eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont elewacji Katedry Polowej Wojska Polskiego i Pałacu Biskupiego zlokalizowanych przy ul. Długiej 13/15 w Warszawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-06

Ogłoszenie nr 500291958-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.

Warszawa: Remont elewacji Katedry Polowej Wojska Polskiego i Pałacu Biskupiego zlokalizowanych przy ul. Długiej 13/15 w Warszawie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528150-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500001806-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500015941-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 013058050, ul. Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48261846770, e-mail szp.szi@ron.mil.pl, faks +48261846704.
Adres strony internetowej (url): www.szi.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont elewacji Katedry Polowej Wojska Polskiego i Pałacu Biskupiego zlokalizowanych przy ul. Długiej 13/15 w Warszawie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

29/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Zakres prac obejmuje między innymi: - remont tynków gładkich i profili ciągnionych: - przygotowanie podłoża - naprawę rys i pęknięć - wzmacnianie, podklejanie tynku - uzupełnianie ubytków tynku - impregnacja hydrofobizująca - renowacja detali architektonicznych: - wzmocnienie podłoża - oczyszczenie detali rzeźbiarskich i profili - uzupełnienie ubytków - impregnacja hydrofobizująca - renowacja elementów kamiennych z piaskowca: - czyszczenie - odsalanie kamienia - uzupełnienie ubytków płyt kamiennych z piaskowca - hydrofobizacja powierzchni i scalenie kolorystyczne - remont płyt balkonowych - wykonanie nowych obróbek blacharskich - wymiana rynien i rur spustowych. 2) Wykonawca robót ma obowiązek po ustawieniu rusztowań do pracy na elewacji (przed ich rozpoczęciem) założyć siatkę ochronną przedstawiającą widok - zdjęcie elewacji Katedry Polowej WP i Pałacu Biskupiego w formie bajeru reklamowego na siatce ochronnej. 3) Wykonawca musi uzyskać zgodę Zarządu Terenów Publicznych na zajęcie ciągu pieszego od strony ul. Długiej.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111300-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Pierwotny termin zakończenia robót 30.06.2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zamawijący w SIWZ przewidział zmiany postanowień umowy dot. zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej z realizacji robót dodatkowych. Zmiana wykonawcy spowodowałaby znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Z uwagi na niewielki rozmiar placu budowy, realizacja robót przez dwie firmy na tym samym obiekcie generowałaby kolizję podczas prac remontowych i konflikt interesów, ponadto prace związane z zmaówieniem podstawowym oraz zamówieniem dodatkowym wymagają zastosowania rusztowań . Wykonawca w ramach realizacji umowy zamontował rusztowania. W przypadku wyboru nowego wykonawcy istniałoby ryzyko wydłużenia czasu realizacji zadania. Obecny wykonawca jest przygotowany do realizacji dodatkowego zakresu prac remontowych. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.Zamówienie dodatkowe stanowi 2,3% zamówienia podstawowego określonego w umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Roboty budowlane związane z remontem, przystosowaniem wewnętrznej części instalacji piorunochronnej do obowiązujących przepisów, wymianą ław kominiarskich i pomostów do masztów flagowych, są niezbędne do realizacji z uwagi na zapewnienie bezpieczeństwa, istniejąca instalacja piorunochronna jest w znacznym stopniu niesprawna oraz stwarza zagrożenie, natomiast zniszczone podesty ław kominiarskich oraz pomostów do masztów flagowych nie gwarantują bezpieczeństwa komunikacji. Zatwierdzony Protokół nr 3 i 4 oraz Protokół negocjacji stanowią podstawę do dokonania zmiany umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającego z realizacji robót dodatkowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość robót dodatkowych 85 901,07 zł (brutto)

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.