eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Centrum Działań Wspólnych - sieć kooperacyjna samorządów i NGO miast partnerskich - zagospodarowanie Placu Paderewskiego w Nysie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-05

Ogłoszenie nr 500290531-N-2018 z dnia 05-12-2018 r.

Nysa: Centrum Działań Wspólnych - sieć kooperacyjna samorządów i NGO miast partnerskich - zagospodarowanie Placu Paderewskiego w Nysie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Interreg V-A CZ-PL

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502851-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500039121-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie, Krajowy numer identyfikacyjny 51736400000, ul. ul. Kolejowa 15, 48300 Nysa, woj. opolskie, państwo Polska, tel. (077) 4080513, 4080553, e-mail zp_nysa@op.onet.pl, faks (077) 4080553.
Adres strony internetowej (url): www.nysa.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Centrum Działań Wspólnych - sieć kooperacyjna samorządów i NGO miast partnerskich - zagospodarowanie Placu Paderewskiego w Nysie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres rzeczowy podstawowych robót budowlanych to m. in.: - naprawa nawierzchni alejek - 2130 m2 - wykonanie otwartej altany wraz z nawierzchnią granitowo żwirową - wykonanie elementów małej architektury (pergole, ławki, kosze na śmieci) - roboty związane z nasadzeniem drzew oraz wykonaniem trawników parkowych - budowa linii kablowej oświetlenia YAKXS 4x35 mm2 - ok. 590 mb - montaż słupów oświetleniowych aluminiowych h-5,5 m - 17szt - montaż opraw oświetleniowych parkowych LED 48W z układem zasilającym umożliwiającym regulację strumienia świetlnego z możliwością ustawienia 5 poziomów mocy w zakresie od 10 do 100% mocy znamionowej o temperaturze barwowej światła 4000K - 17 szt. Dodatkowo należy uwzględnić przy wycenie robót: - poz.16, należy przyjąć 100% obrzeży betonowych do wymiany i zabudowania, wycena tej pozycji powinna zawierać równocześnie demontaż istniejących obrzeży betonowych i ich wywiezienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - poz. 135 zmienia się zestawienie stali konstrukcyjnej w związku z wprowadzeniem przez projektanta zmiany konstrukcji słupa. Nowy słup jest równoległościenny o średnicy 240 mm i grubości ścianki 16 mm. Nowe zestawienie stali konstrukcyjnej stanowi plik: zestawienie stali konstrukcyjnej.pdf


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 15-02-2018r. do 25-05-2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/05/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana zakresu przedmiotu umowy, zmiana harmonogramu robót, zmiana wynagrodzenia Wykonawcy - 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót dodatkowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.