eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa urządzeń technicznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-06

Ogłoszenie nr 500291963-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa urządzeń technicznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-15

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620545-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 6097276500000, ul. ul. Filaretów 44, 20609 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 466 51 00, e-mail a.moscicka@mosir.lublin.pl, faks 81 466 51 01.
Adres strony internetowej (url): www.mosir.lublin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń technicznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-15

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPD.261.06.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania jest dostawa urządzeń technicznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-15: Zadanie 1 - Dostawa urządzeń myjąco-czyszczących Zadanie 2 - Dostawa urządzeń ogrodniczych Zadanie 3 - Dostawa urządzeń pomiarowych basenowych Zadanie 4 - Dostawa stacji do instalacji solarnej Zadanie 5 - Dostawa lamp UV Zadanie 6 - Dostawa wraz z montażem kompresora tłokowego z wyposażeniem Zadanie 7 - Dostawa elektronarzędzi Zadanie 8 - Dostawa urządzeń pomiarowych do sieci elektrycznych Zadanie 9 - Dostawa kamery sportowej Zadanie 10 - Dostawa pompy zatapialnej Zadanie 11 - Dostawa zamiatarki ciągnikowej Zadanie 12 - Dostawa elektrycznej oprawy zaporowej z osprzętem do pomiaru parametrów instalacji chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła Zadanie 13 - Dostawa odkurzacza serwisowego Zadanie 14 - Dostawa odkurzacza basenowego Zadanie 15 - Dostawa lampy UV do technologii basenowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zał. Nr 2.1-2.15 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 42924740-8


Dodatkowe kody CPV: 16311000-8, 38430000-8, 43328100-9, 38435000-3, 42123400-1, 43414000-8, 38552000-9, 32333200-8, 42122130-0, 34921100-0, 42999100-6, 43324100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 - Dostawa urządzeń myjąco-czyszczących

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 - Dostawa urządzeń ogrodniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8963.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski Oddział Kielce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Jesionowa 31B
Kod pocztowy: 25-540
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8640.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8640.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3 - Dostawa urządzeń pomiarowych basenowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie 4 - Dostawa stacji do instalacji solarnej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie 5 - Dostawa lamp UV

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W zakresie zadania nr 5 nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie 6 - Dostawa wraz z montażem kompresora tłokowego z wyposażeniem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W zakresie zadania nr 6 nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie 7 - Dostawa elektronarzędzi

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zadanie 8 - Dostawa urządzeń pomiarowych do sieci elektrycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14306.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14306.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14306.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zadanie 9 - Dostawa kamery sportowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W zakresie zadania nr 9 nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Zadanie 10 - Dostawa pompy zatapialnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1350.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FORTINO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Niepodległości 85
Kod pocztowy: 44-336
Miejscowość: Jastrzębie -Zdrój
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Zadanie 11 - Dostawa zamiatarki ciągnikowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W zakresie zadania nr 11 nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Zadanie 12 - Dostawa elektrycznej oprawy zaporowej z osprzętem do pomiaru parametrów instalacji chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W zakresie zadań nr 12 nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Zadanie 13 - Dostawa odkurzacza serwisowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski Oddział Kielce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Jesionowa 31B
Kod pocztowy: 25-540
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Zadanie 14 - Dostawa odkurzacza basenowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Odmowa podpisania umowy.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Zadanie 15 - Dostawa lampy UV do technologii basenowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7) ustawy Prawo zamówień publicznych - postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy - Zamawiający nie precyzyjnie określił przedmiot zamówienia (nie wskazał, iż wymaga dostawy wraz z montażem) wprowadzając Wykonawców w błąd.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.