniem Zadanie 7 - Dostawa elektronarzędzi Zadanie 8 - Dostawa urządzeń pomiarowych do sieci elektrycznych Zadanie 9 - Dostawa kamery sportowej Zadanie 10 - Dostawa pompy zatapialnej Zadanie 11 - Dostawa zamiatarki ciągnikowej Zadanie 12 - Dostawa elektrycznej oprawy zaporowej z osprzętem do pomiaru parametrów instalacji chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła Zadanie 13 - Dostawa odkurzacza serwisowego Zadanie 14 - Dostawa odkurzacza basenowego Zadanie 15 - Dostawa lampy UV do technologii basenowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zał. Nr 2.1-2.15 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 42924740-8
Dodatkowe kody CPV: 16311000-8, 38430000-8, 43328100-9, 38435000-3, 42123400-1, 43414000-8, 38552000-9, 32333200-8, 42122130-0, 34921100-0, 42999100-6, 43324100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Dostawa urządzeń myjąco-czyszczących |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Dostawa urządzeń ogrodniczych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8963.82
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski Oddział Kielce
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8640.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Dostawa urządzeń pomiarowych basenowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Dostawa stacji do instalacji solarnej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Dostawa lamp UV |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania nr 5 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Dostawa wraz z montażem kompresora tłokowego z wyposażeniem |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania nr 6 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Dostawa elektronarzędzi |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Dostawa urządzeń pomiarowych do sieci elektrycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14306.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Dostawa kamery sportowej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania nr 9 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Dostawa pompy zatapialnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1350.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FORTINO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Dostawa zamiatarki ciągnikowej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania nr 11 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zadanie 12 - Dostawa elektrycznej oprawy zaporowej z osprzętem do pomiaru parametrów instalacji chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadań nr 12 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zadanie 13 - Dostawa odkurzacza serwisowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski Oddział Kielce
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zadanie 14 - Dostawa odkurzacza basenowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Odmowa podpisania umowy. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zadanie 15 - Dostawa lampy UV do technologii basenowej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7) ustawy Prawo zamówień publicznych - postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy - Zamawiający nie precyzyjnie określił przedmiot zamówienia (nie wskazał, iż wymaga dostawy wraz z montażem) wprowadzając Wykonawców w błąd. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup upgrade'u (podniesienia do wyższych wersji) posiadanych i wykorzystywanych przez Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie licencji oprogramowania vMIX lub dostawa oprogramowania równoważnego
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Księgowość komputerowa z obsługą programów Comarch Optima i Płatnik"
- Dostawa odczynników podstawowych i specjalistycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 25 części
- Dostawa mrożonek
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa odczynników: sCD38 i DaraEx.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu typu furgon wraz z urządzeniem do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej
- Zakup pojazdu do czyszczenia ulic na mokro w mieście Pilawa
- Montaż kamer monitoringu wizyjnego na elewacji zewnętrznej hali owocowo-warzywna "Zieleniak" oraz budowa punktu monitoringu wizyjnego zlokalizowanego przy rondzie, obok hali targowej PSS Społem
- Zakup urządzeń, elementów materiałów elektryczno - eletronicznych, elementów i materiałów do automatyki dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach
- Zakup i dostawa samojezdnej zamiatarki chodnikowej z osprzętem
- Dostawa fabrycznie nowego zespołu pompowego HGM 3/9 do Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: Kosiarki do trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.