eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawę, uruchomienie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego Systemu do zarządzania informacją i zdarzeniami bezpieczeństwa (SIEM - Security Information and Event Management) oraz dostawa, uruchomienie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego Technologii informatycznej wspomagającej ochronę danych w postaci elektronicznej przed kradzieżą lub przypadkowymi wyciekami - SYSTEM DLP Data Leak/Leakage/Loss Protection/Prevention

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-06

Ogłoszenie nr 500291804-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.

Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich: Dostawę, uruchomienie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego Systemu do zarządzania informacją i zdarzeniami bezpieczeństwa (SIEM - Security Information and Event Management) oraz dostawa, uruchomienie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego Technologii informatycznej wspomagającej ochronę danych w postaci elektronicznej przed kradzieżą lub przypadkowymi wyciekami - SYSTEM DLP Data Leak/Leakage/Loss Protection/Prevention

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629771-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Chmielna 120, 00801 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 55 89 000, e-mail zzp@zdm.waw.pl, faks 228 909 211.
Adres strony internetowej (url): http://www.zdm.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawę, uruchomienie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego Systemu do zarządzania informacją i zdarzeniami bezpieczeństwa (SIEM - Security Information and Event Management) oraz dostawa, uruchomienie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego Technologii informatycznej wspomagającej ochronę danych w postaci elektronicznej przed kradzieżą lub przypadkowymi wyciekami - SYSTEM DLP Data Leak/Leakage/Loss Protection/Prevention

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPZ/106/PN/97/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawę, uruchomienie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego Systemu do zarządzania informacją i zdarzeniami bezpieczeństwa (SIEM - Security Information and Event Management) oraz dostawa, uruchomienie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego Technologii informatycznej wspomagającej ochronę danych w postaci elektronicznej przed kradzieżą lub przypadkowymi wyciekami - SYSTEM DLP Data Leak/Leakage/Loss Protection/Prevention Wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartość kwoty 30 000 EURO a jest mniejsza niż równowartość kwoty 221 000 EURO Część 1: Opis części zamówienia (nazwa) Dostawa, uruchomienie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego Systemu do zarządzania informacją i zdarzeniami bezpieczeństwa (SIEM - Security Information and Event Management) Część 2: Opis części zamówienia (nazwa) Dostawa, uruchomienie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego Technologii informatycznej wspomagające ochronę danych w postaci elektronicznej przed kradzieżą lub przypadkowymi wyciekami - SYSTEM DLP Data Leak/Leakage/Loss Protection/Prevention

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8


Dodatkowe kody CPV: 72000000-5, 48732000-8, 48210000-3, 48730000-4, 48780000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa, uruchomienie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego Systemu do zarządzania informacją i zdarzeniami bezpieczeństwa (SIEM - Security Information and Event Management)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 325203.25
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eversys Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleje Jerozolimskie 146c
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 236160.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 236160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 291510.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa, uruchomienie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego Technologii informatycznej wspomagające ochronę danych w postaci elektronicznej przed kradzieżą lub przypadkowymi wyciekami - SYSTEM DLP Data Leak/Leakage/Loss Protection/Prevention

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 487804.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Systemy Informatyczne Itxon Spółka akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Garncarska 34
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 303810.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 303810.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 601470.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.